Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä säilyy sipsipussi?

Vierailija
02.08.2014 |

Jos siis ostatte sipsejä kotiin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:30"]Miksi te säästätte lastuja, joita teidän ei ole tarkoituakaan syödä? Jos teen vikaostoksen, laitan tuotteen heti roskiin. Eivät ne pahat sipsit siitä kaappisäilytyksestä yhtään parane.

[/quote]

Tätä ihmettelen myös. Jääkaappiinkin kannattaa säilöä ruoka mitä ei aiokaan syödä.

Vierailija
22/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:20"]Ostan aina niitä pieniä pusseja ja syön saman tien kaikki. Vielä kun saisi Laysin sipsejä minipusseissa niin olisin onnellinen.

[/quote]

Niitä saa semmosina lajitelma juttuina. Eli erimakuisia pikkupusseja isommassa pussissa:D Prismasts ainakin. T. Sipsimonsteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen pussi on. Miehen taitaa mennä illassa useimmiten, en pidä lukua kun en juuri olkkariin pääse telkkaria katselemaan kun hän katsoo omia ohjelmiaan jotka eivät kiinnosta.

Mulla ja lapsilla on useimmiten yhteinen pussi, se vähän sitten vaihtelee, juuri oli varmaankin 4 päivää auki, kunnes mies oli pöllinyt kun kuvittelin kourallisen ottavani.

Vierailija
24/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan aina niitä isoimpia pusseja (onko se joku mega?) ja yhden pussin syömiseen miehen kanssa menee normaalisti joku 3-4 päivää. Syödään aika vähän kerralla, mutta sitäkin useammin...

Kumpi onkaan parempi, kerralla paljon vai monta kertaa vähän?

Vierailija
25/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 25 lisää, että joskus tosin saattaa mennä parikin viikkoa siinä yhdessä pussissa, jos ei vaan teekään mieli enää sen yhden illan jälkeen.

Vierailija
26/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin

Vierailija
27/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:53"]

Yhtä kauan kuin Pipsalla, eli kuukauden (parhaimmillaan).

[/quote]

No mut niistäkin isäntä syö osan. Eli oikeesti Pipsalla kestäis pussi 2 kuukautta.

Vierailija
28/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tunnin. Joskus seuraavaan aamuun jolloin eka löytäjä syö loppuun

Vierailija
29/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle viikon se säilyy. siis se itse pussi roskiksessa ennen kuin vien ulos roskiin. itse sipsit katoaa päivässä.

Vierailija
30/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksupussi kestää 1,5 päivää. Huitaisen koko pussin kerralla tai seur päivälle (aamulle) jää joku 1/3. Olen ihan täysin heikkona niihin enkä viitsi ostaa niitä kovin usein sen takia.

Vierailija
31/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää ainakin kaksi kuukautta. Syömme kerralla jokainen vain yhden sipsin, jos sipsi on iso niin usein puolitamme sen. Tämän yhden sipsin jälkeen luonnollisesti käymme kahden tunnin lenkillä ja teemme lihaskuntoliikkeitä, koko perhe. Lapset pitää opettaa pienestä pitäen siihen, että nautinnolla on seurauksensa, joka on läskiintyminen ja sitä tulee välttää kaikin mahdollisin keinoin.

Vierailija
32/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta koskaan, lapsetkaan eivät kinua kaupassa kun eivät ole tottuneet. 

addiktoivaa paskaa, söin vuosia sitten, onneksi en enää 

Vierailija
33/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ostan pikkupussin sipsejä (100g?) ja syön samana iltana kaikki. Kun ei usein osta, maistuu hyvälle. Mieluummin syön kuitenkin jotain mistä ei tule huono olo.

Vierailija
34/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:11"]

en osta koskaan, lapsetkaan eivät kinua kaupassa kun eivät ole tottuneet. 

addiktoivaa paskaa, söin vuosia sitten, onneksi en enää 

[/quote]

Addiktoivia ovat. Kestää kaksi päivää, jos satun ostamaan. Olen kyllä parhaani mukaan vieroittautunut. Tiedän, että jos ostan pussin on vaikea lopettaa syömistä. Ja mikä pahempaa on vaikeampaa olla ostamatta seuraavaa pussia.

Vierailija
35/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi säilyy ikuisuuden. Sisältö on syöty vartissa.

Vierailija
36/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:30"]

Miksi te säästätte lastuja, joita teidän ei ole tarkoituakaan syödä? Jos teen vikaostoksen, laitan tuotteen heti roskiin. Eivät ne pahat sipsit siitä kaappisäilytyksestä yhtään parane.

[/quote]

Mutta joku vieras voi vaikka tykätä niistä ja haluta syödä ne. Ei ruokaa saa heittää roskiin, ei edes herkkuja

Vierailija
37/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joutuu heittämään lopun väljähtyneenä roskiin 2 kk päästä.

Vierailija
38/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt että sipsit väljähtää kun syön ne heti. Tai nykyään menee jopa 2-4pv jos olen kiireinen :D

Vierailija
39/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maailman tappiin asti säilyisi, en tykkää sipseistä yhtään. 

Keksit on sitten eri juttu.

Vierailija
40/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on ollut monta kuukautta. Syön vain silloin kuin olen matalalla energiatasolla. Jääkaappi tyhjä ja ainoa syötävä on sipsipussi. Syön sen verran, että jaksan kaupassa käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme