Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ladyt, teillä on kaunis kesämekko , mutta myös pohjemittaiset legginssit!?

Vierailija
24.07.2021 |

Miksi ihmeessä? Näillä keleillä!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sams kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen miettinyt noiden leggingsien käyttöä mekon kanssa, etteivät reidet hankautuisi toisiaan vasten. Mutta toistaiseksi olen kärsinyt kirvelyn ja kivun, kun eivät yhdessä tosiaan kovin tyylikäs kokonaisuus ole.

Sitä varten on lyhyet bikerit.

Olen 159 cm pitkä (tai lyhyt :)) ja käytän useimmiten polveen asti tai vähän sen yläpuolelle ulottuvia mekkoja. Musta olisi noloa, jos ne vilkkuisivat sieltä alta esim. tuulessa. Mieluummin sitten kunnon leggingisit, jotka voivat reilusti näkyä.

Vierailija
22/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhatyyliä on mekko plus leggarit. Ei aikuisen asu ollenkaan.

Minullapa on parhaillaan mekko ja legginsit. Tykkään. Ostin molempia juuri lisää, suunnittelen käyttäväni niitä koko syksyn ja talvenkin. Kysyttävää?

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mekko on lyhyt niin pakko olla leggingsit.

Vierailija
24/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mekko on lyhyt niin pakko olla leggingsit.

Laita pitempi mekko!

Vierailija
25/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan legginssit, jos on vähän kylmä tai liian lyhyt mekko pyöräilyyn.

Vierailija
26/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Helmani ovat nilkkamittaiset.

Vierailija
27/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt päättää, saako ne rumat jalat näkyä vai ei!

Hei rumajalkainen, älä käytä mekkoa. Pidä housut jalassasi, niin ei tarvitse katsella hiton kamalaa leggins+mekko eukkoja.

Ohuet legginsit on just sopivat housut lämpimälle päivälle. Ens kerralla taidan jättää pois mekon ja pukeutua pelkkiin legginsseihin niin saat vielä enemmän raivottavaa :D vedän oikein kannikoiden väliin leggarit ja kokoa on xxl.

Vierailija
28/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomia ovat.

Vierailija
29/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leggarit pitäis polttaa jossain rovioll, aivan kamalat. Etenkin se 3/4 pituus.....😱😱

Vierailija
30/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi. Jos ei hame ole hyvä vaihtoehto, niin sitten shortsit. En omista yhtään paria legginsejä enkä osta.

Vierailija
31/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään leggareita ole, eikä pikkareitakaan.

Vierailija
32/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset matamit käyttää, tunika + legginsit. Kaunista? NOT.

Vierailija
33/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä leggareissa on arkipukeutumisessa niin kamalaa? Itselläni on ainakin paljon mukavampi olo, kun reidet eivät hankaa, saa liikkua paljon vapaammin, ei tarvitse miettiä, miten ja mihin istuu jne. Tuntuvat myös miellyttäviltä ihoa vasten. Minun arkiunivormuni on vähän paksumpaa kangasta oleva mekko, joka yltää vähän polven yläpuolelle, legginssit ja pitkä neuletakki, jos on kylmä. Ihan siisti mun mielestä, tiedä sitten jos ihmiset yökkäilevät selkäni takana..

Vierailija
34/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta just paras tyyli, pehmeä puuvilla miellyttävä päällä, ei purista, kiristä. En voisi edes sairauksieni vuoksi pitää mitään keinomateriaaleja tai tönkköjä vaatteita kuten farkut tai karhea pellava. Mm. syöpähoidot lisänneet turvotusta, kipuja, kankeutta, tuntoaistin herkkyyttä(siksi vain puuvilla). Eipä silti, kun oli vielä kalju niin ei se monien mielestä sekään ollut kaunista ja siitä sai kuulla. Eipä voi aina sinua ja muita miellyttää, näin se vaan menee ja sinun pitää oppia elämään sen kanssa. Saatat itsekin sairastua vakavasti ja sitten ulkonäköasiat tuntuvatkin pinnalliselle.

Vierailija
35/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä leggareissa on arkipukeutumisessa niin kamalaa? Itselläni on ainakin paljon mukavampi olo, kun reidet eivät hankaa, saa liikkua paljon vapaammin, ei tarvitse miettiä, miten ja mihin istuu jne. Tuntuvat myös miellyttäviltä ihoa vasten. Minun arkiunivormuni on vähän paksumpaa kangasta oleva mekko, joka yltää vähän polven yläpuolelle, legginssit ja pitkä neuletakki, jos on kylmä. Ihan siisti mun mielestä, tiedä sitten jos ihmiset yökkäilevät selkäni takana..

Täsmälleen sama täällä. Tykkään ja näyttää mielestäni kivalta. Jos joku menettää siitä yöunensa niin siitä vaan.

Vierailija
36/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän omasta mielestäni paremmalta, kun peitän kinkkuni polven yläpuolelta. Pitkien mekkojen kanssa käytän vain reisisuojuksia, en edes pöksyjä näillä keleillä. 

Se vaan, että jotkut kevyet kesämekot näkyy läpi, mutta se on sitten taas toisen paheksunnan ja yökkäilyn aihe.

Vierailija
37/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan mielipide ei kiinnosta, ei vaikka en käytä leggareita mekon kanssa, käytän midimekkoja kun liikun kaupungilla, lyhyitä sitten rannalla ja muuten vapaa-ajalla. Lahkeelliset alushousut on oiva apu heille, joilla reidet hankaavat yhteen.

Vierailija
38/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisiin miehiin verrattuna kaikki naiset pukeutuvat kuin rimpsessat.

Vierailija
39/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaapa joku neuvo sitten että miten ylipainoinen voisi pukeutua kesällä/talvella? Niin että ei kiristä ja pystyy istumaan. Eikä tosiaan reidet hankaa.

Jos pystytte antamaan sopivan vaihtoehdon niin lupaan vaihtaa leggarit ja tunikan siihen.

Vierailija
40/87 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän 3/4 -osa leggareita juuri siksi, että ne on kätevät, ohuet ja keveät päällä. Reidet ei hankaa. Ei näy sellut. Voin paidalla tai tunikalla peittää perseeni. Tiedän, että paksuntaa pohkeita, mutta ei voi mitään. Siinähän oksennatte. Miksi minun pitäisi änkeä hame ja sen alle vielä erikseen jotkut pyöräilyshortsit. Kuumahan siinä tulee. Mielummin sitten pelkät pyöräilyshortsit. Toki käytän joskus hametta, jos ei tarvi hirveästi kävellä. Ja joskus olen reisiä hoitanut talkilla kesällä ja se toimi. Ei vaan aina jaksa. Mikään ei ole mukavampaa näin heltellä kuin todella ohut trikoo päällä, ei mikään ylikireä vaan sellainen himpun löysä.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän jaksaa nähdä vaivaa toisten aatoksista. Kengätkin on nykyään mukavat, vaikka vielä 30+ köpöttelin korkkareilla jopa töissä ja en olisi eläessäni ostanut jotain Arcopedicoita. Nyt ostan ja olen onnellinen. Pääasia vaatteissa on mukavuus ja tarkoituksenmukaisuus. Juhlissa kestän epämukavuutta ja niitä 10cm korkkareita, mutta en todellakaan arjessani enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi