Jääkö rintaliiviesi väliosa eli rinnan välikkäkangas hieman ilmaan vai onko täysin kiinni ihossa?
Kommentit (25)
Mulla on oikean kokoiset liivit eli koko matkaltaan on kaarituet ja kuppien väli kiinni ihossa
Täysin kiinni kun älysin siirtää hakasia kireämmälle, siis keskimmäiseen kohtaan. Ja se ero ! Nyt istuvat taas upeasti. On totta että käytössä löystyvät.
Näköjään näissä vanhoissa liiveissä nousee yläosastaan irti ihosta.
Olen tarkka tästä ostaessani, jos ei ole napakasti kiinni, en osta.
On muuten yli viisi vuotta vanhat Triumphin minimizerit. Ei muuta vikaa, mutta ei enää edustusliivit.
Kunnolla ilmassa. Pieni ympärysmitta ja isot rinnat. Mun pitäis siirtää tissit selkäpuolelle, että saisin tissien väliin niin ison railon. Mutta liian kiinteät tissit, eivät siirry.
Kyllä siihen rako jää. Mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla ilmassa. Pieni ympärysmitta ja isot rinnat. Mun pitäis siirtää tissit selkäpuolelle, että saisin tissien väliin niin ison railon. Mutta liian kiinteät tissit, eivät siirry.
Kuulostaa ennemminkin siltä, että liivimalli on sinulle väärä.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ympärysmitta. Joko jo alun perin tai sitten käytössä löystymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienikuppi ja liian iso ympärysmitta. Se klassinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut ottaa silareita. Meinaatko oikeesti siirrätyttää ne selkäpuolelle?
Mulla on niin isot rinnat ja pieni ympärys, että rako jää, mutta on se kuitenkin vähän kiinni. Muutoin istuu oikein hyvin. Ei auta vaikka vaihtaa kokoa. Pikkutisuleilla varmasti osuis helpommin.
Inselliveeti keksinyt uuden termin "rinnan välikkäkangas".
Ja ihme kyllä, nyt mammulit eivät huudakaan PROOOOOLOOOO!
Mitä selkeämpi provo, sitä harvemmin mammukat tunnistavat sen. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin isot rinnat ja pieni ympärys, että rako jää, mutta on se kuitenkin vähän kiinni. Muutoin istuu oikein hyvin. Ei auta vaikka vaihtaa kokoa. Pikkutisuleilla varmasti osuis helpommin.
Kokeile eri kuppimallia. Käytätkö topattuja kuppeja? Ne ovat kaikista huonoimmat saada isorintaiselle istumaan hyvin.
Minulla on about kolme senttiä väliä :D Ihan pieniksi jäänyt rintsikat siis, mutta kun rinnat jostain syystä kasvavat jatkuvasti ja isokuppiset rintsikat maksavat paljon, niin on jäänyt ostamatta kun rahoille on parempaakin käyttöä.
On ihossa kiinni eikä kaarituetkaan paina rintakudosta kainalon puolella, kun on sopivan kokoiset ja malliset liivit. Kokoni ei ollutkaan 70B vaan 65D/DD.
Minulla jää kaikissa vähäsen ilmaan. Ei ole omassa tapauksessa kiinni liivien koosta, anatomiani on vaan sellainen ettei kireimmätkään liivit isolla kuppikoolla osu täysin ihoon kiinni.
Kiinni on. Olen mitannut rinnanympäryksen rintojen alta ja se oli 85 cm ja sen mukaan ostanut liivitkin 85-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni on. Olen mitannut rinnanympäryksen rintojen alta ja se oli 85 cm ja sen mukaan ostanut liivitkin 85-kokoa.
Liian isot siis.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jää kaikissa vähäsen ilmaan. Ei ole omassa tapauksessa kiinni liivien koosta, anatomiani on vaan sellainen ettei kireimmätkään liivit isolla kuppikoolla osu täysin ihoon kiinni.
Väärä liivimalli. Mutta sympatiseeraan, itsellenikin on melkein kaikki liivimallit vääriä. Pitäisi kai teettää räätälöidyt että vihdoin istuisivat.
väriosa on melkein kokonaan kiinni ihossa. ihan ylhäältä vähän ilmassa.
ei nämä liivit istu täydellisesti mutta tarpeeksi hyvin kuitenkin.
Kiinni, niinkuin hyvin istuvissa rintsikoissa pitääkin.