Love Island UK 2021
Katsooko kukaan? Mä olen aivan koukussa tähän ns. aivottomaan hömppään. Ihana kun alkoi taas uusi tuore kausi. Ja kohta myös Suomi-versio tulossa (16.8.)!!
Kommentit (241)
En myöskään tajua Fayen huulia, ne on niin kamalat ja selkeästi olisi kaunis ilman botoxia =O
Uusimmassa jaksossa ekaa kertaa tuli ikävät fiilikset Cloesta ja Fayesta että nyt he ovat alkaneet pelata toden teolla. Chloe pakotti Tobya äänestämään Jibertya.. Punnankuvat on nyt ilmestyneet silmiin noille daameille.
Hetkinen, siis äänestysvalinnoista EI saanut puhua kenellekään ja nyt Priya meni kertomaan Fayelle, etteivät he äänestäneet häntä. Tuleeko Priyalle jokin sopimusrikkomussakko?
Miten tuo Faye tuolla onkaan yhä aina vaan, häntä ei saada millään ulos talosta näköjään.
Kaiken lisäksi tuo turbohuuli on älyttömän ilkeä.Tai voisi sanoa seko.Välillä tuli tunne miksi sen piti niin kitistä ,että Jake ei ollut tosissaan kun sanoi rakastavansa tyttöystäänsä.En tiedä katseleeko miehet tätä sarjaa ,mutta mitäköhän mieltä ne on tuosta naisesta ? Kun huulet laitetaan niin miksi pitää ns lipoa koko ajan huuliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Chloe puhuu kyllä ärsyttävän löysästi ja epäselvästi, suu liikkuu isosti, mutta sanat on ihan puuroa. En jaksa enää innostua noista leikeistä, liian pitkälle venytetään, sais loppua jo.
Liika on liikaa hömpässäkin.On kyllä ihme rauhaton kohkaaja ja reuhtoja. Ihan kuin olis tuhonnut aivonsa jonkun sortin päihteillä. Puhe sammaltaa ja kädet vatkaavat hiuksia ja ilmaa vuoron perään niin, että ei katse perässä pysy.
Samaa sanoin jo useampi sivu sitten, että hänestä tulee vaikutelma että on vetänyt kamaa elämässään. En näemmä ole ainoa :)
Luulen, että Jakea mustamaalataan siksi, että ovat Libin kanssa niin ylivoimainen pari.
Miksi nuo myötäilee aina tuota Fayea, eivätkä uskalla sanoa kunnolla suoraan? Ihmettelen myös suuresti, miten paljon tuolla Briteissä riittää noita kilarinaisia (lähde: tosi-tv)? Miksi naiset ovat niin aggressiivisia?
Ärsyttää muuten, kun IG:n tutki-syöte läjäytti itselle jo tän kauden voittajan näkyviin.
En itse kokenut että Jakea mustamaalattiin. Johan niillä oli ongelmia Libyn kanssa ja nainen siitä useampaan otteeseen maininnut. Kuinka ei saa aikaa/huomiota mieheltä jne jne. Kyllä mustaki toi rakkaudentunnustus oli tosi huonolla ajoituksella, kävisin itsekin epäilemään jos en olisi vaaleanpunaiset lasit silmillä tilanteessa. Ei antanut Libylle mitään konkreettisia vastauksia huoliin vaan nurkkaan ajettuna kävi mielistelemään ja sanoi asiat niinkuin Lib ne halusi kuulla. Ei ne sanat vaan ne teot! Hyvä vaan kun osaavat kyseenalaistaa jos joku ei tunnu oikealta ja pitää ystävien puolta!
Vierailija kirjoitti:
En itse kokenut että Jakea mustamaalattiin. Johan niillä oli ongelmia Libyn kanssa ja nainen siitä useampaan otteeseen maininnut. Kuinka ei saa aikaa/huomiota mieheltä jne jne. Kyllä mustaki toi rakkaudentunnustus oli tosi huonolla ajoituksella, kävisin itsekin epäilemään jos en olisi vaaleanpunaiset lasit silmillä tilanteessa. Ei antanut Libylle mitään konkreettisia vastauksia huoliin vaan nurkkaan ajettuna kävi mielistelemään ja sanoi asiat niinkuin Lib ne halusi kuulla. Ei ne sanat vaan ne teot! Hyvä vaan kun osaavat kyseenalaistaa jos joku ei tunnu oikealta ja pitää ystävien puolta!
Varmasti heilläkin on ongelmansa, mutta niistä on tehty aivan liian suuri numero. Muiden ongelmat ovat paljon suurempia, eikä niitä vatvota. Jake ainoita, joka ei pettänyt Casa Amorissa.
En ihan ymmärrä miksi Kaz ja muut edes selittivät äänestysvalintojaan!
Olisivat vaan todenneet, että tähän tulokseen me nyt vaan tultiin, get over it.
Etenkin joku ihmeen Aaron (sellainenkin tuolla talossa näkyy olevan) ja nössö-Teddy lähtee sekopääparinsa mieliksi samaan älyttömään jankkaamistouhuun.
Miksi mä katon tätä?? ::DD
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi Kaz ja muut edes selittivät äänestysvalintojaan!
Olisivat vaan todenneet, että tähän tulokseen me nyt vaan tultiin, get over it.
Etenkin joku ihmeen Aaron (sellainenkin tuolla talossa näkyy olevan) ja nössö-Teddy lähtee sekopääparinsa mieliksi samaan älyttömään jankkaamistouhuun.
Miksi mä katon tätä?? ::DD
Sama!
Olisivat vain antaneet asian olla.
Ja tuo Aaronin ja Teddyn kitinä oli kyllä niin myötähäpeä. En voisi kuvitella, että suomalaisessa versiossa miehet vellois tuolla tavalla.
Muutenkin ihme kääntämistä ja vääntämistä: aina pitäs kysellä ja selitellä. Itsekin avoin keskustelija, mutta tuo menee jo naurettavaksi.
Nyt ei oikeasti jaksa Fayea enää. Muijahan on aivan täysin seko. On käsittämätöntä, että se saa tuolla arvostella muita ja sitten huutaa kurkku suorana, kun itseä kohtaan tulee hiukan negavivahteista palautetta (=yhteensopivuus Teddyn kansssa). Minä haistattaisin vitut ihan suoraan enkä todellakaan leppyisi enää puheväleihin. Hirveä biaaaaaaaaaaatsh. Ulos talosta saman tien! Ja Teddy-vässy perässä samaa kyytiä.
Jake ja Liberty sentään osaavat käyttäytyä.
Aaron ja Mary myös aivan turhakkeita. Menettivät pisteet kun tivasivat heitä äänestäneiltä syitä miksi ovat epäsopivia toisilleen. Olisivat pitäneet turpansa kiinni. Aaronkin tuollainen lyhyt tatinkaataja. Ihan säälittävä tapaus näköjään luonteeltaan loppujen lopuksi.
Olikohan muuten säälittäin "Talent-osio" aikoihin sarjan historiassa. Tuntuu, että kukaan ei osannut oikein mitään. Paras veto oli Maryn steppaus ja sekin aika lattea esitys.
Lauluesitykset olivat ehkä noloimpia ever. Myötähävettää vieläkin.
Oli kyllä hupaisia 'talentteja' ja Fayen annettiin tämäkin hupi pilata... onkohan hänellä jotain suhteita tuotantoon?? Alkaa tässä jo epäilyt herätä.
Jibertyn ihana Grease-esitys oli mun makuun, vaikkei Jaken kannata kyllä jättää leipätyötään =)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tuo turbohuuli on älyttömän ilkeä.Tai voisi sanoa seko.Välillä tuli tunne miksi sen piti niin kitistä ,että Jake ei ollut tosissaan kun sanoi rakastavansa tyttöystäänsä.En tiedä katseleeko miehet tätä sarjaa ,mutta mitäköhän mieltä ne on tuosta naisesta ? Kun huulet laitetaan niin miksi pitää ns lipoa koko ajan huuliaan.
Minusta hän on vain raato rehellinen ja kipakka. Kiihtyy 0—-100.
Tykkään hänestä ja ilman meikki kivan näköinen.
Hän ja Deddy on minusta toisiaan tasapainottava suhde.
Seuraan tätä sarjaa paljon mielummin kuin Suomi versiota.
UK n versiossa on näyttäviä persoonia, eikä vain tasapaksuja hiirulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei oikeasti jaksa Fayea enää. Muijahan on aivan täysin seko. On käsittämätöntä, että se saa tuolla arvostella muita ja sitten huutaa kurkku suorana, kun itseä kohtaan tulee hiukan negavivahteista palautetta (=yhteensopivuus Teddyn kansssa). Minä haistattaisin vitut ihan suoraan enkä todellakaan leppyisi enää puheväleihin. Hirveä biaaaaaaaaaaatsh. Ulos talosta saman tien! Ja Teddy-vässy perässä samaa kyytiä.
Jake ja Liberty sentään osaavat käyttäytyä.
Jake , Liberty ällö pari .
Mutta kuinka vielä käykään, kävin lukemassa britti lehtiä, voit yllättyä.
Fayea on väärin ymmärretty, hän pystyy perustelemaan käytöksensä järkevästi, sitten kun on rauhoittunut.
Fayea ja Daddy on muuten edelleen yhdessä, villan ulkopuolellakin.
Kävin kurkkimassa britti mediaa.
Voittojakin on tiedossa, jos joku haluaa käydä katsomassa ennakkoon.
Jake ja Liberty erosivat.
Jake höynäytti vain Libertyä.
Jake oli minusta alusta asti jokseenkin epämieluisa mies.
Voi johtua siitäkin , etten voi ymmärtää jalka fetissin omaavia ihmisiä ( yök 🤢). Siis jakella on.
Liberty oli mielestäni vaan epävarma nuori nainen, jolla vasta vähän elämän -ja parisuhdekokemusta. Epävarmuus näkyi jo kauden alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Fayea ja Daddy on muuten edelleen yhdessä, villan ulkopuolellakin.
Kävin kurkkimassa britti mediaa.
Voittojakin on tiedossa, jos joku haluaa käydä katsomassa ennakkoon.
Älkää spoilatko näitä pariskuntia, kiitos!
Itse haluan katsoa sarjan loppuun ja vasta sitten googlettaa nykytilanteen.
Ja hei, tämä loppui Briteissä 2 viikkoa sitten. Eli ei nyt ole mikään suuri juttu, että ovat edelleen yhdessä
Kukahan on opettanut Fayelle tuota meikkaamista? Ihan järkyt nuo pumpatut huulet alunperinkin, mutta nuo tummat huulten ulkoreunat, apua! Onkohan tarkoituksena saada mustilla varjostuksilla huulten keskikohdat näyttämään vielä pulleammilta.
Pieleen meni, vai voiko kukaan sanoa noita viehättäviksi? Kaunis nainen pilannut kasvonsa botoksilla ja hirviömeikeillä, miksi ihmeessä. Eikö itse näe?