Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu satojen eurojen tuotto kirppiksellä??

Vierailija
29.08.2014 |

TÄmmöistä kun usein kuulee ja  mukamas ihan halvalla ovat myyneet tyyliin vauvan bodyjä 20cnt kpl.

Kertokaa nyt oikeesti, paljonko tavataa olette myyntiin vieneet (kaikkien tavaroiden yhteishinta) ja tavaroiden hintahaarukka. Ja sitten olette saaneet voittoa satoja euroja

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:23"]

Ja minkä hintaisia, jos ne saa käytettynä myytyä 18 €llä (580 : 32)?

[/quote]

No, tuolla 580€:llä on myyty mm. ecco, tepsut ja kavat talvi/gore/nahka kenkiä 20-25€ pari, Reiman toppavaatetta (haalari tai takki+housut ja yhteensopivat pipo ja hanskat) 30€, gymboreeen sisävaatesettejä + yhteensopivat muovikorut ja hiuslenksut 30€, lahtisen huopatossut 30€, turvaistuin 80e. PoP:n fleecet ja ulkovaatteet sekä Ruskovillat menee niin kalliilla että itseäkin ihmetyttää. 

Yksittäisiä paitoja, alusvaatesettejä, housuja menee sitten 3-10€ per huuto.

Avainsana taitaa olla että vaatteet on meidän tytön jäljiltä puhtaita ja ehjiä, saumat on suorassa eikä ne ole samaa henkkamaukkaa mitä kaikki muutkin myy.

Vierailija
2/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:54"]Ostaa ensin Tarjoustalosta vuoden ajan kaikki tarjoustuotteet/vaatteet kolmasosalla normaalihinnasta ja myy sitten mukamas normaalihintaisina ostettuina Huutonetissä:D Kätevää,kun normaali ohv.näkyy tuotelapussa:D:D
[/quote] Kuka ostaa kamaa Tarjoustalosta?
[/quote]

Minä :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ollut kirppispöytä, ja silloin jäi pöytävuokran jälkeen 300 e. Vietiin kahden viikon aikana myyntiin ihan kaikki mahdollinen nurkissa pyörinyt: lasten vaatteita ja tarvikkeita, kestovaippoja, omia vaatteita, dvd-levyjä, cd-levyjä, kirjoja, sisustustavaraa, astioita, tietokoneen näyttö yms. Hinnat olivat mahdollisimman matalat: yleisesti hintahaarukka 0,10-4 e ja joillain yksittäisillä tavaroilla enemmän hintaa. Käytiin siivoamassa ja järjestämässä pöytää säännöllisesti.

Vierailija
4/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta tulee minulle viikossa vähintään 300€. Parhaimmillaan olen saanut 600€ viikon aikana. Vuokraan pöydän 2-3 krt./ vuosi.

Pääosin myyn lastenvaatteita ja leluja. Myös uutta tai uudenveroista kodintavaraa.

Vien päivittäin lisää myytävää kun menen järjestelemään pöytää.

Vierailija
5/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin te kyl olette tienannut. Ite tuli noin sata euroa netto toisella kertaa kahdessa viikossa ja toisella kuukaudessa. Ei hirveesti kannata, mutta ihan kiva harrastus.

Vierailija
6/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan joka kerta. Vien n. 3-4 ikea-kassillista tavaraa pikkuhiljaa sen viikon aikana mitä pöytä kestää. Siivoan pöydän joka aamu eikä se saa olla LIIAN TÄYNNÄ. Pistä niin halvalla kuin mahdollista. Eipä muuta.

Vierailija
7/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kirpparin tuoton lasken siitä, mitä rahaa saan myyntipaikan vuokran jälkeen. En siis laske tuottoa sen perusteella, mitä olen niistä itse maksanut. Kirpparilla myyn sellaista tavaraa, jota en enää itse tarvitse, mutta on siinä kunnossa, ettei viitsi ihan roskiin/lahjoitukseenkaan laittaa.

Eli tuolla perusteella voi tulla satojen eurojen tuotto.

Vierailija
8/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minulla tullut satojen eurojen tuottoa, vaikka edellä olevien tapaan olen myynyt. Ihmettelen kyllä miten niistä euron bodeista voi kertyä yli satanen? Varsinkaan jos pöytä ei saa olla liian täynnä. Minulla on ollut myynnissä hyväkuntoisia kouluikäisten vaatteita ja kodin tavaraa. Joskus on tainut max tulla satanen, yleensä paljon alle. Joskus on ollut hyvä, jos pääsee omilleen. 

Vierailija
9/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä myytävää tavaraakin pitää olla satojen eurojen edestä ja sitä enemmän mitä halvempaa. Jotain euron kippoja pitää siis olla 100!

Vierailija
10/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:44"]

Itse ainakin kirpparin tuoton lasken siitä, mitä rahaa saan myyntipaikan vuokran jälkeen. En siis laske tuottoa sen perusteella, mitä olen niistä itse maksanut. Kirpparilla myyn sellaista tavaraa, jota en enää itse tarvitse, mutta on siinä kunnossa, ettei viitsi ihan roskiin/lahjoitukseenkaan laittaa.

[/quote]

Itselläni on siis ollut myynnissä pelejä, kirjoja, elokuvia, vaatteita, astioita, kenkiä. Päivittäin lisäsin tavaroita, jos vaan pöytään mahtui. Jokunen satalappunen sieltä kotiinviemiseksi jäi.

Vierailija
11/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka kuukausi noin 250 euroa huuto.netistä kierrättämällä kaiken ylimääräisen 5 hengen taloudessa. Meillä kolme lasta, tyttö poika tyttö järjestyksessä, tytöillä iso ikäero. Joten kaikkien pienet vaatteet menee suoraan myyntiin. Samoin kaikki muu turha mitä löytyy ja löytyyhän sitä! Urheiluvälineet, kengät jne.

Vierailija
12/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa ensin Tarjoustalosta vuoden ajan kaikki tarjoustuotteet/vaatteet kolmasosalla normaalihinnasta ja myy sitten mukamas normaalihintaisina ostettuina Huutonetissä:D Kätevää,kun normaali ohv.näkyy tuotelapussa:D:D

Vierailija
13/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa on 12kk myynnit omalla tunnuksellani 73kpl ja myynti 320€ (tuosta mene tehomyyntiprovikat) sekä miehen tunnuksella 32kpl 580€ (puhdas tuotto).

Yhden lapsen hyväkuntoisia ulko- ja sisävaatteita, kenkiä, harrastusvälineitä; satunnaisesti kirjoja, leluja, pelejä, turvaistuin tms.

Kuvaamiseen ja ilmoitusten tekoon menee ilta noin  joka toinen kk, sitten ne pyörii automaattiuusinnalla. Netti on nenän alla töissä ja kotona kännykässä, joten sähköpostin seuraamisessa ei juuri aikaa kulu. Kun tuote on myyty, isken sen pakettiin ja paketin autoon. Nettipankissa käyn muutenkin aina aamulla työpaikalla, joten maksujen seuraaminen ei vie aikaa. Kun raha on tilillä, poikkean kotimatkalla olevaan cittariin ja työnnän laatikon smartpostiin.

Ja en viitsi edes arvailla paljonko itese olen noista maksanut, vaikka ostankin kaiken alesta tai maailmalta ja jotain uudenveroista joskus huutiksesta.

Vierailija
14/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:44"]

[/quote]

Itselläni on siis ollut myynnissä pelejä, kirjoja, elokuvia, vaatteita, astioita, kenkiä. Päivittäin lisäsin tavaroita, jos vaan pöytään mahtui. Jokunen satalappunen sieltä kotiinviemiseksi jäi.

[/quote]Niin, ja olet käyttänyt tuhansia euroja niiden ostamiseen :)

Vierailija
15/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä, että kuinka paljon tavaraa ym.  nämä jotka saa myyntituloja monta sataa euroa oikein ostaa alunperin sit ympärilleen, jos sitä ylimääräistä kamaa riittää niin myytäväksi että satoja euroja tulee. Kirppiksillä myydessä tavarasta saa vissiin sen 10 - 30% tavaran alkuperäisestä hinnasta. Se tarkoittaa, että sitä kirppiksellä myytävää tavaraa on pitänyt ostaa useilla tonneilla!

Vierailija
16/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina jotain iittalaa/arabiaa myytävänä ja niistä tulee helposti jo yli satanen. Sit omia vaatteitani menee hyvin kun ovat uudenveroisia heräteostojen seurauksena. 3v kuopukselle uutena ostetut nätit vaatteet menee aina kaupaksi eikä tartte ihan halvalla edes myydä

Vierailija
17/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:54"]Ostaa ensin Tarjoustalosta vuoden ajan kaikki tarjoustuotteet/vaatteet kolmasosalla normaalihinnasta ja myy sitten mukamas normaalihintaisina ostettuina Huutonetissä:D Kätevää,kun normaali ohv.näkyy tuotelapussa:D:D
[/quote] Kuka ostaa kamaa Tarjoustalosta?

Vierailija
18/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirpparitla saa tuottoa, jos ei myy tavaraa voitolla.

Vierailija
19/55 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa olen tienannut kirppari- ja nettimyynnillä noin 400 €. Tämän jälkeen kestää kyllä taas vuoden verran ennen kuin noin tuloihin pääsen. Ei paljon löydy enää myytävää. Josko muutaman kympin vielä saisin. Ihmettelen paljonko tavaraa ostetaan yhdelle lapselle, jos myytävää riittää koko ajan. Ja minkä hintaisia, jos ne saa käytettynä myytyä 18 €llä (580 : 32)?

Vierailija
20/55 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirppiksillä olette myyneet ja missä päin Suomea? 

Täällä Pirkanmaan seudulla en ole onnistunut tienaamaan kirpparimyynnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi