En ole onnellinen parisuhteessa,mutta en halua erota.
Olen nyt 2 vuoden ajan seurustellut miehen kanssa,jonka kanssa en ole onnellinen ollut enää viimiseen vuoteen. Joka päivä ärsyttää jokainen asia mitä hän tekee ja mietin,että miksi edes olen hänen kanssaan.
Mies on narsisti,eli syyttää aina minua kaikesta ja aina minä olen syypää kaikkeen. Hän pitää itseään minua parempana joka asiassa,ei kuuntele jos jokin asia painaa mieltäni eikä näytä rakkauttaan. Hän kontrolloi ja määrää minua ja suuttuu joka asiasta.
Riidellään lähes päivittäin,mutta heti sovitaan.
Ongelmana on,etten osaa olla ilman häntä. Muutaman kerran olen yrittänyt lähteä,mutta aina homma kaatuu siihen,että menee pari tuntia ja olen taas hänen luonaan. En itsekään ymmärrä että miksen pysty lähtemään?! Kaipaan läheisyyttä,enkä osaa olla yksin. En halua erota,koska en jaksa alkaa tapailemaan uusia miehiä enkä sitä rumbaa mikä siitä tulee :-D
Sanokaa nyt mulle ihanat av-mammat että minä pärjään yksin paremmin kuin narsistimiehen kanssa!!
Kommentit (8)
En usko että pärjäät. Kuulostat sellaiselta heikolta naistyypiltä, joka haluaa vierelleen miehen koko ajan, oli se millainen tahansa. Sulle kelpaa kuka tahansa, ettei vain tarvitse olla yksin. Etsi nyt joku toinen elvis johon voit vaihtaa lennossa, ja sitten taas valittaa kahden vuoden päästä.
Mies on huomannut huonon itsetuntosi ja käyttää sitä hyväkseen. Vain sinä voit tehdä päätöksen lähtemisestä. Teet sen, kun olet saanut tarpeeksi pa*kaa niskaan. Ilmeisesti se hetki ei ole vielä koittanut.
Ei sua välttämättä kukaan muu huoli, ootko miettiny sitä?
Samassa veneessä ollaan paitsi että vihdoin päätin että nyt riittää ja eron paikka. Ongelmana kuitenkin kumpi lähtee ja kumpi jää nykyiseen asuntoon. Itsellä menee rahat tiukille jos jään nykyiseen kämppään mutta toisaalta kaikkialla on kalliit vuokrat. Kohta viikko nukuttu eri huoneissa sentään ja nyt jo helpottuneempi olo! Suosittelen siis nostamaan kytkintä
Okei. Kysy itseltäsi: haluanko olla tuon miehen kanssa loppuikäni? Tee päätöksesi sen mukaan, mitä vastaat kysymykseen.
Olin samassa tilanteessa. Elämä parani huomattavasti, kun sain jätettyä hänet lopullisesti taakse.
Olin samassa tilanteessa. Elämä parani huomattavasti, kun sain jätettyä hänet lopullisesti taakse.
Sä pärjäät yksin paremmin, kuin tuollaisen kanssa