Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän 4. lasta koska haluan tytön!

Vierailija
02.08.2014 |

Mieheni ei halua enempää lapsia, hänelle kolme poikaamme riittävät. Minä taas olen rehellisesti sanoen pettynyt siihen, ettei meillä ole tytärtä. Olen kateellinen kun näen pikkutyttöjen onnellisia äitejä ja olen aina haaveillut omasta tytöstä. Jätin ehkäisyn pois ja toivon raskautuvani nopeasti. Onko muilla ollut sama tilanne, mies ei ymmärrä unelmaanne ja ilmoittaa yksipuolisesti lapsiluvun täyttyneen?

Uskon että mieheni oppii rakastamaan neljättäkin lasta. Olen valmis tekemään viidennenkin ellei nyt onnistu tytön teko. Sanoinkin miehelleni että neljäs lapsi mahtuu meille ihan hyvin, kaksi poikaa samaan huoneeseen niin tyttö saa huoneen joten ei mies voi vedota että tarvitsisimme isomman asunnon. Auto on nyt jo 7-paikkainen joten eipä tarvitse sitäkään vaihtaa.

Toivon sydämeni pohjasta että nyt saan vihdoin pienen prinsessan perheeseemme.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aina kolme poikaa, mutta kahden jälkeen ajattelin, että tyttökin olisi kiva. Tein sen tytön, tekeminen on ihan helppoa kun tuntee kroppansa. Sittemmin sain sen kolmannen poikanikin. Täydellistä :-) 

Vierailija
62/77 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tyttö! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa kolmas poika♥ Itse toivoinkin näin, mutta miehen puolesta harmittaa vähän, koska hän toivoi viimeisestä tyttöä. Odottaa kuitenkin innoissaan uutta LASTA. Vaikka itse halusinkin vain poikia, ei näitä asioita voi ennustaa. Kun lähdin kolmatta tekemään, lähdin tekemään vain lasta. Jos olisi tulokas ollut tyttö, olisi hän aivan yhtä rakkaudella otettu vastaan perheeseen kuin poikakin.

Vierailija
64/77 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän sen tytönkaipuun ja itsekin toivoin kiihkeästi ja salaa tyttöä esikoispojan jälkeen. Siinä kävi kuitenkin niin, että minulla kesti aika kauan rakastua tuohon tyttöön, oli kai jotkut ihmeelliset odotukset olleet ja kun se nyt olikin "vaan" vauva - ja esikoinen niin ihana ja rakas jo valmiiksi - niin kesti ennen kuin jotenkin hoksasin, kuinka mielettömän ihana pieni ihminen meille toistamiseen oli suotu! Varmaan tätä rehellisyyttä alapeukutetaan, mutta minulle kävi kuitenkin näin, että se sukupuoli muuttui aidosti merkityksettömäksi vasta siinä vaiheessa, kun molempia lajeja oli ja hyvä niin. Nyt oikeasti rakastan näitä LAPSIA, enkä yritä sulloa heitä johonkin tiettyihin muotteihin, vaan saavat kasvaa ja olla sellaisia kuin ovat. Luulen, että olisin kasvattanut aikamoisia prinsessoja, jos esikoinenkin olisi ollut tyttö, eikä näitä ajatuksia olisi tarvinnut käydä läpi.

Vierailija
65/77 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen jolle syntyi 2 poikaa ja halusivat vielä kolmannen. Äiti toivoi pientä prinsessaa ja sai sen. Jälkeenpäin sanoi että jos tyttö olisi ollut ensimmäinen, ei olisi tullut muita, sen verran rasittava lapsi. Olen myös kuullut, että tyttöjen kiukuttelu ja itku on vähemmän mukavaa korville ja pojat olisivat vähän vähemmän haastavia yleensä. Villimpiä voivat pojat enemmän olla, mutta tytöt osaavat kiukutella.

Meillä 2 tyttöä ja voin allekirjoittaa tuon että osaavat kyllä valita sen oikean äänenkorkeuden mikä ottaa korville pahiten. Myös se "en käytä kuin mekkoja" on pidemmän määlle rasittavaa. Toivoisin vielä poikaa, saisi erilaista särmää tähän. Toisaalta ymmärrän aloittajaa koska olen ains toivonut tyttöjä. En tiedä miltä tuntuisi jos en olisi saanut.

Vierailija
66/77 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa viides poika. Jotenkin uskomatonta että jotkut saavat vain yhtä ja samaa sukupuolta. Tämä jää viimeiseksi ja pientä surutyötä täytyy tehdä koska tyttöä en saanut mutta en hetkeäkään epäile ettenkö tulevaa vauvaa rakastaisi yhtä paljon kuin muitakin poikiani tai että tyttöä olisin jotenkin rakastanut enemmän. Mutta on silti ihan luonnollista ja normaalia toivoa tyttöä. Täytyy myös hyväksyä että se voi olla poikakin.

Vierailija
67/77 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, minä sain tytön mutta välillä tuntuu että taloudessa on kaksi poikaa (esikoinen on poika). Eipä tuota likkaa kiinnosta mitkään prinsessaleikit tai kaunistautumispäivät äidin kanssa shoppailusta puhumattakaan (mistä olen salaa kiitollinen!). Kalastamasta tuon tytön löytää jos jostakin.

Pitää muistaa, että lapset eivät ole vain sukupuoli vaan ihan omia luonteitaan.

Vierailija
68/77 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mä haluaisin kolmannen LAPSEN mutta mies ei halua, kuitenkin hänen päätösensä myös ja kunnioitan sitä. Ei tollaisissa asioissa voi tehdä omia ratkaisuja.

Vierailija
69/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ota selvää mitä kannattaa syödä jos haluaa tytön ja se että missä vaiheessa kannattaa harrastaa lapsen tekoa että poika siittiöt ei pysy hengissä. Näistä mainittiin selänne elokuvassa kun kokeilivat saada tytön vielä kun poikia oli jo 3

Vierailija
70/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos saatte vammaisen lapsen...toi "minä haluan" on kuin 3-vuotiaan käytöstä

Vierailija
71/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on parempia, ole vaan onnellinen jos poikaa pukkaa.

Vierailija
72/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja äitiydelle kuulostaa aika karmealle. Enpä haluisi olla tyttö joka ap:lle syntyisi.

Vierailija
73/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos saatkin sen tytön, mutta hän kokeekin itsensä pojaksi ja haluaa korjata sukupuolensa? Miten sitten suu pannaan?

Vierailija
74/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tygjcvbju kirjoitti:

Entäs jos saatte vammaisen lapsen...toi "minä haluan" on kuin 3-vuotiaan käytöstä

Mistä bongasit tänäänmelkein 2v vanhan ketjun? :O

Vierailija
75/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne tytötnyt mitään kullannuppuenkeleitä ole. Meillä on kolme tyttöä, joista kaksi vanhinta tappelee keskenään ja hutkii toisiaan, eivätkä todellakaan ole aina mitään prinsessoja. Tulossa neljäs ja viidettäkin haluaisin yrittää. Aivan sama kumpaa sukupuolta. Mikset voisi tehdä noita "äititytärjuttuja" poikiesi kanssa? Ai koska pojat tekee vain poikien juttuja? Teetkö ylipäänsä mitään nykyisten lastesi kanssa, kuulostavat kertomanasi aika arvottomilta sinulle.

Vierailija
76/77 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä ettei saisi toivoa poikaa tai tyttöä, eiköhän monet hyväksy sitten kumman vaan ja vammaisuus ei liity sukupuoleen mitenkään vaan voi osua niin tyttö- kuin poikalapsellekin. Ja miksikäs muuten niitä lapsia tehdään paitsi siksi kun mä haluun? Ihan yhteiskunnan edun vuoksi vai? En nyt kyl ihan heti keksi parempaa motiivia lapsen hankinnalle kuin se että haluaa lapsen!

Vierailija
77/77 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap tyttö lasta?