Miksi ihmiset ostaa valkoisia autoja joka on tylsä ja mitäänsanomaton väri autolle?
Kommentit (109)
Se on autoväreistä halvin. Mikä on aika hassua koska valkoinen saatetaan valita koska ajatellaan sen olevan tyylikäs ja trendikäs.
Valkoinen väri on vaarallinen talvella. Ei helposti erotu kinosten vierestä.
Ei ollut käytettynä saatavilla haluamaani automallia muun värisenä. Ei tämäkään ole perusväri, vaan metallihohto, joten ei se ole ollut alkuperäisen ostajankaan mielestä hintakysymys.
Koska se on halvin väri. Se on perusväri ja esim.BMW:issä metalliväri tuo uutena 4000 euroa lisää hintaa autolle.
Itse pidän valkoisesta värinä, kaikki autoni ovat olleet valkoisia.
Siksi koska metallihohto harmaa meni pois muodista. Ei kestänyt kuin parikymmentä vuotta.
Kai ihmiset hoksasivat vihdoin ja viimein, että >100k€ maksavassa saksalaispremiumissa se tuo laadun ja arvokkuuden tuntua, mutta paskaisessa yariksessa, tai missä tahansa muussa halvassa kauppakassissa, on lähinnä nolo.
Onneksi halvimmat 5-puolaiset alumiinivanteet on olleet jo tovin historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska metallihohto harmaa meni pois muodista. Ei kestänyt kuin parikymmentä vuotta.
Kai ihmiset hoksasivat vihdoin ja viimein, että >100k€ maksavassa saksalaispremiumissa se tuo laadun ja arvokkuuden tuntua, mutta paskaisessa yariksessa, tai missä tahansa muussa halvassa kauppakassissa, on lähinnä nolo.
Onneksi halvimmat 5-puolaiset alumiinivanteet on olleet jo tovin historiaa.
Joo, kyllä minun hiilikuituvanteeni ovat tyylikkäät keraamisten jarrulevyjen kanssa. Ei niitä jokaisen kauppakassissa ole, hintavatkin ovat etenkin varaosina kun ovat muutaman kerran halkeilleet. Niitä 100k€ saksalaispremiumeja kun alkaa jo olla joka kolmannella huushollilla.
Mulla oli aikasemmin valkoinen auto koska sen sai nopeiten toimitukseen, kyse siis uudesta autosta.
Koska värillä ei ole mulle mitään merkitystä, hinta ja varusteet ratkaisevat. Se mitä mä koen kuskin penkiltä ratkaisee, ei se mitä joku muu ajattelee autosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska värillä ei ole mulle mitään merkitystä, hinta ja varusteet ratkaisevat. Se mitä mä koen kuskin penkiltä ratkaisee, ei se mitä joku muu ajattelee autosta.
90% naisista riittää että on pieni ja punainen.
Valkoinen on oikein hyvä ja kaunis väri autoon. Tykkään.
Mustat ja vaalean harmaat ovat rumia.
Kiinnostaisi tilastot, mikä väriset autot useimmin kolarissa. Veikkaan ettei ainakaan punaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mera undrar man varför det finns så många svarta och gråa bilar i trafiken.
Vanlig vit är slö men det finns en massa stiliga varianter av vitt med exempelvis pärlemor som skiftar i purpur och grönt. En annan variant är metall färgerna. Svart och grått får man inte levande på samma sätt.
Kuinka tyhmä pitää olla jos esittää vastauksen ruotsiksi suomenkieliseen kysymykseen.
Tossa lähellä merenranta taloissa lähes kaikilla oli 1-2 valkoista menopeliä. Joku trendi
Vierailija kirjoitti:
Se on autoväreistä halvin. Mikä on aika hassua koska valkoinen saatetaan valita koska ajatellaan sen olevan tyylikäs ja trendikäs.
Isoisäsikö kertoi? Valkoinen ei ole enää vuosiin ollut perusväri sen suosiosta johtuen. Niin ja valkoinen on vasta neljänneksi suosituin väri.
Joks valmistajalla on pari perusväriä, usein toinen niistä on valkoinen. Kaikki muut värit on sitten vähintään 500€ lisää.
Sitä ostetaan, mitä on saatavilla.
Sitä en myöskään ymmärrä että ostetaan valkoinen auto ja laitetaan siihen mustat aluvanteet joka saa näyttämään ne mustilta peltivanteilta.
Tuttavalla on uusi Valkoinen avomersu ja se on hyvännäköinen ja sopiva väri kesäautoon