Kertoisitko naapureilla, ystäville ja sukulaisille, jos saisit esimerkiksi Eurojackpotin päävoiton (vähintään 10 miljoonaa euroa)?
Kommentit (51)
Jep ja sanoisin samalla että heippa
Kyllähän semmoinen voitto alkaisi näkyä. Ystäville ja sukulaisille olisin avokätinen. Naapurusto vaihtuisi. Oikeastaan en haluaisi mitään megavoittoa. Puoli miljoonaa riittäisi tärkeimpään eli irtisanoutumiseen töistä.
En kertoisi naapureille. Ystävät ja tärkeät sukulaiset saisivat osansa rahoista. Pois muuttaisin kuitenkin tästä.
En varmaan kertoisi, mutta ehkä sen voisi huomata jostain ainakin. :D Tosin silti varmaan elettäis edelleen suhteellisen normaalisti. Ei vaan odotettais, että olis vaikka säästöjä tarpeeks pihasaunaan jne, vaan laitettais tuulemaan.
Ehkä jollekin luotettavalle ystävälle saattaisin kertoa ja ihan läheisimmelle perheenjäsenille mutta en muille. Niille joille kertoisin, pyytäisin ettei asiaa kerrota eteenpäin. Olen kuullut tarinoita hyvänpäivän tutuista jotka on rahaa vailla heti kun kuulevat voitosta. 10 miljoonalla muuttaisin kyllä läheistenikin elämän mutta en tosiaan jaksaisi mitään tutun tuttuja kerjäämässä tai kavereilta jotka pyytää kaupungille ja ravintolaan sillä oletuksella että minä maksan.
Kertoisin miehelle ja läheisimmille sukulaisille. Osan rahoista antaisin äitille, siskolle ja mummolle. Naapureille en tietenkään kertoisi kun en edes tunne niitä.
En pelaa uhkapelejä, joten ei tule voittoa. Toisaalta en tarvitse mitään roinaa nurkkiini yhtään enempää, joten jos olisi löysää rahaa vielä nykyistäkin enemmän, en silti ostaisi mitään.
Jos jostain tupsahtaisi 10 miljoonaa, en luule että käyttäisin sitä mihinkään.
Jos Eurojackpotissa voittaisin, niin kertoisin. Kuitenkin niin paljon rahaa, että varmasti tulisi myös suht avokätisesti läheisillekin jakeltua. Parin miljoonan lottovoiton pitäisin sitten kyllä omana tietonani.
Veisin ne pankkiin, joka maksaa vähänkään talletuskorkoa. Siinähän hikoilisivat sitten, kun pitää pulittaa. Irtisanoutuisin joka tapauksesta työstäni ja muuttaisin jonnekin jumalan selän taakse.
ehkä postikortilla jahka olisi ensin muuttanut jollekin kaukaiselle tyynenmeren hulahulasaarelle.
🏖️🌌🤩
Säätiöisin suuren osan. Sen tuotoilla jakaisin rahaa projekteille, joilla on oikeasti toimiva konsepti nykyajan yhteiskunnallisiin ongelmiin. Perheväkivalta, insesti, mielenterveysongelmiin ym rahottaisin ratkaisuja. Olen ekonomi ja työni puolesta osaisin valvoa ja johtaa näitä projekteja.
Muuttaisin jossain vaiheessa perheeni kanssa Ruotsiin. Sanoisin heille, että saatte sitten muuttaa ja siirtää kirjanne takaisin Suomeen, kun minusta on aika jättänyt ja olette saaneet jäljellejääneet rahat.
ei kannata kertoa kuin ehkä puolisolle jos puoliso luotettava. jos ulkopuoliset tietää voi joutua ryöstön tai kidnappauksen uhriksi.
Tuhlaisin kuin viimeistä päivää ja kun rahat on tuhottu, menisin sossun juttusille.
Haistattasin paskat kaikille ja lähettäisin sangollisen ulostetta jokaikiselle lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin jossain vaiheessa perheeni kanssa Ruotsiin. Sanoisin heille, että saatte sitten muuttaa ja siirtää kirjanne takaisin Suomeen, kun minusta on aika jättänyt ja olette saaneet jäljellejääneet rahat.
Miksi Ruotsiin? Nyt en tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jollekin luotettavalle ystävälle saattaisin kertoa ja ihan läheisimmelle perheenjäsenille mutta en muille. Niille joille kertoisin, pyytäisin ettei asiaa kerrota eteenpäin. Olen kuullut tarinoita hyvänpäivän tutuista jotka on rahaa vailla heti kun kuulevat voitosta. 10 miljoonalla muuttaisin kyllä läheistenikin elämän mutta en tosiaan jaksaisi mitään tutun tuttuja kerjäämässä tai kavereilta jotka pyytää kaupungille ja ravintolaan sillä oletuksella että minä maksan.
Haluat siis julkistaa asian. Sellaista luotettavaa ystävää tai perheenjäsentä ei ole.
Kerrot yhdelle ystävälle ja kahdelle perheenjäsenelle. Viikon päästä tietää 111 kyläläistä.
Lahjoittaisin asunnon köyhälle ja muuttaisin pois.