Miksi miehille on tärkeää, että nainen on sosiaalinen ja puhelias?
Iloisuuden vielä ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja.
Kommentit (58)
Ei minulle ainakaan. Oikeastaan päinvastoin.
Missä sanotaan että miehet massana pitävät näitä tärkeänä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on tärkeää että mies on kaksimetrinen ja on hyvätuloinen? Omillaan toimeentulevan ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja
Jotta olisi varaa huolehtia jälkikasvusta, joka toivon mukaan saa isänsä pituusgeenit ja ylettyy itse ylähyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet.
Koska he eivät itse ole. Tämä sosiaalinen nainen sitten hoitaa kaikki ihmissuhteet miehenkin sukuun, emännöi iloisena kun mies mököttää sohvalla jne.
Harvoinpa tulee sosiaalisia naisia vastaan nykyään. On erikoista, että ollaan some aikakaudella mutta ihmisten kommunikointikyvyt ovat degeneroituneet jatkuvasti. Deiteissä ja muissa juttelu on monesti sitä, että saa itse keksiä jatkuvasti puhuttavaa koska naiset eivät yksinkertaisesti osaa jutella. Toki poikkeuksiakin tulee vastaan ja niiden kanssa kelpaa kyllä kieltä tuulettaa (erinäisin tavoin)
En ole ikinä kuullut, että olisi. Miksi luulet tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet.
Eli pitäisi sinun mukaan keskustella taas mutu- ja tyhmä yleistys -pohjalta. Ei kiitos.
Jos seurapiireihin tarvitsee kaveria, niin on hyvä olla puhelias. Muuten sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut, että olisi. Miksi luulet tällaista?
Tinderissä ehkä joka kolmannella miehellä tämä.
Haluavat, että nainen viihdyttää heitä.
Mulle kelpaisi introvertti hissukka 🤗
Tuntuu, että kaikki on supersosiaalisia ja äänekkäitä.
M34
Siksi koska ihan kaikki miehet aina kaikkialla ovat toistensa klooneja, ja ap on uhmaikäinen kiukuttelija, jolla on jäänyt levy pahasti jumiin.
Mies usein nauttii naisen kuuntelemisesta. Naisen liverrys rauhoittaa miestä riippumatta siitä, mistä nainen juttelee.
Olen nainen ja introvertti. Osaan kyllä jutella, helpommin juttua syntyy miesten kanssa. En ymmärrä edes iloisuus-kriteeriä. Mitä se tarkoittaa, että naisen pitää olla iloinen?
Mieheltä odotan, että kykenee normaaliin keskusteluun, mikään suupaltti ei pidä olla. Tuloilla ei väliä, mutta jotain varallisuutta ja talouden hallintaa, koska itsellänikin on. Ketään en ala elättää
Joo, tosiaankin olis pitemmän päälle rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on tärkeää että mies on kaksimetrinen ja on hyvätuloinen? Omillaan toimeentulevan ymmärrän, mutta nuo kaksi kriteeriä ovat vähän outoja
Jotta olisi varaa huolehtia jälkikasvusta, joka toivon mukaan saa isänsä pituusgeenit ja ylettyy itse ylähyllylle.
Onko sinusta siis tärkeä asia, että länsimaalaisista naisista tulee mahdollisimman isoja amatsoneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta siis tärkeä asia, että länsimaalaisista naisista tulee mahdollisimman isoja amatsoneja?
Mieluummin pitkiä ja vahvoja kuin tosi lyhyitä ja hentoisia.