Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lahnaseksistä?

Vierailija
24.07.2021 |

Minkälaista se on? Maataan hiljaa silmät tiukasti kiinni tai katse muualle tyhjyyteen. Peiton alla tietysti kun toinen hoitaa hommat.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole totuttu sivistämään eikä sivistymään. Kirjatkin kuunnellaan toisten lukemina ja Seiskasta katsellaan kuvat netistä

Vierailija
102/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole totuttu sivistämään eikä sivistymään. Kirjatkin kuunnellaan toisten lukemina ja Seiskasta katsellaan kuvat netistä

Kyllä kannattaisi sivistää. Mies voi opetella elämänsä aikana intohimoisesti kaikenlaisia taitoja. Mutta jos seksi kiinnostaa, niin kannattaisi opetella soittamaan  naisten viulua ja varmistaa saanti. Miehen tärkeimpiä elämäntaitoja. Koska jos sitä ei osaa kärsii kaikki muutkin asiat ja harrastukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta seksiin liittyen.  Mies ei tiedä miltä naisesta tuntuu ja päinvastoin. En usko, että puhumatta kukaan tekee toiselle just niinkuin toinen haluaa. Se on pätemistä omasta ylivertaisuudesta, kuinka minä tiedän. Ette te naiset, ettekä miehetkään tiedä ilman puhumista, mitä toinen haluaa. Ja kuinka monella lopuksi on halu heittäytyä mukaan vahingoittamatta itseään ja toista. Helppo on ruokkia kuvia avoimuudesta, vaikka totuus ei katso peilistä. Ja loppukaneettina, itse varmaan olen aika huono kaikessa mitä puuhaan. Auttakaa feministit valkoista heteromiestä. *vinksvinks*

Puhut vastoin parempaa tietoa. Kyllä voi tietää tai paremminkin tuntea ja aistia mitä toinen haluaa ja kaipaa.  Meillä ei ole seksissä koskaan tarvittu juurikaan sanoja, vaan käytetty sanatonta viestintää. Alusta lähtien ollut selvää, että vaimon tyydyttäminen ollun mun vastuulla. Eli vaimo halunnut, että minä vien ja hän vikisee. Hän ei ole oikeastaan koskaan neuvonut mitään mitä pitäisi tehdä. Ainostaan joskus sanonut, että ei niin kovaa, siinä kaikki.  Kaikki muu ollut minun selvitettävä, mistä kiihoittuu parhaiten ja mikä hyväily toimii mitenkin missäkin vaiheessa jne... Yleensä aloitettu suuseksin antamisella ja jos vaimo halunnut orgasmin naidessa, vetänyt minut päällensä. Jos ei niin nuollut ja sormettanut orgasmiin asti. Naidessakin puhe ollut vain siitä, miten päin haluaa tai minä haluan, riippuen siitä onko vaimo saanut orgasmin vaiko ei. Näin ollen olen harrastanut seksiä koko ikäni lähinnä silmät kiinni, jotta pystynyt aistimaan missä mennään vaimon kiihoitusasteessa. Toki vaimo on täydellinen sielunkumppani, joten luemme toistemme tunnetilaa kuin avointa kirjaa. Vaimo tuntuu lukevan mun ajatuksetkin ja tietää mun asioista paremmin kun minä itse ja mikä mulle on parasta. Harrastuksista ei onneksi ymmärrä mitään. 

Onneksi on kaltaisiasi, jotka oikaisevat vastoin parempaa tietoa puhuvia. Jos kerrot ajatustenlukemisen perusteet, niin ollos hyvä. En lyttää tekstiäsi sinänsä, mutta jotenkin seksielämäsi ei toimisi kohdallani ihan noin. Hyvä se varmasti on.

Toisilla ihmisillä on herkkyyttä tuntea mitä toinen tuntee ja ajattelee toisilla ei. Naiselle suuseksiä antaessa vielä harvinaisen helppoa, koska pillu ja naisen reaktiot kertoo kyllä tekeekö mies oikeita vai vääriä asioita.  Varsinkin jos pääseen naisen pillun  kanssa hyvään keskinäiseen suhteeseen ja keskustelee samaa kieltä. Silloin pystyy säätelemään orgasmin tuloa ja ajoittamaan sen haluamaansa hetkeen. 

Nainen ei ole lahna, vaikka makaisi selällään liikkumatta, jos pillu on aktiinen ja nainen kiimassa. Mitä muuta mies kaipaa, kuin halukasta kiimaista pillua ja naista.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko diplomi-insinööri, joka keksi seksin. Nainen on aktiivinen ja kiimassa ja mies haluu vaan pilluu. Paljon oli lopputyösi arvosana?

Hah hah, mua ei ole kukaan koskaan ennen luullu dippa inssiksi. Todella, todella kaukana siitä. Dippa inssi ja herkkyys ei liene kulkevan käsikädessä.  Ihan älytön ajatuskin.

Jos pillu ei ota himoissaan kalusta kiinni ja puristele, niin miksi ihmeessä mies tyytyisi johonkin sirkustemppuihin ja naisi halutonta pillua.  Siten voi valita, aktiivinen pillu vai liikkuvainen nainen. Nekun ei välttämättä toteudu samaan aikaan muuten kuin naisen ottaessa orgasmin.  Mutta ensin nainen ja varsinkin naisen pillu pitää saada hereille. Muu menee sen jälkeen ihan itsekseen.  Mulla on sellainen käsitys naisten kertomista, että useimmat miehet unohtaa tuon ekan, eli keskustelun pillun kanssa ja pillun herätyksen.  Jos pillun saa kiimaan nainen tekee kyllä kaikki temput saadakseen orgasmin. Mutta jos pillua ei saa herelle, ei naista naiminen juurikaan kiinnosta ja voi vaikka väittääkin, ettei naiminen tunnu missään.  Vaikka mulla onkin iso kalu, niin panostanut aina siihen, että pillu ottaisi himoissaan kiinni. Luulisi pienempikaluiselle tuolla seikalla olevan vieläkin enemmän merkitystä.

Olispa hienoa nyt sitten kuulla. kuinka se pillus saadaan lopulta haluaam kertomallasi tavalla?

Onko nuorempi polvi kuullut, että kirjallisuus sivistää. Kama Sutrasssa kirjoitettu joku tuhat vuotta sitten,  miten vulva saadaan heräämään ja neuvottu siihen keinot. Ihan yksinkertainen neuvo, että yhdynnän saa aloittaa vasta vulvan herättyä.. Sen näkee siitä, kun nautinnosta haltioissaan olevan naisen silmät alkaa harittamaan ja vulva hamuaa otetta.  Toinen asiasta hyvin kertova on Millerin Kääntöpiiri. Niitä minun nuoruudessa luettiin ja neuvoja kokeiltiin sitten käytännössä.  Jos on oikein hyvin hallussa, niin voi käydä kuten itselle, että joutuu nuorena naimisiin.

Kumman kääntöpiirin lukaisit? Onko Opus Pistorum tuttu? Ehkä elät siellä yksiössäsi pätijän unelmaa. Olen lukenut kirjan. Jopa Milleriä. Ihan sivistääkseni, Millerin kirjoissa on muukin sävy, jota et koskaan löydä.

Pistorum jäänyt lukematta.  Eipä ole ikinä tullut vielä yksiössä elettyä. Parisuhteessa vähän ahdas.

Suosittelen kahlaamaan HITE-raportin läpi, ( suom. 1979)  sielläkin miehelle hyviä vinkkejä naisilta, eikä tarvitse luulla mitä naiset ajattelee.  Yleissivistävää.

Naiset ovat yksilöitä. Älä yleistä.

Vierailija
104/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta seksiin liittyen.  Mies ei tiedä miltä naisesta tuntuu ja päinvastoin. En usko, että puhumatta kukaan tekee toiselle just niinkuin toinen haluaa. Se on pätemistä omasta ylivertaisuudesta, kuinka minä tiedän. Ette te naiset, ettekä miehetkään tiedä ilman puhumista, mitä toinen haluaa. Ja kuinka monella lopuksi on halu heittäytyä mukaan vahingoittamatta itseään ja toista. Helppo on ruokkia kuvia avoimuudesta, vaikka totuus ei katso peilistä. Ja loppukaneettina, itse varmaan olen aika huono kaikessa mitä puuhaan. Auttakaa feministit valkoista heteromiestä. *vinksvinks*

Puhut vastoin parempaa tietoa. Kyllä voi tietää tai paremminkin tuntea ja aistia mitä toinen haluaa ja kaipaa.  Meillä ei ole seksissä koskaan tarvittu juurikaan sanoja, vaan käytetty sanatonta viestintää. Alusta lähtien ollut selvää, että vaimon tyydyttäminen ollun mun vastuulla. Eli vaimo halunnut, että minä vien ja hän vikisee. Hän ei ole oikeastaan koskaan neuvonut mitään mitä pitäisi tehdä. Ainostaan joskus sanonut, että ei niin kovaa, siinä kaikki.  Kaikki muu ollut minun selvitettävä, mistä kiihoittuu parhaiten ja mikä hyväily toimii mitenkin missäkin vaiheessa jne... Yleensä aloitettu suuseksin antamisella ja jos vaimo halunnut orgasmin naidessa, vetänyt minut päällensä. Jos ei niin nuollut ja sormettanut orgasmiin asti. Naidessakin puhe ollut vain siitä, miten päin haluaa tai minä haluan, riippuen siitä onko vaimo saanut orgasmin vaiko ei. Näin ollen olen harrastanut seksiä koko ikäni lähinnä silmät kiinni, jotta pystynyt aistimaan missä mennään vaimon kiihoitusasteessa. Toki vaimo on täydellinen sielunkumppani, joten luemme toistemme tunnetilaa kuin avointa kirjaa. Vaimo tuntuu lukevan mun ajatuksetkin ja tietää mun asioista paremmin kun minä itse ja mikä mulle on parasta. Harrastuksista ei onneksi ymmärrä mitään. 

Onneksi on kaltaisiasi, jotka oikaisevat vastoin parempaa tietoa puhuvia. Jos kerrot ajatustenlukemisen perusteet, niin ollos hyvä. En lyttää tekstiäsi sinänsä, mutta jotenkin seksielämäsi ei toimisi kohdallani ihan noin. Hyvä se varmasti on.

Toisilla ihmisillä on herkkyyttä tuntea mitä toinen tuntee ja ajattelee toisilla ei. Naiselle suuseksiä antaessa vielä harvinaisen helppoa, koska pillu ja naisen reaktiot kertoo kyllä tekeekö mies oikeita vai vääriä asioita.  Varsinkin jos pääseen naisen pillun  kanssa hyvään keskinäiseen suhteeseen ja keskustelee samaa kieltä. Silloin pystyy säätelemään orgasmin tuloa ja ajoittamaan sen haluamaansa hetkeen. 

Nainen ei ole lahna, vaikka makaisi selällään liikkumatta, jos pillu on aktiinen ja nainen kiimassa. Mitä muuta mies kaipaa, kuin halukasta kiimaista pillua ja naista.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko diplomi-insinööri, joka keksi seksin. Nainen on aktiivinen ja kiimassa ja mies haluu vaan pilluu. Paljon oli lopputyösi arvosana?

Hah hah, mua ei ole kukaan koskaan ennen luullu dippa inssiksi. Todella, todella kaukana siitä. Dippa inssi ja herkkyys ei liene kulkevan käsikädessä.  Ihan älytön ajatuskin.

Jos pillu ei ota himoissaan kalusta kiinni ja puristele, niin miksi ihmeessä mies tyytyisi johonkin sirkustemppuihin ja naisi halutonta pillua.  Siten voi valita, aktiivinen pillu vai liikkuvainen nainen. Nekun ei välttämättä toteudu samaan aikaan muuten kuin naisen ottaessa orgasmin.  Mutta ensin nainen ja varsinkin naisen pillu pitää saada hereille. Muu menee sen jälkeen ihan itsekseen.  Mulla on sellainen käsitys naisten kertomista, että useimmat miehet unohtaa tuon ekan, eli keskustelun pillun kanssa ja pillun herätyksen.  Jos pillun saa kiimaan nainen tekee kyllä kaikki temput saadakseen orgasmin. Mutta jos pillua ei saa herelle, ei naista naiminen juurikaan kiinnosta ja voi vaikka väittääkin, ettei naiminen tunnu missään.  Vaikka mulla onkin iso kalu, niin panostanut aina siihen, että pillu ottaisi himoissaan kiinni. Luulisi pienempikaluiselle tuolla seikalla olevan vieläkin enemmän merkitystä.

Olispa hienoa nyt sitten kuulla. kuinka se pillus saadaan lopulta haluaam kertomallasi tavalla?

Onko nuorempi polvi kuullut, että kirjallisuus sivistää. Kama Sutrasssa kirjoitettu joku tuhat vuotta sitten,  miten vulva saadaan heräämään ja neuvottu siihen keinot. Ihan yksinkertainen neuvo, että yhdynnän saa aloittaa vasta vulvan herättyä.. Sen näkee siitä, kun nautinnosta haltioissaan olevan naisen silmät alkaa harittamaan ja vulva hamuaa otetta.  Toinen asiasta hyvin kertova on Millerin Kääntöpiiri. Niitä minun nuoruudessa luettiin ja neuvoja kokeiltiin sitten käytännössä.  Jos on oikein hyvin hallussa, niin voi käydä kuten itselle, että joutuu nuorena naimisiin.

Kumman kääntöpiirin lukaisit? Onko Opus Pistorum tuttu? Ehkä elät siellä yksiössäsi pätijän unelmaa. Olen lukenut kirjan. Jopa Milleriä. Ihan sivistääkseni, Millerin kirjoissa on muukin sävy, jota et koskaan löydä.

Pistorum jäänyt lukematta.  Eipä ole ikinä tullut vielä yksiössä elettyä. Parisuhteessa vähän ahdas.

Suosittelen kahlaamaan HITE-raportin läpi, ( suom. 1979)  sielläkin miehelle hyviä vinkkejä naisilta, eikä tarvitse luulla mitä naiset ajattelee.  Yleissivistävää.

Naiset ovat yksilöitä. Älä yleistä.

Mistä tuon käsityksen sait. Sopii lukea HITE-raportti niin selviää todella, että naiset ovat yksilöitä. Mutta siitä ei pääse mihinkään että oman naisen pillu pitää saada heräämään tavalla tai toisella. Hite-raportista löytyy miehelle vinkkejä samoin Kama Sutrasta. Molemmissa puhutaan samaa asiaa. Ei ole uusi asia maailmassa. 

Mitä yhdynnän merkitykseen tulee, niin itse en ainakaan seurustelisi sellaisen naisen kanssa, jota ei penikseni ja yhdyntä kiinnostaisi. Ei tulisi mieleenkään.  Rakastan pillunnuolemista yli kaiken, mutten suostu tinkimään yhdynnästä.

Vierailija
105/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat että totean sinun olevan maailman paras rakastaja. Ole hyvä. Toivottavasti kumppani arvostaa myös kaikkitietävyyttäsi,

Vierailija
106/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyllä ristiriita; jos nainen on haltioissaan nautinnosta, niin silloinko pitää lopettaa ja alkaa panna? Miten käy sitten nautinnon...naisen siis.

Silloin kun nainen on saatu tuohon tilaan vetää hän väkisin miehen päälleen.  Ennemminkin ongelma on siinä, että saa vedätettyä naistaan mahdollisimman pitkälle kiimassaan, ennen kuin naisen on aivan pakko saada kalu sisäänsä ennenkuin menettää järjen.  Jos mies on liian hätäinen ja suostuu liian aikaiseen yhdyntää jää naisen orgasmi herkästi tulematta, eli naisen nautinto jää vajaaksi.  Mitä nopeammin mieheltä yleensä tulee sen enemmän ja kauemmin pitäisi panostaa naisen kiihoittamiseen ennen yhdyntää.  Kokonaan toinen juttu on ne naiset, jotka ei miestä ja miehen kalua halua muutenkaan. 

Mutta, sähän itse olet kertonut,ettei vaimosi enää saa "naimaorgasmia". Niin pitääkö se väkisin orgasmin partaalla lopetta ja aloitta naiminen? Ei tolkkua..

Vierailija
107/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyllä ristiriita; jos nainen on haltioissaan nautinnosta, niin silloinko pitää lopettaa ja alkaa panna? Miten käy sitten nautinnon...naisen siis.

Silloin kun nainen on saatu tuohon tilaan vetää hän väkisin miehen päälleen.  Ennemminkin ongelma on siinä, että saa vedätettyä naistaan mahdollisimman pitkälle kiimassaan, ennen kuin naisen on aivan pakko saada kalu sisäänsä ennenkuin menettää järjen.  Jos mies on liian hätäinen ja suostuu liian aikaiseen yhdyntää jää naisen orgasmi herkästi tulematta, eli naisen nautinto jää vajaaksi.  Mitä nopeammin mieheltä yleensä tulee sen enemmän ja kauemmin pitäisi panostaa naisen kiihoittamiseen ennen yhdyntää.  Kokonaan toinen juttu on ne naiset, jotka ei miestä ja miehen kalua halua muutenkaan. 

Mutta, sähän itse olet kertonut,ettei vaimosi enää saa "naimaorgasmia". Niin pitääkö se väkisin orgasmin partaalla lopetta ja aloitta naiminen? Ei tolkkua..

Niin, ikä tekee naisillakin tehtävänsä. Vaimo ei enää vedä minua päälleen kesken suuseksin antamisen, ei uskalla ottaa riskiä, että orgasmi jäisi tulematta. Uskoisin, että saisi vieläkin monesti, jos yrittäisiin.  Kyky saada orgasmi naidessa vaikeutui pikku hiljaa. Enkä minäkään viitsi sitä yrittää samaisesta syystä, koska olen vastuussa vaimon orgasmeista.  Hän on saanut yleensä kerran ja kunnolla, joten siksi sen tulemista ei voi hukata. Jos hän ei saa on selvästi pettynyt.

On saanut  joskus bonuksena toisen pienen naidessa, mutta harvinaista herkkua. Naimatta hän ei suostu seksiin ollenkaan.

En yritä päteä. Jos yrittäisin kävisin vieraissa pätemässä. Mutta yritän saada miehiä opiskelemaan ja opettelemaan pillun soittoa. Sitä oppia saa Kama Sutrasta ja HITE-raportista. Hite-raportissa jo 70-luvulla julkaistu tietoa klitoriksen oikeasta koosta ja vaikutuksesta, toisin lehdet ja terapeutit jotka  täällä hehkuttavat jostain uudesta tiedosta. Sama juttu näistä seksitutkimuksista naisten saamisista tai saamatta jättämisistä, mitään uutta, no ei.  Luuleeko joku, että vaimoni on noita kirjoja lukenut, no ei todellakaan. Miehille ne on tarkoitettu sivistämään ja ottamaan opiksi. 

Vierailija
108/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei pidä siis ottaa oppia mistään ja tyytyä lahnailemaan?

Vierailija
109/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo mies ei saa naista ja naisen pillua heräämään, niin on miehen oma vika jos nainen on lahna. Kiimainen nainen ei ole koskaan lahna. Jos mies ei saa naista haluamaan itseään niin katsokoon peiliin.  Ymmärtäähän sen, että miestä hatutaa, jos nainen on lahna. Silloin mies tietää epäonnistuneensa, tai ainakin pitäisi tietää.  Ei toki kaikille tunareille avaudu.

Vierailija
110/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo mies ei saa naista ja naisen pillua heräämään, niin on miehen oma vika jos nainen on lahna. Kiimainen nainen ei ole koskaan lahna. Jos mies ei saa naista haluamaan itseään niin katsokoon peiliin.  Ymmärtäähän sen, että miestä hatutaa, jos nainen on lahna. Silloin mies tietää epäonnistuneensa, tai ainakin pitäisi tietää.  Ei toki kaikille tunareille avaudu.

Mainio provo olet. Naiset eivät välttämättä YHDY sun käsitykseen seksistä tai lahnailusta. Enkä mä miehenä, vaikka olen vievä ja toki vietävissä.

Vierailija
111/152 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnat ovat taivaallisia. Eivät kehittele häiritseviä omia juttujaan, vaan heitä voi käännellä ja asetella mukavimpiin työskentelyasentoihin. Kerran kun on lahnan kanssa, haluaa aina ja vain lahnoja.

Vierailija
112/152 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli. Kyllä 90 prosenttia lahna... Viimeisin nais ystäväni 100 prosenttia halusi kyllä seksiä mutta sänkyyn päästyä ei tehnyt mitään sen eteen. Haukkui minua että panen vain peiton alla kun piti talvella ikkunaa auku.

Vierailija
113/152 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Oli yhden yön juttu miltä meinasin kysyä hengitätkö, onko sulla pulssi? Pahempi oli pitkä suhde jossa alkuun oli monta vuotta kiihkeyttä ja ihan rehellistä halua. Loppuaikoina oli tosi huonoa. Nainen sanoi sellaista kuten pane nyt äkkiä. Koita nyt v...u tulla nopeammin. En tiedä miten mutta ihme kyllä sain puheista huolimatta seisokin pysymään. 

Kun tuli se lämmin tuulahdus kasseille niin jopa mulla meinasi hyytyä. Kun ei halua antaa pildeä niin voi käyttää käsiä. Pieni vaiva eikä sitä lahnailua pane nyt nopeasti.

Ehkä et  antanut kummoista. Itse saan upeeta ,ja ei ole sitten lahnailua, on pikemmin sätkyilyä. Aina ja yhä vaan. Mies osaa-

Tällä palstavakkarilla sama levy pyörii..AINA syy miehissä!

Paljon enemmänhän täällä on näitä naisten syyttäjiä.

Vierailija
114/152 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rooli on olla passiivinen pantava. Näin se on ollut aikojen alusta asti ja siitä nainen nauttii. Jos ei miehellä mieli tee sellaista niin ollaan sitten ilman, mitä sitä väkisin kun ei kerran kumpaakaan haluta eikä seiso.

Vierailija
115/152 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen "rooli" seksuaalisessa kanssakäymisessä on olla naisellinen, juuri kyseistä miestä kiihottava. Hepenillä tai ilman. Samoin miehen rooli. Taistelu siitä, kumpi on pilannut maailman on se tuhoisin sekä parisuhteeseen ja seksiin liittyvä ongelma. Mä olen melkein täydellinen, mutta osaan olla hyvin tyhmä juuri niiden puutteiden vuoksi.

Vierailija
116/152 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö osaa naisista eikä miehistä kykene nauttimaan mistään kun ovat niin estoisia. BiN32

Vierailija
117/152 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lahna kuin kiimatar. Kyllä jämpti on niin.

Vierailija
118/152 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuo lompakon päällä istuminen ja kaiken tekeminen on jotenkin synnynnäistä. Miehen tulisi seksissä tehdä kaikki. Jokaista pyyntöä paheksutaan, kuten tälläkin palstalla muutamaa ihanaa poikkeusta lukuunottamatta on nähty.

Vierailija
119/152 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia kokemuksia ja en enää hetkahda tästä. Hoidan omat hommani ja poistun paikalta. Ei missään muussakaan tiimipelissä homma toimi niin, että toinen ei tee mitään.

Vierailija
120/152 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten lahnailu on verrannollinen miesten seksininjailuun: toisin sanoen ihan hiljainen, eleetön suorittava mies on mun mielestä suurin turn off.

Niitäkin löytyy, onneksi suurin osa ilmaisee itseään jotenkin, mutta on niitäkin jotka ovat oikeasti jossain muurin takana ja tulee mietittyä, eikö tuo nauti mistään mitä tehdään tässä? Suihinotossa miettii onko sillä vielä pulssi..yms..

en tiedä mistä pornosta sen oppii että miehen pitäisi olla joku suorittava robotti, haluan nauttia yhdessä ja nähdä ja kuulla hänenkin nauttivan. Sellaisen kanssa jolta ei saa tyyliin mitään palautetta tekee rehellisesti mieli jättää seksi kesken. Tuntuu että on jotenkin huijattu.

Sitten kun on kiihkeä ja innokas, äänekäs ja itseään ilmaiseva mies siinä niin kiihottuminen on taas ihan sfääreissä. En tiedä kuinka moni mies tajuaa miten paljon nämä merkkaa naisille. Enemmän kun mitkään kullin koot ja muut pinnalliset jutut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi