Miksi miehille on tärkeää, että nainen on sosiaalinen ja puhelias?
Iloisuuden vielä ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät itse ole. Tämä sosiaalinen nainen sitten hoitaa kaikki ihmissuhteet miehenkin sukuun, emännöi iloisena kun mies mököttää sohvalla jne.
Ihan totta joo. Vastakohdat jne... Itse olen nainen ja tuo mainitsemasi mököttäjä, onneksi mies ei oo vaan viihdyttää vieraat yms. En kyllä ottaisi itseni kaltaista miestä, mutta oisko se sitten yleisempää niin päin.
Mitä helvettiä nyt taas. Naisethan niitä ovat, jotka haluaa sosiaalisen miehen laajalla kaveripiirillä. Muunlaiset miehet ovat luusereita.
Sosiaalinen ja koko ajan pälättävä nainen on hirveän rasittava parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan. Oikeastaan päinvastoin.
Sama täällä. Hyvin sosiaalinen nainen on pikemminkin riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on tärkeää että mies on kaksimetrinen ja on hyvätuloinen? Omillaan toimeentulevan ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja
Jotta olisi varaa huolehtia jälkikasvusta, joka toivon mukaan saa isänsä pituusgeenit ja ylettyy itse ylähyllylle.
Onko sinusta siis tärkeä asia, että länsimaalaisista naisista tulee mahdollisimman isoja amatsoneja?
Mieluummin pitkiä ja vahvoja kuin tosi lyhyitä ja hentoisia.
Itse asiassa nythän olisi hyvät syyt suosia lyhyitä, jos tulee tiukat ajat maailmassa niin pienet pärjäävät vähemmällä ruualla. Ei tarvi ylettää ylähyllylle jos se on tyhjä.
Ilmeisesti en ole naimisissa miehen kanssa (vaikka olen luullut olevani), kun minun puolisolleni tuollainen ei ole lainkaan tärkeää. Ennemminkin pitää rasittavana kokoajan papattavia ihmisiä.
Hissukat tykkäävät sosiaalisista monesti. Itse olen rauhallinen ja ujo hissukkanainen ja tykkään extroverteista suupalttimiehistä. Hyvässä tapauksessa he hoitaisivat aina kaiken puhumista vaativan puolestani, niin minun ei tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas. Naisethan niitä ovat, jotka haluaa sosiaalisen miehen laajalla kaveripiirillä. Muunlaiset miehet ovat luusereita.
Paitsi, että kavereihin ei saa pitää yhteyttä pariutumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti nainen on takertuva. Miehen on turha haaveillakaan omista jutuista, jos ei naisella ole kavereita, joiden kanssa tämä voi joskus viettää aikaa.
No sehän on ainakin minusta naisellista jos nainen on sellainen höpöttelijä.
Toisaalta olen ihastunut myös myrtseihin ja vihaisen näköisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi introvertti hissukka 🤗
Tuntuu, että kaikki on supersosiaalisia ja äänekkäitä.M34
Täällä olisi muuten sopiva mutta olen 20 vuotta vanhempi. Olen kahdesti eronnut juuri tuosta syystä että mies jättää keskustelemisen ja sosiaaliset suhteet minulle kokonaan ja kulkee itse sitten mukana. Jos en pitänyt sukuun yhteyksiä kuten en aina halunnutkaan niin mieheltä tuli sitten huomauttamista. Samoin piti aina osata jututtaa miehet ja kysyä asioista, mitään eivät kertoneet itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on tärkeää että mies on kaksimetrinen ja on hyvätuloinen? Omillaan toimeentulevan ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja
Jotta olisi varaa huolehtia jälkikasvusta, joka toivon mukaan saa isänsä pituusgeenit ja ylettyy itse ylähyllylle.
Tai sitten äidin pituusgeenit ja ylettyy alahyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti nainen on takertuva. Miehen on turha haaveillakaan omista jutuista, jos ei naisella ole kavereita, joiden kanssa tämä voi joskus viettää aikaa.
Ei kyllä pidä paikkansa. Introvertti ei kaipaa seuraa niin paljoa että takertuisi keneenkään. Ekstrovertti tekee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä kälättämistä yleensäkään jaksaa kuunnella?
Mielummin sitä kuin että joutuu sossun luukullakin naisen puolesta selittämään hänen tilanteensa, kun ei toinen saa sanaa suustaan!
Ne on ite niin tylsiä, että ne kaipaa viihdyttäjää.
Jos vielä otan miehen, edellytän nimenomaan sosiaalisia taitoja ja fiksua juttuseuraa pääasiassa iloisella mielellä.
Olin naimisissa sellaisen introvertti-mököttäjän kanssa. Oli hieman vaivaannuttavaa huomata että vieraat eivät tulleet meille enää toista kertaa. Nyt kun olen sinkku, seurani kummasti kelpaa heille.
Ex-miesystävälle oli tärkeää että voitaisiin "edustaa" yhdessä, tai oikeastaan niin että minä näyttäisin nätiltä ja hoitaisin puhumiset yms. Sekin olisi ollut tärkeää että sulahtaisin helposti hänen kaveripiiriinsä (jossa suurin osa siis tuntenut toisensa lapsesta asti) ja ystävystyisin heti kavereidensa naisten kanssa. Minun ystäviäni ei edes viitsinyt tavata. No enpä minä sitten tarpeeksi puhelias ja sosiaalinen ollut tuohon kuvioon, onneksi :D
Vierailija kirjoitti:
Hissukat tykkäävät sosiaalisista monesti. Itse olen rauhallinen ja ujo hissukkanainen ja tykkään extroverteista suupalttimiehistä. Hyvässä tapauksessa he hoitaisivat aina kaiken puhumista vaativan puolestani, niin minun ei tarvitsisi.
Minäkin olen rauhallinen ja ujo nainen mutta en kyllä haluaisi puheliasta ekstroverttimiestä. Usein nuo odottavat myös toisen osapuolen olevan puhelias. Koko ajan on itselläkin paine, että pitäisi keksiä jotain sanottavaa. En halua elää sellaista elämää. Ex kuului tuohon miestyyppiin ja se riitti sitä erää.
Itse asiassa tästä on julkaistu useita, hyvin tunnettuja tutkimuksia, joiden perusteella olet väärässä.