Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos joku olisi ollut sinuun vuosikausia salaa ihastunut?

Vierailija
29.08.2014 |

Jos olisit varattu ja tämä toinenkin olisi. Haluaisitko tietää vai olla autuaan tietämätön?

Onko tällaisesta ihastumisesta kertominen väärin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Vierailija
2/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, olen sentään sen verran utelias ja pidän kehuista

Vierailija
4/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Oli todella noloa saada tietää että yksi onneton työkaveri on minuun ihastunut

Vierailija
5/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Tieto voisi olla juuri se piristysruiske, jolla saisin potkua ankeaan arkeeni. Kerrothan heti!

Vierailija
6/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää.

Vierailija
7/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle. Olisihan se kiva tietää että ottajia olisi, toisaalta elämäni on näinkin oikein oivaa.

Vierailija
8/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varattu en haluaisi, sinkkuna voisin tiedon ottaa vastaan.

Vierailija
9/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna haluaisin tietää miksei ole vuosien saatossa tehnyt asialle mitään.

Varattuna en haluaisi tietää, olisi vain kiusallista.

Vierailija
10/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haluaisi tietää. Olen luonteeltani ns. "sosiaalinen palikka" ja haluan että ihmissuhteet ovat selkeitä. Mulle ois ihan painajainen, että joku ilmoittaisi ihastuneensa minuun, koska heti tuntuisi, että tässä hänellä nyt on joku ongelma, johon mullakin ilmeisesti pitäisi olla jotain sanomista. Saa mua kehua ja minun kanssani flirttailla, teen sitä itsekin, mutta niin ettei se ole kiusallista eikä kukaan ota sitä liian vakavasti.

Vierailija
11/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Pettäminen on ala-arvoista.

Vierailija
12/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Onhan se hyvä saada tietää, miksi toinen on ollut niin omituinen, mutta toisaalta tieto lisää tuskaa ja ahdistaa sitten nähdä tätä ihmistä, jos hän on ihan eri tasoinen nätisti sanottuna. Mulle kävi näin, että kohta eläkkeelle lähtevä mies samassa työpaikassa tunnusti "tunteensa" ja suoraan sanottuna on vituttanut siitä lähtien että joutuu samassa paikassa pyörimään. Olisi voinut pitää sisällään, ei meillä ole mitään yhteistä, hän on isääni vanhempi eikä ole ollut edes nuorena mikään hunksi.

Vierailija
13/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin ehdottomasti halunnut tietää. Lähinnä vain pönkittääkseni itsetuntoani.

Nykyään en. Olen sitoutunut nykyiseen suhteeseeni, enkä kaipaa ylimääräistä draamaa tai epämääräisiä ihmissuhteita elämääni. Olisi ikävää jos joku tuttuni tunnustaisi jotain tällaista, sillä nähtävästi välimme kärsisivät siitä.

Vierailija
14/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika kiehtovaa ja kiinnostavaa :) Riippuisi kyllä kertojasta, olisinko tiedosta imarreltu vai kiusaantunut...

Vierailija
15/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, etenkin jos se auttaisi sitä toista pääsemään eteenpäin ihastuksestaan.

Vierailija
16/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin! Ihastuminen on mielestäni niin viatonta, etten kokisi sen haittaavan mitenkään. Siis jos se jäisikin sitten siihen ihastumiseen, eikä aloitteita tulisi.

Vierailija
17/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja olen saanutkin tietää. Olin kyllä asian aavistanut, mutta siitä ei virallisesti puhuttu. Kyseessä oli työkaveri, joka kertoi tunteistaan vaihtaessani työpaikkaa. Meillä oli ja on edelleen luottamussuhde. Mielestäni ei ollut väärin ketään kohtaan. Asia ei johtanut mihinkään eikä muuttanut mitään. Molemmat olimme onnellisesti tahoillamme naimisissa.

Vierailija
18/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni haluaisi tietää. Haluaisitteko, että joku kertoisi omalle miehellenne olleensa häneen vuosikausia ihastunut?

Vierailija
19/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enää. Näitä kun on kohdalleni sattunut useampikin. Pari kevyttä ihastusta, joissa ei ollut ongelmaa. Lähinnä ihastunut henkilö ilmoitti sievästi, että jos ei oltaisi kumpikin varattuja, niin yrittäisi kovasti saada huomioni. No, eipä siinä, kivaltahan se tuntui. Mutta mutta... sitten oli joukossa yksi traagisen ihastunut, joka ei millään tuntunut pääsevän asiasta yli, vaikka tein selväksi, että olen onnellinen nykyisessä suhteessani, eikä ympärille vilkuilu kiinnosta. Koska olimme työkavereita, asia meni oikeasti vaikeaksi ja toinen osapuoli alkoi jopa syyllistää minua siitä, etten vastaa hänen tunteisiinsa. Koska en halunnut, että työpaikalla kukaan huomaa tilannetta, en itse puhunut asiasta esim. esimiehille, vaan kärsin hiljaa ja toivoin, että homma kuivuisi kasaan. Tilanteen ratkaisi lopulta työkaverin ulkomaankomennus, joka ilmeisesti antoi tarvittavan etäisyyden. Sieltä palattuaan hän tuntuu päässeen asiasta yli.

Vierailija
20/26 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän sen miehestä, jos mies on ihastunut. Katseet ja puhetapa on aivan erityinen. En kaipaa mitään sanallista vahvistusta, sillä se on usein kiusallista, tosin tätäkin tapahtuu.