Ärsyttävin suomalainen tapa?
Mikä on ärsyttävin suomalainen tapa? Sellanen mitä valtaosa tekee.. Mieleen tulee ainakin se että talvella juostaa saunasta hankeen pyörimää, ja sitte takas saunaan.. MIKSI?? :D tai jotku juomalaulut, hyhhyh..
Kommentit (25)
Marjapaikkojen salailu. Ihan kun ne loppuisi kesken..
Palvelukulttuurin olemattomuus, ts. itsepalvelun suosiminen. Väitetään, että asiakas säästää näin hinnoissa, mutta onko sekään totta? Hintataso niin kahviloissa, pankeissa kuin matkustusvälineissäkin on KAMALA, vaikka itse tekisit kaikki työvaiheet kys. kohteessa! Esim. pankki, jonka tiskille et pääse ikinä ja hoidat kaikki asiat itse netin kautta, voi velvoittaa "palvelumaksua" kuukausittain. Kahvila, jonka heikkolaatuiset tusinatuotteet kasaat itse tarjottimelle, viet pöytään + pöydästä astiavaunuun, veloittaa sämpylästä vitosen ja kahvista ainakin kaksi euroa. Jne.
Selän takana paskan jauhaminen, pakkomielle juoruilla selän takana ja yleinen vittumaisuus. Työpaikoilla ihan normaalia arkea.
Olen asunut 10 vuotta samassa kerrostalossa ja eräs ihminen, jonka näen hississä, pihalla ,roskakatoksessa melkein päivittäin, ei ole koskaan vastannut tervehdykseeni. Mutta tästä huolimatta ole päättänyt tervehtiä häntä. Samoin tietyt bussikuskit eivät koskaan vastaa esim. aamuisin, kun sanon huomenta, ,mutta jatkan huomenen sanomista siitä huolimatta.