Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin suomalainen tapa?

Vierailija
03.08.2014 |

Mikä on ärsyttävin suomalainen tapa? Sellanen mitä valtaosa tekee.. Mieleen tulee ainakin se että talvella juostaa saunasta hankeen pyörimää, ja sitte takas saunaan.. MIKSI?? :D tai jotku juomalaulut, hyhhyh..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 10 vuotta samassa kerrostalossa ja eräs ihminen, jonka näen hississä, pihalla ,roskakatoksessa melkein päivittäin, ei ole koskaan vastannut tervehdykseeni. Mutta tästä huolimatta ole päättänyt tervehtiä häntä. Samoin tietyt bussikuskit eivät koskaan vastaa esim. aamuisin, kun sanon huomenta, ,mutta jatkan huomenen sanomista siitä huolimatta.

Vierailija
22/25 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjapaikkojen salailu. Ihan kun ne loppuisi kesken..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukulttuurin olemattomuus, ts. itsepalvelun suosiminen. Väitetään, että asiakas säästää näin hinnoissa, mutta onko sekään totta? Hintataso niin kahviloissa, pankeissa kuin matkustusvälineissäkin on KAMALA, vaikka itse tekisit kaikki työvaiheet kys. kohteessa! Esim. pankki, jonka tiskille et pääse ikinä ja hoidat kaikki asiat itse netin kautta, voi velvoittaa "palvelumaksua" kuukausittain. Kahvila, jonka heikkolaatuiset tusinatuotteet kasaat itse tarjottimelle, viet pöytään + pöydästä astiavaunuun, veloittaa sämpylästä vitosen ja kahvista ainakin kaksi euroa. Jne.

Vierailija
24/25 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat liian helppoja.

Vierailija
25/25 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana paskan jauhaminen, pakkomielle juoruilla selän takana ja yleinen vittumaisuus. Työpaikoilla ihan normaalia arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme