Monta erilaista juustoa teillä on yleensä jääkaapissa?
Kommentit (28)
Kuutta: kahta eri leivänpäällysjuustoa, kahta eri raejuustoa, parmesan-palanen ja fetaa/vuohenjuustoa salaattiin.
Vain tavallinen Oltermanni sekä sulatejuusto-Oltermanni.
Kahta tai kolmea. Perus-edamia leivän päälle, ja ehkä paria salaattijuusti (yleensä fetaa ja mozzarellaa).
yleensä ei ole mitään juustoa kun minä olisin ainut syöjä, silloin tällöin ostan vaan sen pienen oltermannin leivän kaveriksi
5-6 varmaan, en ole tullut laskeneeksi.
Oltermanni ja Koskenlaskija tällä hetkellä. Usein myös raejuustoa sekä Parmesaniakin.
Nyt taitaa olla 6. Kahta erilaista kermajuustoa, fetaa, aurajuustoa, pippurijuustoa ja halloumia.
Meidän perheen vihannekset =(
Muutamaa.
-Yksi leivän päälle.
-Fetaa salaatteihin ym.
-Parmesanjuusto.
Lisäksi juustoraasteoussi/ raejuustoa/ miehen homejuustoja/ halloumia grilliin säännöllisen epäsäännöllisesti.
Ai juu, unohdin kanssa juustoraastepussin, sitä meillä myös aina. t: 9
Leivänpäällisjuusto eli yleensä Salaneuvos, halloumi, joskus joku herkkujuusto jos tulee käytyä esim. kauppahallissa ja sieltä tarttuu mukaan.
Muutamaa:
-polar
-kermajuusto
-halloumi
-feta
-vuohenjuusto
-lisäksi valmista juustoraastetta
ehkä 5-7. Nyt on muistaakseni parmesaania, halloumia, fetaa, Oltermannia, kolmea cheddaria, Ritari-juustoa ja sinihomejuustoa. Ai niin, yksi brie.juusto myös.
Yleensä vain kermajuustoa, välillä ostan fetaa ja raejuustoa. Herkutteluun brietä, tuhkaraitaa sekä tuorejuustoja silloin tällöin.
Oltermannia ja raejuustoa aina, muita sitten tarpeen mukaan
Mua häiritsee tuollainen tapa kysyä, pitäisi olla 'Montako'
olen sinkku, yleensä 0-3. Tällä hetkellä kaks: raejuusto ja edam-viipaleet. Feta ja vuohenjuusto ovat herkkujani. Joskus parmesan, tai Gruyere ja erikoisemmat juusto pääsevät maisteltavikseni. Ovat nii kalliita, että kuitenkin harvemmin.
Kahta:
jotain mautonta, tylsää perus-Oltermannia miehelle
ja minulle suurinta herkkua, sinihomejuustoa <3
Yleensä varmaan 2-4: edamia tai oltermannia, auraa ja/tai fetaa sekä parmesania. Usein myös jotain tuorejuustoa.
Ei yhtään. Juusto on kallista.