Mikä on lempijuustosi?
Mistä yhdestä juustosta pidät enemmän kuin mistään muusta?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:05"]Tosi kypsät brie-juustot (sellaiset haisevat, jotka valuvat, kun niitä leikkaa). Aah... Tykkään kovasti myös Gorgonzolasta ja Stiltonista.
[/quote]
Aah, pidetäänkö juustokestit?
Ap
En ole vielä koskaan maistanut juustoa, josta en olisi pitänyt... Tällä hetkellä herkuksi valitsisin kuitenkin brien.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:45"]Manchego.
[/quote]
Oi, se on minunkin suosikki! Myös tuota yllämainittua goudaa, jossa on suolarakeita, täytyy testata!
Silloin kun vielä söin maitotuotteita, ehdoton suosikkijuustoni oli leipäjuusto. Nam.
Stockan herkusta saa mahtavaa vanhaa goudaa, jossa on suussa ratisevia merisuolarakeita. Syön sitä herkkuhetkinä pelkiltään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:34"]Stockan herkusta saa mahtavaa vanhaa goudaa, jossa on suussa ratisevia merisuolarakeita. Syön sitä herkkuhetkinä pelkiltään.
[/quote]
Mahtava vinkki, kiitos!
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:37"]Emmental.
[/quote]
Tätä en varmaankaan koskaan ymmärrä, minun suussani se maistuu todella pahalta. :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:38"]
[/quote]
Tätä en varmaankaan koskaan ymmärrä, minun suussani se maistuu todella pahalta. :)
[/quote]
Sitten tykkäät varmaan goudasta. Olen huomannut, että nämä kaksi juustoa ovat usein vastakkain kun makuasioista puhutaan.
- se joka pitää emmentalista, ja inhoaa goudaa
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:38"]
[/quote]
[/quote]
Sitten tykkäät varmaan goudasta. Olen huomannut, että nämä kaksi juustoa ovat usein vastakkain kun makuasioista puhutaan.
- se joka pitää emmentalista, ja inhoaa goudaa
[/quote]
Heh, totta puhut. Pidän goudasta. En rakasta sitä mutta pidän sitä kohtalaisen hyvänä. Mielenkiintoinen havainto, johon voin kyllä uskoa.
Meillä lapset vetelevät lähinnä Oltermannia, itselleni ostan joskus Maasdameria s-marketin puolelta. Myös Polar kelpaa puolelle perheelle. Vähän tylsiä juu, mutta ruokakaupassa miettiminen on tylsää.
Tosi kypsät brie-juustot (sellaiset haisevat, jotka valuvat, kun niitä leikkaa). Aah... Tykkään kovasti myös Gorgonzolasta ja Stiltonista.