Love Island UK 2021
Katsooko kukaan? Mä olen aivan koukussa tähän ns. aivottomaan hömppään. Ihana kun alkoi taas uusi tuore kausi. Ja kohta myös Suomi-versio tulossa (16.8.)!!
Kommentit (241)
Siis ootteko katsoneet uusimman jakson.. VOI Hugo sentään! Se ressukka on kyllä aivan teini-iän tasolla. Näen potentiaalia ikuiseksi peräkammarin pojaksi =/
Noiden itsemurhien johdosta tässä uusimmassa kaudessa ei ole enää niitä mitä asukkaat ovat sanoneet selän takana toisistaan tai mitä yleisö on asukkaista mieltä-osiota. Se loi aika paljon skismaa tonne. Ns Good vibes-kausi, mutta armottoman tylsähän tämä on verrattuna ekoihin kausiin.
No, mieluummin himpun verran tylsempi sarja kuin lisää itsetuhoisia ajatuksia/aikeita kilpailijoille
Vierailija kirjoitti:
Siis ootteko katsoneet uusimman jakson.. VOI Hugo sentään! Se ressukka on kyllä aivan teini-iän tasolla. Näen potentiaalia ikuiseksi peräkammarin pojaksi =/
Huggelsta on mennyt maku ihan täysin. Voisi hyvin poistua villasta ja antaa sijaa jollekulle joka oikeasti haluaa rakastua. Mä luulen, että Hugeli on kaappihåmå.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi kaikki on tuolla arskat päällä sängyissä aamuisin? Ei kai siellä niin kirkasta ole kun moni on ilman arskoja ulkonakin. Ilmeisesti aika pinnallista porukkaa, eisaa näkyä teeveessä kun ovat ilman meikkiä. Sitten kauheat pakkelit naamaan.. Kyllä noi on kauniimpia jotka meikkaavat vähemmän muihin verrattuna! Ja miten edes jaksaa päivittäin meikata tuonne kuumassa?
En myöskään tajua, että kauhea sutiminen alkaa heti aamusta. Kuka oikeasti meikkaa esim. rantalomalla rannalle?!!? Eihän siihen aurinkorasvaläträykseen ja uintiin sovi eikä kestä mikään meikki saati että jaksaisi vaivautua.
Brittimuiduilla on muutenkin ihan järkyn paksu pakkelikerros aina naamassa. Kivat niiden miehille, kun kaikki vaatteet sotkeutuvat värivoiteeseen ja tekorusketuslimaan, kun yrittää tehdä lähempää tuttavuutta. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenki saan creepsit Hugon kainalokarvoista. Hirveät röyhyt versus, että mies on muuten kropaltaan lähes karvaton. Siistisi nyt vähän noita puskia kainaloista.
Vierailija kirjoitti:
Noiden itsemurhien johdosta tässä uusimmassa kaudessa ei ole enää niitä mitä asukkaat ovat sanoneet selän takana toisistaan tai mitä yleisö on asukkaista mieltä-osiota. Se loi aika paljon skismaa tonne. Ns Good vibes-kausi, mutta armottoman tylsähän tämä on verrattuna ekoihin kausiin.
No näkeehän ne kauden kuitenkin jälkeen päin ja samat "traumat" tulevat villakumppaneiden sanomisista sitten ilman, että on mahdollista selvittää asiat heti paikan päällä. Mielestäni olisi parempi nostaa kissat pöydälle reilusti heti talossa oleskellessa.
Kaz ja Tyler on ällöttäviä, ehkä he siksi sopisi yhteen.
Abi esitti ettei ollut muka tajunnut, että Dale tykkää Marystä.
Faye oli nyt nättinä kun yks päivä oli pelkkää ripsiväriä ja ehkä meikkivoide. Kalanhuulia ei oltu maalattu. Samaa mieltä tuosta, että noi vähemmän meikkaavat (en muista nimiä mutta uusista se vaalea ainakin, joka on ihastunut Daleen) ja ehkäpä Kaz on paremman näköisiä kuin nämä turbohuuliset pakkelinaamat. Kazilla käsittääkseni on vain luomiväri yleensä, mutta ei mitään erityisiä pakkeleita ja isoja ripsiä mojovine huulineen.
Vierailija kirjoitti:
Kaz ja Tyler on ällöttäviä, ehkä he siksi sopisi yhteen.
Abi esitti ettei ollut muka tajunnut, että Dale tykkää Marystä.
Mulle tuli vahvasti mieleen että Abi kosti Marylle Tobyn kaappaamisesta, vaikka hyvin esitti viatonta ja pahoittelevaa. Aikamoista :)
Tyler ei olisi ansainnut, niin kaunista puhetta valinta tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tyler ei olisi ansainnut, niin kaunista puhetta valinta tilanteessa.
Jatkoon olisi pitänyt valita Sam!! Ainoa jolla ei ollut vielä tilaisuutta etsiä rakkautta. Hugo ja Tyler ovat säätäneet jo ihan riittävästi. Typerät muijat valitsivat väärin, että Kaz saa kikkeliä. Ja kyllä - olen pettynyt.
Marylla on ihan jäätävän leveä tarakka. Ja muka malli?!? What?!?
Tekis mieli repiä bimboilta silarit rinnoista sijoiltaan ja läpsäyttää bitchläpsyllä poskeen. "Toetkaa!"
Onneksi Jaken yllyttämisistä näytettiin videopätkä.
Fayellä keitti ihan totaalisesti yli. Ei varmaan kukaan enää katso tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Jaken yllyttämisistä näytettiin videopätkä.
Fayellä keitti ihan totaalisesti yli. Ei varmaan kukaan enää katso tuollaista naista.
Hyvä, että saatiin pientä draamaa taloon, ettei mene tunnelma ihan vain lässytykseen ja rakastumiseen. Mut Fayellä tosiaan lähti keulimaan liikaa. Eihän tuollaista raivohullua kukaan halua katsella. Minusta hänet voisi heivata talosta saman tien. Pelottava muija. Taas yksi todiste siitä, että täyteaineiden, hiuslisäkkeiden ja silareiden ym. suhteen kun vetää överiksi, niin se on selkeä merkki epävakaasta persoonasta ja jopa mt- ongelmista. Nyt jopa sympatiat Teddylle, vaikka hänkin on mielestäni äklö.
Mä niin nautin, kun Matt tylytti Kazia!!! Hah hah haa!! Siitäs sai. Kaz luulee olevansa niin ihana ja rakastettava kaikkien kaveri. Oikeasti ruma possunenäinen turboahterinen peruukkipäinen pygmi.
Harmi, että Sam lähti pois. Oli ainoa komea jätkä talossa. Muut ovat ihan pellejä.
Toki tiedatte etta kaikki nama "TosiTV-ohjelmat ovat alusta loppuun kasikirjoitettuja?
Kardashianitkin ja kaikki muut.
Miks noi kaikki on tuolla arskat päällä sängyissä aamuisin? Ei kai siellä niin kirkasta ole kun moni on ilman arskoja ulkonakin. Ilmeisesti aika pinnallista porukkaa, eisaa näkyä teeveessä kun ovat ilman meikkiä. Sitten kauheat pakkelit naamaan.. Kyllä noi on kauniimpia jotka meikkaavat vähemmän muihin verrattuna! Ja miten edes jaksaa päivittäin meikata tuonne kuumassa?