Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö rintaliiviesi väliosa eli rinnan välikkäkangas hieman ilmaan vai onko täysin kiinni ihossa?

Vierailija
24.07.2021 |

???

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, niinkuin hyvin istuvissa rintsikoissa pitääkin.

Vierailija
2/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikean kokoiset liivit eli koko matkaltaan on kaarituet ja kuppien väli kiinni ihossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kiinni kun älysin siirtää hakasia kireämmälle, siis keskimmäiseen kohtaan. Ja se ero ! Nyt istuvat taas upeasti. On totta että käytössä löystyvät.

Vierailija
4/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään näissä vanhoissa liiveissä nousee yläosastaan irti ihosta.

Olen tarkka tästä ostaessani, jos ei ole napakasti kiinni, en osta.

On muuten yli viisi vuotta vanhat Triumphin minimizerit. Ei muuta vikaa, mutta ei enää edustusliivit.

Vierailija
5/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla ilmassa. Pieni ympärysmitta ja isot rinnat. Mun pitäis siirtää tissit selkäpuolelle, että saisin tissien väliin niin ison railon. Mutta liian kiinteät tissit, eivät siirry.

Vierailija
6/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen rako jää. Mistähän johtuu?

Vierailija
7/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla ilmassa. Pieni ympärysmitta ja isot rinnat. Mun pitäis siirtää tissit selkäpuolelle, että saisin tissien väliin niin ison railon. Mutta liian kiinteät tissit, eivät siirry.

Kuulostaa ennemminkin siltä, että liivimalli on sinulle väärä.

Vierailija
8/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ympärysmitta. Joko jo alun perin tai sitten käytössä löystymisen takia.

Vierailija
9/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienikuppi ja liian iso ympärysmitta. Se klassinen.

Vierailija
10/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut ottaa silareita. Meinaatko oikeesti siirrätyttää ne selkäpuolelle?

Vierailija
11/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin isot rinnat ja pieni ympärys, että rako jää, mutta on se kuitenkin vähän kiinni. Muutoin istuu oikein hyvin. Ei auta vaikka vaihtaa kokoa. Pikkutisuleilla varmasti osuis helpommin.

Vierailija
12/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inselliveeti keksinyt uuden termin "rinnan välikkäkangas".

Ja ihme kyllä, nyt mammulit eivät huudakaan PROOOOOLOOOO!

Mitä selkeämpi provo, sitä harvemmin mammukat tunnistavat sen. Noloa.

Vierailija
13/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin isot rinnat ja pieni ympärys, että rako jää, mutta on se kuitenkin vähän kiinni. Muutoin istuu oikein hyvin. Ei auta vaikka vaihtaa kokoa. Pikkutisuleilla varmasti osuis helpommin.

Kokeile eri kuppimallia. Käytätkö topattuja kuppeja? Ne ovat kaikista huonoimmat saada isorintaiselle istumaan hyvin.

Vierailija
14/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on about kolme senttiä väliä :D Ihan pieniksi jäänyt rintsikat siis, mutta kun rinnat jostain syystä kasvavat jatkuvasti ja isokuppiset rintsikat maksavat paljon, niin on jäänyt ostamatta kun rahoille on parempaakin käyttöä.

Vierailija
15/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihossa kiinni eikä kaarituetkaan paina rintakudosta kainalon puolella, kun on sopivan kokoiset ja malliset liivit. Kokoni ei ollutkaan 70B vaan 65D/DD.

Vierailija
16/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää kaikissa vähäsen ilmaan. Ei ole omassa tapauksessa kiinni liivien koosta, anatomiani on vaan sellainen ettei kireimmätkään liivit isolla kuppikoolla osu täysin ihoon kiinni.

Vierailija
17/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni on. Olen mitannut rinnanympäryksen rintojen alta ja se oli 85 cm ja sen mukaan ostanut liivitkin 85-kokoa.

Vierailija
18/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni on. Olen mitannut rinnanympäryksen rintojen alta ja se oli 85 cm ja sen mukaan ostanut liivitkin 85-kokoa.

Liian isot siis.

Vierailija
19/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää kaikissa vähäsen ilmaan. Ei ole omassa tapauksessa kiinni liivien koosta, anatomiani on vaan sellainen ettei kireimmätkään liivit isolla kuppikoolla osu täysin ihoon kiinni.

Väärä liivimalli. Mutta sympatiseeraan, itsellenikin on melkein kaikki liivimallit vääriä. Pitäisi kai teettää räätälöidyt että vihdoin istuisivat.

Vierailija
20/25 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

väriosa on melkein kokonaan kiinni ihossa. ihan ylhäältä vähän ilmassa.

ei nämä liivit istu täydellisesti mutta tarpeeksi hyvin kuitenkin.