Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden seurassa kaikkien pitää varoa?

Vierailija
02.01.2025 |

Ai että, minä tunnen. On kuin lasien päällä kävelisi vai miten sitä sanotaan. Monen kanssa ollaan ihmetelty ja kauhisteltu. Niin hankala ihminen. Ja esittää vielä että sillä on ystäviäkin. Vaikka ei meilläkään ole. Ai että! En vain tajua. Eikä sille mitään kärsi sanoa. Onko muilla lähipiirissä tällaisia?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen, purra, onhan näitä.

Vierailija
2/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varoa siksi, että loukkaantuvat kaikesta. Ja suuttuvat ja vaativat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaita on tuollaiset. Itse olen niin mukava niin en voi tajuta.

Vierailija
4/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, lähisuvussa on.

Vierailija
5/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Moi!

Vierailija
6/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini, jota pomommekin nimitti narsistiksi. Loukkaantui, jos kaikki eivät tiimissä hypänneet hänen pillinsä mukaan. Minä en tietenkään hypännyt ja voi sitä loukkaantumisen ja uhriutumisen määrää. Tosin muutamassa vuodessa sen käytös vähän siisteytyi, kun ei pomollekaan valittaminen auttanut. Onneksi sitten jäi eläkkeelle.

Vierailija
7/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siskoni:( Tosi rasittava ja väsyttävä tyyppi.

Vierailija
8/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oppinut uuden ilmaisun? AI ETTÄ💩

Vierailija
9/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kukkahatut kauhistelee ja juoruaa pitkin kyliä. 

Vierailija
10/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressiherkkiä ja vaikeasti persoonallisuushäiriöisiä on tullut vastaan. Silloin ei auta kuin katkaista kaikki siteet toiseen heti alkuun eikä ihmetellä kenenkään kanssa.

Mä tapasin just hiljattain tuollaisen tapauksen. Oli vielä vanha tuttu. Kaikesta vaan syytteli toisia ja toisteli että hänessä ei ole mitään vikoja. Ei minkäänlaista tunneälyä. Kuulemma jotkut syntyvät tunteettomina - aika kamala ajatus!

Vierailija
11/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tulevan ex-mieheni veli on ilkeä, kateellinen ja pätemisen tarpeinen alkoholin suurkuluttaja. V#ttuilu ja toisten alas painaminen on ainoa tapa, jolla hän puhuu. Hän saattaa sanoa tosi rumasti myös lapsille, mukaan lukien oma lapsensa. Piirteet vain pahenevat, kun promillet nousee.

Jouduin taas joulun pyhinä häntä tapaamaan, mutta sain nautintoa ajatuksesta, että se oli melko varmasti viimeinen yhteinen jouluateria. Eron jälkeen en aio ko. ihmistä tavata kuin pakon edessä joissain häissä ja hautajaisissa.

Vierailija
12/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressiherkkiä ja vaikeasti persoonallisuushäiriöisiä on tullut vastaan. Silloin ei auta kuin katkaista kaikki siteet toiseen heti alkuun eikä ihmetellä kenenkään kanssa.

Joo vetävät pilleriä naamaan ja viiltelevät ranteitaan. Mun exä oli sellainen ja lopulta "jätti" mut kun en ollut tarpeeksi "hyödyllinen" 🤢🤮 olin niin sokea

Vierailija
13/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman, mutten ole tekemisissä.

Vierailija
14/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornanen, purra, onhan näitä.

Näemmä Sannan Hovissa ollaan kärkkäitä kääntämään valokeilaa pois sokaisemasta silmiä. Jokos ne aamiaiskuitit ollaan paljastettu jo?

Vierailija
15/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvenuija siellä, ai että. 😊 Älä pelkää, eiköhän sekin ihminen ala teitä juoruakkoja vältellä. Monesti tämmöset juoruperseet ajaa itse ihmisiä sellaiseen loukkoon että mielenterveys kärsii. Aloituksesta huokuu pahantahtoisuus. 

Vierailija
16/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa pitää varoa? Siis onko se joku väkivaltainen ihminen? Miksi te häntä ihmettelette ettekä auta ja avaudut täälläkin hänestä? Jokin ei nyt täsmää ap.

Vierailija
17/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javiera Marchant Aedo on Instan perusteella ihminen, jolle ei yksinkertaisesti voi sanoa edes hei syyllistymättä mikroaggressioon.

Vierailija
18/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis teillä päivittelijöillä ei ole ystäviä? No ehkä se syy löytyy peilistä? Itse en ryhdy sellaisten ihmisten ystäväksi joiden huomaan juoruavan muiden asioista. Sellaisiin ei voi luottaa. Siksipä juoruakan toinen paras kaveri on toinen juoruakka. Muut ei niitä jaksa. 

Vierailija
19/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jos käyttäisin alkoholia!

Vierailija
20/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa pitää varoa? Siis onko se joku väkivaltainen ihminen? Miksi te häntä ihmettelette ettekä auta ja avaudut täälläkin hänestä? Jokin ei nyt täsmää ap.

Jep. Ap on selkeästi itse ilkeämielinen. Kokemusta siitä miten tuollaiset nauttii siitä kun toinen kärsii kun saa taas spekuloitavaa selän takana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän