Ylireagoinko? Rv 22 menossa ja oon tosi tunneherkkä, miehen kans sitten
tuli puheeksi hänen eksänsä, kun miehen lapsi edellisestä liitosta tulee ensi viikoksi meille. Kiukuttelin sitten jotain tyhjänpäiväistä, eksästä (joka oikeasti osaa olla aika vittumainen välillä) ja lapsesta (joka oikeasti on mullekin rakas), no, tilanne kärjistyi, naurettavaa kyllä, siihen, että alan vollottaa miehelle, miten paljon helpommalla oisin päässyt, ellen ois ikinä haksahtanut mieheen jolla on jo lapsi.. No, mies vihaisena puuskahtaa takaisin, että ilman mua niitä ois jo kaksi hänellä! Olin että siis mitä helvettiä? Mies oli eroamassa eksästään (asumusero) kun tavattiin, nyt sain kuulla, että eksä oli raskaana toisen kerran niitä aikoja, ja mieheni ylipuhui hänet aborttiin (koska oli tavannut minut, muuten kuulemma "ehkä" olisivat palanneet vielä yhteen). Sain ihan hillittömän raivarin, ajoin miehen pihalle (en ikinä ole tehnyt ennen niin!), joutui menemään yöksi kaverinsa luo. Nyt mietin, mitä miettiä? En tiedä ketä suren tai kenen puolesta olen vihainen (eniten), itseni, eksän, heidän lapsen, meidän lapsen, sen abortoidun vauvan ? WTF? Hormonitko ne heittää vai mikä mua vaivaa, oon ihan romuna nyt.
Kommentit (8)
Ennemmin sun pitäis olla otettu. Miehesi uhrasi syntymättömän lapsen ja ehkä myös ydinperheen sinun takiasi
no sinun puolelta typerää kiukutella miehen eksästä ja heidän lapsestaan. miehen puolelta typerää heittää tollainen päin naamaa. olisi kertonut tuon tilanteen heti kun tapasitte tai pitänyt omana tietonaan loppuelämän, ei ole sinun asia heidän abortoitu jälkikasvu kun itse et ole asiaan ollut osallisena.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:36"]
Ennemmin sun pitäis olla otettu. Miehesi uhrasi syntymättömän lapsen ja ehkä myös ydinperheen sinun takiasi
[/quote]
No en minä sellaista ole ikinä halunnut! Ei sitten miehelle tullut mieleen kertoa siitä eksän raskaudesta aiemmin? En tiedä, kaikki on niin sekavaa nyt, tavallaan säälittää mies ja se eksäkin ja itseni.. plääh.. vollotan ja mietin mitä hemmettiä nyt, pitäisi kai pyytää anteeksi mutta en tiedä.. miksi mua vaan RAIVOSTUTTAA näin? Hormonit???!!AP
Abortti oli heidän päätöksensä, loppupeleissä exän koska hänelle se tehtiin. Et edes tiennyt raskaudesta, joten älä murehdi sitä.
Tiesitkö, että mies on varattu siinä vaiheessa kun tapasitte? En minä syyttäisi suuttumisesta hormoneja. Mielestäni suutuit ihan aiheesta. Ikävää kuulla, että tuon miehen moraali on noin kyseenalainen. Ottaa uuden naisen ennen kuin on päässyt edellisestäkään kunnolla eroon ja vielä painostanut tappamaan oman syntymättömän lapsensa. Sen lisäksi, että miehesi on pettänyt exäänsä sinun kanssa, hän on painostanut exänsä abortoimaan lapsensa. Pettäjä ja murhaaja. Haluatko elää sellaisen kanssa. Millainen isä sellainen on? Mitä lapsesi ajattelisi kuullessaan, että isänsä on murhannut hänen siskonsa tai veljensä sinun takiasi (ehkä ei tule ikinä tietämään mutta silti)? Munaton ja selkärangaton mies! Olisin vihainen hormoneista riippumatta!
jaa-a. paha itkeä kun paskat on jo housussa (=kersa mahassa). nyt vaan keräät ittes ja yrität pitää kasassa surkean pikku perheesi rippeet?