Kokemuksia lahnaseksistä?
Minkälaista se on? Maataan hiljaa silmät tiukasti kiinni tai katse muualle tyhjyyteen. Peiton alla tietysti kun toinen hoitaa hommat.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Nainen laittoi oman nautintonsa minun edelle ja vain makasi selällään. Harmi, muuten nainen oli kiva, mutta sängyssä joku ihmeen feministi.
Ei lahna ole feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen laittoi oman nautintonsa minun edelle ja vain makasi selällään. Harmi, muuten nainen oli kiva, mutta sängyssä joku ihmeen feministi.
Ei lahna ole feministi
Feministinä olenkaikkea muuta kuin lahna!! Rakastan tehdä miehelleni kaikkea mitä ikinä haluaa, ja hän minulle myös..meidän seksi on loistavaa.
Miksi aina panette kaiken negatiivisen feminismin piikkiin? Ihan sama kuin sanoisi, että miehet joilla on vaikka musta auto, ovat surkeita rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Feministinä olenkaikkea muuta kuin lahna!! Rakastan tehdä miehelleni kaikkea mitä ikinä haluaa, ja hän minulle myös..meidän seksi on loistavaa.
Miksi aina panette kaiken negatiivisen feminismin piikkiin? Ihan sama kuin sanoisi, että miehet joilla on vaikka musta auto, ovat surkeita rakastajia.
Sinäkin pääsit taas vauhtiin!! Montako panoa tälle päivää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Sinäkin pääsit taas vauhtiin!! Montako panoa tälle päivää??
Ja sinä, aivan turhanpäiväisellä sanomisellasi. Mitä se sulle kuuluu montako rakastelua tänään, puhun näin - meillä rakastellaan.
Sulla on pakkomielle...voi paha juttu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Oli yhden yön juttu miltä meinasin kysyä hengitätkö, onko sulla pulssi? Pahempi oli pitkä suhde jossa alkuun oli monta vuotta kiihkeyttä ja ihan rehellistä halua. Loppuaikoina oli tosi huonoa. Nainen sanoi sellaista kuten pane nyt äkkiä. Koita nyt v...u tulla nopeammin. En tiedä miten mutta ihme kyllä sain puheista huolimatta seisokin pysymään.
Kun tuli se lämmin tuulahdus kasseille niin jopa mulla meinasi hyytyä. Kun ei halua antaa pildeä niin voi käyttää käsiä. Pieni vaiva eikä sitä lahnailua pane nyt nopeasti.
Ehkä et antanut kummoista. Itse saan upeeta ,ja ei ole sitten lahnailua, on pikemmin sätkyilyä. Aina ja yhä vaan. Mies osaa-
Entäs kun sängyssä on lahna, joka vaatii seksiä useamman kerran päivässä. Suikkari sellainen max 2min jos sille päälle sattuu. Muuten makaa selällään tai takapuoli pystyssä ja pitää nuolla, sormettaa, panna, piiskata, kurittaa, hiplata. Ja mikään määrä orgasmeja ei riitä kuin hetkeksi. ja jos yrität ehdottaa tai kyseenalaistaa, niin ”kun se vain tuntuu niin hyvältä” maata selällään…
No seksihaluja ainakin on! Hiukan epäselvästi ilmaistu kyllä, Siis sinäkö saat maks 2 minsan suikkarin? Se naisen orgasmi valitettavasti usein hankalampi saada kuin miehen.
Minä max 2min. Ja olen kyllä saanut naiset laukeamaan nopeampaa, kuin he minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Oli yhden yön juttu miltä meinasin kysyä hengitätkö, onko sulla pulssi? Pahempi oli pitkä suhde jossa alkuun oli monta vuotta kiihkeyttä ja ihan rehellistä halua. Loppuaikoina oli tosi huonoa. Nainen sanoi sellaista kuten pane nyt äkkiä. Koita nyt v...u tulla nopeammin. En tiedä miten mutta ihme kyllä sain puheista huolimatta seisokin pysymään.
Kun tuli se lämmin tuulahdus kasseille niin jopa mulla meinasi hyytyä. Kun ei halua antaa pildeä niin voi käyttää käsiä. Pieni vaiva eikä sitä lahnailua pane nyt nopeasti.
Ehkä et antanut kummoista. Itse saan upeeta ,ja ei ole sitten lahnailua, on pikemmin sätkyilyä. Aina ja yhä vaan. Mies osaa-
Entäs kun sängyssä on lahna, joka vaatii seksiä useamman kerran päivässä. Suikkari sellainen max 2min jos sille päälle sattuu. Muuten makaa selällään tai takapuoli pystyssä ja pitää nuolla, sormettaa, panna, piiskata, kurittaa, hiplata. Ja mikään määrä orgasmeja ei riitä kuin hetkeksi. ja jos yrität ehdottaa tai kyseenalaistaa, niin ”kun se vain tuntuu niin hyvältä” maata selällään…
No seksihaluja ainakin on! Hiukan epäselvästi ilmaistu kyllä, Siis sinäkö saat maks 2 minsan suikkarin? Se naisen orgasmi valitettavasti usein hankalampi saada kuin miehen.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Kieli ollut tähän mennessä takuuvarma. Nopeimmillaan alle minuutti, maksimissään mennyt viitisenkin minuuttia. Ja ei, en kellon kanssa ole ottanut aikaa. Mutta ei siinä kauaa voi kestää paikanpäällä, jos yksi pitkä nuolaisu tarpeeksi kiihottuneena riittänyt. En kyllä ikinä ole jättänyt yhteen orgasmiin muutenkaan, kun muutaman välein tullut sellaisia jättimäisiä, joita on kiva seurata. Välillä kyllä tuntunut että rusentavat kallon halki näillä.
Ei ole kokemusta mutta olen kuullu että moni haluaa välttää lahnausta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
No mitä kaikkea teet? Tuskin muuta mitä annat itse miehesi tehdä. Kerro nyt tasa-arvon puolestapuhujana. Alistitko miehesi niin, että hän ihastuu lahnnailusta? Mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
No mitä kaikkea teet? Tuskin muuta mitä annat itse miehesi tehdä. Kerro nyt tasa-arvon puolestapuhujana. Alistitko miehesi niin, että hän ihastuu lahnnailusta? Mitä teet?
Mitä? Siis haluatko että selostan vaikka meidän sessiot?
Miksi puhut tuohon sävyyn..
Siis osaan todellakin miehen tyydytyksen, ja se on mielipuuhaani. Mies ei kestä kaunkaan kun esim katsoo telkkua, vaan tv kiinni ja alettava oikeisiiin hommiin. mm, terskan pyörityson erikoiskikkani; sitä hän ei juurikaan voi vastustaa. Sen teen kaksin käsin, aina muulloinkin 2 kättä ja suu, mukana. Pannessa osaan lypsäää ja kiristää, kyllä irtoo nopsaan, jos niin haluan.
Ei ole mies valittanut, paitsi joskus väsymystä. Teen myös yvää ruokaa, jotta jaksaa panna. Toistaiseksi jaksanut!
Kysyin mitä kaikkea miehesi haluaa? Siihen et vastannut. En yllättynyt. Ja mitä kaikkea teet mitä hän vaan haluaa. Tasa-arvo velvoittaa. Vai oliko se f-sana. Ja ei, jos olet jotenkin tunnistettavissa kenenkään puolesta, sinun ei tule kertoa mitään. En vaan itse elvistelisi olevani f ja valmis tekemään kaiken.
Lahnailu voi olla hyvinkin tilannesidonnainen ilmiö eikä sen perusteella kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä. Keväällä -93 harrastin muutaman kerran seksiä silloin 17 -vuotiaan tytön kanssa. Niitä kertoja voisi kuvailla lahnailuksi, sillä edes suutelu ei oikein ottanut onnistuakseen. Kosteutta tytöllä löytyi omasta takaa, mutta hän pysyi passiivisena asentojen vaihtelusta huolimatta. Me naitiin viime viikonloppuna runsaan 28 vuoden tauon jälkeen ja kylläpä oli eri meininkiä. Orkku tuntui olevan hyvin herkässä, suihinotot sujuivat taidokkaasti ja lapsen synnytyksestä huolimatta puristukset tuntuivat selkärangassa asti. Sporttista punatukkaa oli niin nautinnollista työstää kolme kertaa, että ei millään olisi uskonut naisen olevan se sama tapaus, joka nuorena tyttönä suurin piirtein otti vaan kalua sisään ja parhaimmillaan piti panon aikana silmiä auki. Miäpäs jos ei syyllistettäisi ketään lahnailusta vaan palataan asiaan paremmalla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mitä kaikkea miehesi haluaa? Siihen et vastannut. En yllättynyt. Ja mitä kaikkea teet mitä hän vaan haluaa. Tasa-arvo velvoittaa. Vai oliko se f-sana. Ja ei, jos olet jotenkin tunnistettavissa kenenkään puolesta, sinun ei tule kertoa mitään. En vaan itse elvistelisi olevani f ja valmis tekemään kaiken.
Miksi ihmeessä mun pitäis selostaa meidän puuhia, varsinkin noin negatiiviseen sävyyn kirjoittavalle.
Äsken naitiin, ja mies sanoi, että oli pitkä orgasmi, ja että tuntui kun koko alakerta irtoaisi.
Tämä on seksipalsta, joten pitäskö täällä softailla kirjoitteluissaan? En minä kehuskele, vaan sanon miltä tuntuu. Tehkää muut samoin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan väärin tajunnut feminismin. Olen sellainen, ja teen miehelleni just ihan kaiken mistä hän pitää. Hän tekee myös minulle. Miksi tässä joku ristiriita mielestäsi? Vai enkö tajunnut jotain.
Ja jos sun mielestä on elvistelyä, että haluaa rakkaalleen tehdä hyvää, niin sitten ei voi mutta kuin sanoa että voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Olen eri.
Koska feministit määrittelevät nykyään kaikkien asioita mieleisekseen ja tekevät naisen raameista ahtaat. Koen että olen totaalisen vääränlainen nainen kun haluan näyttää seksikkäältä ja hoidan kotityöt. Enkä yhtään ihmettele miesten asennoitumista feministeihin, koska feministit asennoituvat miehiä kohtaan usein agressiivisesti. Pyrkiväthän he määrittelemään miesten istumatyylinkin vääräksi. Aloita vaikka suomentamalla termi toksinen maskuliinisuus, niin ehkä silmäsi avautuvat. Tasa-arvo ja feminismi on totaalisesti eri asioita, be vain kulkivat hetken samaan suuntaan. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Olen eri.
Koska feministit määrittelevät nykyään kaikkien asioita mieleisekseen ja tekevät naisen raameista ahtaat. Koen että olen totaalisen vääränlainen nainen kun haluan näyttää seksikkäältä ja hoidan kotityöt. Enkä yhtään ihmettele miesten asennoitumista feministeihin, koska feministit asennoituvat miehiä kohtaan usein agressiivisesti. Pyrkiväthän he määrittelemään miesten istumatyylinkin vääräksi. Aloita vaikka suomentamalla termi toksinen maskuliinisuus, niin ehkä silmäsi avautuvat. Tasa-arvo ja feminismi on totaalisesti eri asioita, be vain kulkivat hetken samaan suuntaan. N33
Miehet ne ne tekevät naisten raameista ahtaat! Ei toisinpäin. Minä ainoastaan itse määritän mikä olen, ei toinen nainen, ei mies eikä kukaan!
Ja olen just sellainen kuin itse haluan. ja haluan seksiä juuri kuten haluan. Kotitöillä ei ole hitusenkaan tekoa tässä. En todellakaan suhtaudu agressiivisesti miehiin, jolleivat HE tee niin minulle. Ajattelen itsenäisesti ihan kaikesta.
Ja ennen kaikkea rakastan miestäni hulluna!
Puolisoni on innostunut seksistä. Olemme vuorotellen päällä.
Mutta onpa sellainenkin kokemus joskus että lahnailtiin vuoronperään. Toisella oli lupa tehdä mitä vain, ja toinen lahnaili silmät kiinni.
Sekin oli kylllä jännittävää. Sitaisin "nukkuvan" tytön vielä kiinni ja panin. Sitten vähän läpsyttelin, tulihan lopulta jopa kutitettua sidottua tyttöystävää, siinä kohtaa tuli kikatusta ja silmät aukeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Olen eri.
Koska feministit määrittelevät nykyään kaikkien asioita mieleisekseen ja tekevät naisen raameista ahtaat. Koen että olen totaalisen vääränlainen nainen kun haluan näyttää seksikkäältä ja hoidan kotityöt. Enkä yhtään ihmettele miesten asennoitumista feministeihin, koska feministit asennoituvat miehiä kohtaan usein agressiivisesti. Pyrkiväthän he määrittelemään miesten istumatyylinkin vääräksi. Aloita vaikka suomentamalla termi toksinen maskuliinisuus, niin ehkä silmäsi avautuvat. Tasa-arvo ja feminismi on totaalisesti eri asioita, be vain kulkivat hetken samaan suuntaan. N33Miehet ne ne tekevät naisten raameista ahtaat! Ei toisinpäin. Minä ainoastaan itse määritän mikä olen, ei toinen nainen, ei mies eikä kukaan!
Ja olen just sellainen kuin itse haluan. ja haluan seksiä juuri kuten haluan. Kotitöillä ei ole hitusenkaan tekoa tässä. En todellakaan suhtaudu agressiivisesti miehiin, jolleivat HE tee niin minulle. Ajattelen itsenäisesti ihan kaikesta.
Hekin tekevät, mutta se ei poista feministien osallisuutta. Näet vain sen mitä haluat nähdä ja jälleen syytät pelkästään miehiä, mutta sitten et suhtaudu agressiivisesti. Jeppistä. Olisi mukavaa kun feministit ymmärtäisivät oman osansa tässä kaikessa, mutta ei. Esimerkiksi mediassa ja yleisessä keskustelussa on tapana syytellä miehiä omasta käyttäytymisestä, kuten sinä jo ennakolta teet. Jos käyttäydyt huonosti, se on miehen syy, ei sinun. Nämä asenteet ovat oksettavia, eikä eroa sovinismista. Avaa silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahna ole feministi
Olen eri.
Koska feministit määrittelevät nykyään kaikkien asioita mieleisekseen ja tekevät naisen raameista ahtaat. Koen että olen totaalisen vääränlainen nainen kun haluan näyttää seksikkäältä ja hoidan kotityöt. Enkä yhtään ihmettele miesten asennoitumista feministeihin, koska feministit asennoituvat miehiä kohtaan usein agressiivisesti. Pyrkiväthän he määrittelemään miesten istumatyylinkin vääräksi. Aloita vaikka suomentamalla termi toksinen maskuliinisuus, niin ehkä silmäsi avautuvat. Tasa-arvo ja feminismi on totaalisesti eri asioita, be vain kulkivat hetken samaan suuntaan. N33Miehet ne ne tekevät naisten raameista ahtaat! Ei toisinpäin. Minä ainoastaan itse määritän mikä olen, ei toinen nainen, ei mies eikä kukaan!
Hekin tekevät, mutta se ei poista feministien osallisuutta. Näet vain sen mitä haluat nähdä ja jälleen syytät pelkästään miehiä, mutta sitten et suhtaudu agressiivisesti. Jeppistä. Olisi mukavaa kun feministit ymmärtäisivät oman osansa tässä kaikessa, mutta ei. Esimerkiksi mediassa ja yleisessä keskustelussa on tapana syytellä miehiä omasta käyttäytymisestä, kuten sinä jo ennakolta teet. Jos käyttäydyt huonosti, se on miehen syy, ei sinun. Nämä asenteet ovat oksettavia, eikä eroa sovinismista. Avaa silmät.
Mitä ihmeen "jälleen syytät miehiä"! Sinä tässä syytät. En syytä ketään mistään. Olen oma itseni ja mikään ismi ei minua määritä. Eikä varsinkaan kukaan mies.
Se on vaan provo