Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ladyt, teillä on kaunis kesämekko , mutta myös pohjemittaiset legginssit!?

Vierailija
24.07.2021 |

Miksi ihmeessä? Näillä keleillä!

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkusortsit ja leggingsit. Nekin tuli nähtyä 28 helteessä. Hyi hitto.

Mikä tässä yhdistelmässä tai farkkushortseissa ja sukkiksissa riipii ihmisten silmää? :D Et meinaan ole ainut, jonka olen kuullut moittivan tuota. Itse tykkään käyttää tuota yhdistelmää vaikka kauppaan tai töihin mennessä, kun en halua hikoilla farkuissa mutta en myöskään olla reidet paljaana.

Minusta farkkushortsit+sukkikset näyttävät usein kivalta.

Vierailija
42/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ikinä leggingsejä kesämekon kanssa. Tukehtuisin siihen kuumuuteen enkä häpeä jalkojani. Ne ovat ihan kelvot minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rennommin kun ei tarvitse koko ajan varoa tuulenpuuskia ja mirrin vilautusta.

Vierailija
44/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä leggareissa on arkipukeutumisessa niin kamalaa? Itselläni on ainakin paljon mukavampi olo, kun reidet eivät hankaa, saa liikkua paljon vapaammin, ei tarvitse miettiä, miten ja mihin istuu jne. Tuntuvat myös miellyttäviltä ihoa vasten. Minun arkiunivormuni on vähän paksumpaa kangasta oleva mekko, joka yltää vähän polven yläpuolelle, legginssit ja pitkä neuletakki, jos on kylmä. Ihan siisti mun mielestä, tiedä sitten jos ihmiset yökkäilevät selkäni takana..

Tämä on just munkin vakkariasu! Mekko, legginsit ja pitkä neuletakki. Aion käyttää tätä loppuelämäni 😀. Ikävä, jos se jotakuta häiritsee. veikkaan, että niillä, jotka tuolle nyrpistelevät, on minun mielestäni paljon rumemmat vaatteet.

T. Akateeminen, ylempi toimihenkilö, Hki

Vierailija
45/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on shortsipituiset alkkarit. En halua paljastella.

Kun istuin Lissabonilaisessa katukahvilassa, oli mukava vilkuilla paikallisia ja turistinaisia, joiden hameen tai mekon helman noustessa tuulessa näkyi aina pikkuhousut. Helsingissä todellakin kun tekee saman, näkee vain polvipituisia legginsejä.

M

Vierailija
46/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastenmielisempää näkyä; turvonnut suominainen läskit survottu tiukkojen legginsien alle. Jalat täynnä selluliittiä. Päällä iso telttamainen tunika.

Vierailija
47/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla rennommin kun ei tarvitse koko ajan varoa tuulenpuuskia ja mirrin vilautusta.

Oletko ilman alushousuja? 

Vierailija
48/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

transistori ei tiedä onko pirkko vai pekka.

Vierailija
49/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vastenmielisempää näkyä; turvonnut suominainen läskit survottu tiukkojen legginsien alle. Jalat täynnä selluliittiä. Päällä iso telttamainen tunika.

Arvaanpa, ettet ole tyytyväinen sittenkään, jos annetaan sellujen hyllyä valtoimenaan.

Vierailija
50/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit reidet hinkkaa yhteen ja tulee ihorikot.

Vierailija
51/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ruma yhdistelmä. Ei voi mitään. Trikoo ei vaan ole tyylikästä.

Mutta mitä keksisi tilalle? Mukavaa ja huoletonta?

Vierailija
52/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina lahkeelliset kalsarit, pyöräilysortsit tai erimittaiset leggingsit. ei kiinnosta vilautella ulkona. siellä usein tuulee ja tykkään käyttää leveähelmaisia isoja smock dress -tyylisiä mekkoja. pyörällä on myös kivempi ajaa vapaasti vaikka jalat harallaan kun ei tarvitse sievistellä haarojaan.

Vierailija
53/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mukavat. Kärsi keskenäs jos et kestä.

Vierailija
54/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilen paljon ja muutenkin pienen lapsen kanssa tulee mentyä asentoihin joissa pylly voisi vilkkua. :)

Hanki pidempi hame, niin ei tarvitse käyttää kalsareita hameen kanssa.

Vierailija
55/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon just tuollainen! Seuraavaksi hommaan vielä crocsit, huomasin että ne saa helpommin jalkaan ison mahan kanssa kuin lenkkarit eivätkä koske neuropaattisiin jalkoihin(neuropatia tuli syöpähoidoista). Lisäksi kävelen nitkuen koska sattuu. Ehkä hommaan rollan. Mitäs sitten sanot?

Ennen syöpää olin hoikka, pitkähiuksinen, länsimaisen kauneusihanteen mukainen. Vuodessa minusta tuli ylipainoinen ja lyhythiuksinen syöpähoitojen ja lääkityksen jälkeen. Minua ei haittaa että olen vastenmielisen näköinen juuri sinulle, olenkin saanut meetoota ihan tarpeeksi sinunkaltaisilta silloin kun olin vielä tuon ihanteen mukainen. Silloinkin kyllä pidin legsuja ja silloin vielä saappaatkin mahtui jalkaan. 

Minulla on tärkeämpääkin touhua kuin miellyttää jonkun juntin silmää.

t. tuo aiemmin kirjoittanut syöpäpotilas

Vierailija
56/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mekko on lyhyt niin pakko olla leggingsit.

Laita pitempi mekko!

No tuo tuli kanssa mieleen. Saahan niitä mekkoja vaikka nilkkapituisena.

Vierailija
57/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Löytyy peilistä, käyhän vilkaisemassa.

Vierailija
58/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana "ladyt"... hyi yök. 

Vierailija
59/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon just tuollainen! Seuraavaksi hommaan vielä crocsit, huomasin että ne saa helpommin jalkaan ison mahan kanssa kuin lenkkarit eivätkä koske neuropaattisiin jalkoihin(neuropatia tuli syöpähoidoista). Lisäksi kävelen nitkuen koska sattuu. Ehkä hommaan rollan. Mitäs sitten sanot?

Ennen syöpää olin hoikka, pitkähiuksinen, länsimaisen kauneusihanteen mukainen. Vuodessa minusta tuli ylipainoinen ja lyhythiuksinen syöpähoitojen ja lääkityksen jälkeen. Minua ei haittaa että olen vastenmielisen näköinen juuri sinulle, olenkin saanut meetoota ihan tarpeeksi sinunkaltaisilta silloin kun olin vielä tuon ihanteen mukainen. Silloinkin kyllä pidin legsuja ja silloin vielä saappaatkin mahtui jalkaan. 

Minulla on tärkeämpääkin touhua kuin miellyttää jonkun juntin silmää.

t. tuo aiemmin kirjoittanut syöpäpotilas

On ihanaa, että olet siinä kirjoittamassa. Kaikkea hyvää olet ansainnut. 🌸🥰

Vierailija
60/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni suomalainen nainen ei uskalla laittaa lyhyttä mekkoa ilman kalsonkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän