Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset yli 35-vuotiaat, ei naimisissa olevat

Vierailija
29.08.2014 |

Oletteko mustasukkaisia miesystävästänne/ miehestä jonka kanssa tapailette? Kun miehellä omia menoja, niin pystyttekö olemaan ihan rauhassa? Tai kun tapaatte miehen ystäviä ja heidän kumppaneitaan, niin mietittekö, että mies voisi olla kiinnostunut tuostakin, jos olisi va

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuostakin naisesta, jos se olisi vapaa. Mulla näitä ajatuksia välillä. Plääh. Sinkkuna helpompaa.

Vierailija
2/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhassa. En mieti olisiko mies kiinnostunut jostain naisesta. Mies on tässä asiassa vanhollinen ja sitä mieltä, että valitun kanssa ollaan hamaan loppuun, jollei nainen petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin rauhassa. "Sallin" miehelle myös naispuoliset ystävät. Voisin kyllä ajatella, että mies voisi olla kiinnostunut muistakin JOS olisi vapaa, mutta eihän siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
4/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 17 vuotta tuo mies on vierellä pysynyt. Toki hän voi koska tahansa pakata kimpsunsa ja kampsunsa, mutta en sitä erityisemmin murehdi.

Vierailija
5/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mustasukkainen kenestäkään. Jos haluaa olla minun kanssani niin on. Jos haluaa muita, sen kun menee. Ei minun maailmani kaadu siihen onko miehellä ajatuksia muista naisista, ja jos haluaa erota niin selviän kyllä siitäkin.

Vierailija
6/7 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmassa tilanteessa olen mustasukkainen, jos suhteen laatu on vielä hakusessa. Jos sovitaan, tutustutaan, jaetaan omia ajatuksia toiselle, tämän pitäisi siinä vaiheesa selvää osapuolille. Näin oma kokemukseni

Vierailija
7/7 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut mustasukkainen, mutta en ole ollut niin rakastunutkaan. Järkimeiningillä liikkeellä olin, koska en vain pystynyt rakastumaan. Nyt on sekin koettuna, mutta suhdetta ei, joten en osaa varmaksi sanoa. Mutta luulen, että olisin ollut aika mustis.