Kauneimman tietämäsi naisen etunimi
Saa sanoa useammankin. Jos et tiedä etunimeä, niin kerro vaikka missä olet nähnyt tuon naisen.
Tehdään katsos yksi positiivinenkin ketju näiden muiden joukkoon
Kommentit (163)
joo mä tiedän kans yhden Hannan
Elisa. Kaunis sekä ulkoa että sisältä, ihana ihminen ja lämminsydäminen ystävä :)
Mulla on monta nimee joista tykkään:
Leanda, Edla, Bea, Natalia, Tindra, Sofie, Katarina, Aniela sekä Ulrika
T: Emilia ( NIIN tavallinen nimi:D )
Anette.Yhtä ihana kuin nimensäkin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:31"]Anette.Yhtä ihana kuin nimensäkin.
[/quote]
Ihana <3
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:27"]Mulla on monta nimee joista tykkään:
[/quote]
Paluu ensimmäiselle luokalle voisi olla aiheellista? :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:27"]
[/quote]
Sä ymmärsit tuon aloituskysymyksen nyt vähän väärin, ei tässä haettu kauneinta naisen nimeä...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:27"]
[/quote]
Sä ymmärsit tuon aloituskysymyksen nyt vähän väärin, ei tässä haettu kauneinta naisen nimeä...
[/quote]
En ymmärtänyt, kaikennimiset ed. mainitut henkilöt olen kyllä tavannut, jokainen kaunis.. :) en nyt vaan osannu niistä yhtä valita, siks laitoin kaikki.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
En ymmärtänyt, kaikennimiset ed. mainitut henkilöt olen kyllä tavannut, jokainen kaunis.. :) en nyt vaan osannu niistä yhtä valita, siks laitoin kaikki.
[/quote]
Jatkoa vielä, olisi pitäny muotoilla alku hiukka eri tavalla, mutta menköön!
Anna-Leena