Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaa mutta mies pihtaa !

Vierailija
02.08.2014 |

Se on ollu kireellä tuulella jo useamman päivän, eikä siis toivoakaan että seksiä saisin. Ollaan harrastettu viimeksi kuukausi sitten seksiä, kun oli kuukautiset tossa välissä ja tein rankan työrupeaman enkä ollu kotona juuri yhtään. nyt mies on monta päivää taas ollu pahalla tuulella, mitään se ei keskustele, mörnöttää omissa oloissaan ja on naama norsun vitulla. Kun siltä kysyy että onko joku vialla tai onko kaikki hyvin, niin saan vaan pikasen on tai ei vastauksen ja thats it. Vituttaa vaan ankarasti kun maanantaina taas alkaa työviikko, ja viikonloppu menee tommoseen kiukutteluun aikuiselta ihmiseltä. Seksiäkin olis ihan mukava harrastaa, mutta eipä ei, oon sitten pahimmat himoni yksikseni tyydytelly.

Fantasioin että joku tulis ja ottais mut oikein kunnolla lupia kyselemättä - mutta siis ihan vaan fantasian puolella eikä todellakaan toteutuksen. Ei se koskaan oo semmosta tehny ja tyskinpa tulee tekemäänkään. Ennen fantasioin että se oli tuo mies, mutta kun vähän väliä on tämmöstä niin ei ees huvita fantasioida siitä tommosia. Onko miehilläki jotkut känkkäränkkäpäivät kuukausittain? Hohhoijjaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy naapurissa.

Vierailija
2/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenki avaudu ollenkaa miks mies pihtaa.. Anteeks nyt vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sillä on toinen ja koko tilanne vituttaa sitä.

Vierailija
4/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on jo laadultaan tollasta, niin on aika ymmärrettävää ettei seksiä paljon näy kuvioissa. Kuulostaa todella ankeelta.

Vierailija
5/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:16"]Ei jotenki avaudu ollenkaa miks mies pihtaa.. Anteeks nyt vaan..

[/quote]

siksi kun ap:lla on aina menkat jos sillä ei ole työputki päällä. Mies kävi sen takia jo naapurissa eikä jaksa enää polkea ap:ta.

Vierailija
6/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:16"]Ei jotenki avaudu ollenkaa miks mies pihtaa.. Anteeks nyt vaan..

[/quote]

No ehkä ap:n pointti oli vain avautua?

Minuakin panettaa ja voi kiesus kun voisikin harrastaa seksiä. Miestä ei ole ja pienen vauvan yksinhuoltajana ei kamalasti ole aikaa järjestellä seksitreffejä - enkä tuntemattomia edes halua lapseni kotiin kutsua. Olen siis ilman...

Vierailija
7/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:13"]

Seksiäkin olis ihan mukava harrastaa, mutta eipä ei, oon sitten pahimmat himoni yksikseni tyydytelly.

[/quote]

Miten onnistut löytämään ajan ja yksityisyyden sooloiluun? Ja kuinka "tyydyttävää tyydytystä" saat omin neuvoin?

Vierailija
8/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota dildo käteen ja hoida tilanne yksin. Mies saattaa jopa kiinnostua.

Vierailija
9/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Turhauttavaa..

Vierailija
10/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän sen ajan näistä hetkistä kun seksiä tekis mieli jo ilman esileikkiä, lapsi on nukkumassa mutta mies ei halua tai jaksa. Millä ajalla sekään pettämässä kävis, kun on lapsen kanssa päivät... seköhän sitä sitten rassaa? oman lapsen kanssa oleminen? sitähän kohta joku kuitenkin sanoo. Oma on valintansa, olla kotona siis kun itte käyn töissä. Vapaa-aikaa saa sekin millon haluaa, ei oo mikään kotiorja, mutta ei sitä kuulemma kiinnosta lähteä muualle kun lappiin pidemmälle reissulle tai jonnekkin muutamiksi päiviksi kavereiden kanssa mutta millonpa sitä pääsee kun ei oo lapsenvahtia ja itte oon töissä viikot. Ja joo pointti oli avautua, kun en itekkään tiedä miksi mies pihtaa.

Ja en mene naapuriin, en menis vaikka olis kuinka komeita kolleja (ja onkin). Pettäminen on semmonen asia jota mä en tule ikipäivänä suhteessa tekemään.

ap

Vierailija
11/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:13"]

Seksiäkin olis ihan mukava harrastaa, mutta eipä ei, oon sitten pahimmat himoni yksikseni tyydytelly.

[/quote]

Miten onnistut löytämään ajan ja yksityisyyden sooloiluun? Ja kuinka "tyydyttävää tyydytystä" saat omin neuvoin?

[/quote]

niin ja saanhan mä tyydytyksen - mutten sitä niinsanottua rakkauden tyydytystä. On se eri asia ittensä kanssa touhuilla, kun harrastaa sellasen ihmisen kanssa seksiä jota rakastaa.

Hyvin meillä yleisesti ottaen menee, mutta tällasia kiukuttelupäiviä tuntuu olecan joka kuukausi ukolla. Kai silläkin on jotain kuukautisiin verrattavia päiviä.....

ap

Vierailija
12/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp, täälläkin. Paitsi mies on pihdannut 11kuukautta. Että ei kai tässä. Hänellä on nyt 3kk aikaa näyttää että joskus vielä vois seksielämää olla tai lentää pihalle.

Vierailija
13/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:30"]

Pettäminen on semmonen asia jota mä en tule ikipäivänä suhteessa tekemään.

[/quote] Onko se pettämistä jos kerran mies pihtaa ja nainen tyydyttää halujaan?

Vierailija
14/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:30"]

Pettäminen on semmonen asia jota mä en tule ikipäivänä suhteessa tekemään.

[/quote] Onko se pettämistä jos kerran mies pihtaa ja nainen tyydyttää halujaan?

[/quote]

On, jos sen tekee jonkun muun kanssa kuin oman käden tai kumppanin. Järki päähän.

ap

Vierailija
15/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:32"]Jepp, täälläkin. Paitsi mies on pihdannut 11kuukautta. Että ei kai tässä. Hänellä on nyt 3kk aikaa näyttää että joskus vielä vois seksielämää olla tai lentää pihalle.

[/quote]

herrajumala. mikäs vikana? ettei toista olis?

ap

Vierailija
16/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole seksi elämän helpoin alue aina, yksi kärsii kumppanin puutteesta ja toinen seksin puuttesta suhteessa :( Saanko joka tapauksessa toivottaa meille kaikille yhteyden ja rakkauden löytymistä niin toisen ihmisen kanssa kuin laajemminkin: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
17/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:32"]Jepp, täälläkin. Paitsi mies on pihdannut 11kuukautta. Että ei kai tässä. Hänellä on nyt 3kk aikaa näyttää että joskus vielä vois seksielämää olla tai lentää pihalle.

[/quote]

Työstressi. En usko toiseen, mutta mistäs senkään toisaalta tietää. Joka tapauksessa, jos ei lokakuun loppuun mennedsä mitään tapahdu niin pistän pellolle. Koko ikää rupea selibaatissa elämään. Saa tulla takaisin sit jos on valmis sitoutumaan siihen että vähintään kerran viikossa rakastellaan.

herrajumala. mikäs vikana? ettei toista olis?

ap

[/quote]

Vierailija
18/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mitään. Mä olin viis vuotta ilman - kunnes kypsyin ja hain seksin muualta. Ukko olkoon ilman.

Ja nnyt mulla on ihana salarakas ja seksi on vihdoin ihanaa ja saan nautintoa;)

Vierailija
19/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein teille ämmille , että miehetkin pihtaa.

mistä lie oppinsa saaneet? katsetta peiliin? =)

Vierailija
20/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh naiset, mikä on? Ettekö yleensä kehota miestä katsomaan peiliin, jos hän ei saa vaimoltaan seksiä? Eikö naisten kanssa sama homma? Kyllähän ap on varmasti jotain väärin tehnyt. Ehkä hän ei osaa vietellä tai seksi on yksitoikkoista? Nyt hänen pitää panostaa suhteeseen herättääkseen siihen intohimon ja saadakseen miehen seksuaalisuuden puhkemaan kukkaan, vai mitä?