Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa epäkohtelias nainen kampaajalla

Vierailija
24.07.2021 |

Pyysi kampaajaa kahdesti korjaamaan lopullista kampausta. Tyyliin "Voisitko vähän lyhentää tuosta vielä ja täältä voisi olla näin".

Parasta vielä että liikkessä oli hieman jonoa ja me muut odottelimme ja kuuntelimme suut ammollaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitää sanoa heti paikan päällä jos ei ole tyytyväinen lopputulokseen!

Vierailija
2/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä epäkohteliasta tuossa nyt on? Voi elämän kevät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakashan sitä tukkaa kantaa, ja saa kertoa minkälaiseksi haluaa leikattavan. En pidä yhtään kampaajista jotka haluavat saksia mielensä mukaan ja asiakkaan toiveet ovat vain häiriöksi.

Vierailija
4/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä epäkohteliasta? Et selvästikään ole koskaan ollut kampaaja, minä olen.

Nuhteletko kaupan kassallakin työntekijää jos hän tekee pienen virheen? Tai bussikuskia? Tuskin. Anna ihmisen tehdä työnsä rauhassa.

Ap

Vierailija
5/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuhteletko kaupan kassallakin työntekijää jos hän tekee pienen virheen? Tai bussikuskia? Tuskin. Anna ihmisen tehdä työnsä rauhassa.

Ap

No kyllä mä nyt kaupan kassallekin sanon jos hän esim. veloittaa väärin 🙄 Et taida olla oikein asiakaspalveluhenkinen 😄

Vierailija
6/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
7/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voitko kertoa missä olet töissä, etten vahingossakaan eksy asiakkaaksesi, kun teet vähän "pieniä virheitä"?

Vierailija
8/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävällisesti pyytää että voisitko vielä tehdä näin laittaa noin niin eihän siinä ole mitään epäkohteliasta. Eri asia jos asiakasta ei miellytä mikään vaikka kampaaja tekisi juuri kuten asiakas haluaa. Tai jos asiakas haukkuu kampaajan työn. Itsekkin kampaajalla usein sanon lopuksi että jos vielä hieman tuosta otetaan. En kuitenkaan moiti kampaajaa ellei kyseessä jokin isompi asia kuten että esim. lyhentäisi vaikka 10 cm kun olen pyytänyt että kork. 2 cm. Itse en värjää tukkaa, jos esim. värjäys olisi täysin toisenlainen kuin pitäisi niin kyllä siitä sanoa pitää.

Vierailija
9/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suus kiinni ettei kärpäset lennä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi