Mies ei uskalla riidellä
Menee aina ihan lukkoon kun tulee erimielisyyksiä tai jos joudun korottamaan ääntäni ja lähtee pois vaikka terassille. Koskaan ei saada puhdistettua ilmaa.
Kommentit (56)
Joudut korottamaan ääntäsi? WTF??? Minä tosin karjaisisin PERKELEEN takaisin, niin loppuisi se äänen korottaminen hetkeksi.
Huviksesiko haastat riitaa?
Tiedän tällaisen tapauksen lähipiiristä missä vaimolla oli kummallinen tapa haastaa riitaa jatkuvasti, aina keksi jonkun ihmeelisen syyn että sai huutaa ja raivota.
Hoitoon tällaiset pitää viedä, ei tällainen ole normaalia.
Huutajille huutista kirjoitti:
Joudut korottamaan ääntäsi? WTF??? Minä tosin karjaisisin PERKELEEN takaisin, niin loppuisi se äänen korottaminen hetkeksi.
Minä pakkaisin tavarani ja häipyisin, ihmisarvoinen elämä kuuluu myös miehelle ja on oikeus siihen, miksi tuollaisen riitaa haastavan kanssa pitäisi elämänsä pilata.
Vierailija kirjoitti:
Puhdista sitä ilmaa keskenäs.
Ja ymmärtäisi hakeutua hoitoon, joku pitkä vihanhallintakurssi olis paikallaan.
Aikuisen ihmisen tulisi kyllä jo osata keskustella asioista ilman, että korottaa ääntään . Kyllä minun mielestäni on ihan järkevää poistua paikalta jos toinen huutaa kitapurjeet lepattaen. Ylipäätään käsittämätöntä, että joku on sitä mieltä että pitää osata riidellä, ei vaan pitää osata keskustella asioista nimenomaan riitelemättä. Katso peiliin, siellä on se syypää, ei miehesi paikalta poistuminen.
Olet ilmeisesti juuri sellainen jääräpää itse, joka ei kykene asioista keskutelemaan niin, että molemmat saavat esittää asiaan kantansa. Sinä haluat riidellä ja mies ei. Sinä olet se ongelma. Mies vain osoittaa, että riitely ei kiinnosta ja ilmeisesti muunlainen keskustelu ei kanssasi onnistu, joten tekee sen ainoan oikean asian, eli poistuu paikalta. Opettele keskustelemaan asioista riitelemättä, niin saattaa se mieskin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen tulisi kyllä jo osata keskustella asioista ilman, että korottaa ääntään . Kyllä minun mielestäni on ihan järkevää poistua paikalta jos toinen huutaa kitapurjeet lepattaen. Ylipäätään käsittämätöntä, että joku on sitä mieltä että pitää osata riidellä, ei vaan pitää osata keskustella asioista nimenomaan riitelemättä. Katso peiliin, siellä on se syypää, ei miehesi paikalta poistuminen.
Pitää ymmärtää, että aloittaja on sellainen räväkkä tunneihminen, jolla on hormonihuuruissaan oikeus suistua raiteiltaan henkisesti.
Miksi sitä ilmaa pitää puhdistaa riitelemällä? En ole ikinä ymmärtänyt kuumakalleja ja raivottaria. Ongelmia voi käydä läpi ihan normaalisti keskustellen.
Miehesi tietää jo, että sinä olet kuitenkin ”aina oikeassa”, joten miksi vaivautua
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tietää jo, että sinä olet kuitenkin ”aina oikeassa”, joten miksi vaivautua
Naiset on aina oikeassa. Jos kuitenkin nainen on väärässä niin se on miehen syy ja silloinkin nainen on oikeassa koska: mies on sanonut tai tehnyt jotain, tai sitten mies on jättänyt sanomatta tai tekemättä jotain.
nim. oon tehnyt naiseni mielestä vain kaksi asiaa väärin: Kaiken mitä sanon ja kaiken mitä teen.
m56
Kuka tahansa menee lukkoon syytöksistä ja solvaamisesta.
Kokeilisit asiallista puhetapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen mammanpoika.
Pää kiinni idiootti, parempiko olisi että vetelisi turpaan vai? Ihanaa toksista feminiinisyyttä sinulla siellä.
Miksi korotat ääntä? En minäkään tuollaista kuuntelisi, jos ei osata keskustella ihan normaalisti.
Ei suuttuessa tarvitse huutaa.
"muistakko sillon ku sanoit että,niin muistakko,muistakko..." tuota parin siiderin jälkeen.
Pelkääkö se konflikteja vai eikö se oo vaan koskaan oppinut riitelemään rakentavasti? Suosittelen että otat asian sen kanssa puheeksi riitelyn ulkopuolella. Kuulostaa hankalalta, varsinkin jos itse osaat riidellä ja väitellä terveellisesti.