Zombie virus mahdollinen(ko)
Maailmassa on kärsitty raivotaudista,ebolasta,mustasta surmasta ja muusta pahoista viruksista ja sairauksista. Miksei virus, joka aiheuttaa hitautta, aivojen toimintojen lakkauttamista, lihan halua.
En tarkoita mitään walking dead tyylistä zombie invaasiota (eläviä kuolleita, haluavat syödä ihmisen aivot,erittäin vähä-älyistä toimintaa..) vaan virusta,joka olisi raivotaudin tyylinen. Ei voisi syödä mitään muuta kuin lihaa, ja aivot ei toimisi normaalisti.
Olisiko virus mahdollinen? Kyllä. Uskon että jossain vaiheessa maailmaan syntyy sellainen virus, ehkä huomenna,ehkä tuhannen vuoden päästä. Nyt on menossa paha virus, ja kaikki on mahdollista, että maailma kärsisi pian mustan surman tapaisesta katastrofista, zombie viruksesta. Mitä mieltä te olette, olisiko mahdollista?
Kommentit (80)
Noo joo, kyl mä joskus muistan sen ku näin kerran yhes metsässä jonkun tyypin hiippailevan johonki en tiedä mut johonkin? Se muuten piti semmost mörinää koko ajan, olin sillo muuten mun pikkuksen kaa metsäs yhessä majassa. Oon nyt ite 21v.
Ja muute mun nimi on Sara Nicole (taiteilija nimi)
Mä oon muute ihan samaa mieltä sun kanssa joka on laittanu ton viestin 18 päivä! Ja muute sit ku ihmiset sekois ja söis toisii ni me voitais tehä joukko. Oon muute rohkee tyyppi, kerran hakkasin yhden pojan ku siihe meni hermo. Sori 0__o)
Joo, minäkin valmistaudun tuohon zombie invaasioon. Olen ostanut singon omaan kellariin ja eristänyt erilaisia myrkkyjä. Olen kerännyt kuivalihaa, säilykkeitä ja vesikanistereita ja muita niin paljon jo omaan asuntooni, että mm. olohuone on aivan täynnä. Säilyketölkkipinojen ja muiden tavaroiden keskelle olen raivannut polkuja, joita pitkin pääsen kulkemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:23"]
Joo, minäkin valmistaudun tuohon zombie invaasioon. Olen ostanut singon omaan kellariin ja eristänyt erilaisia myrkkyjä. Olen kerännyt kuivalihaa, säilykkeitä ja vesikanistereita ja muita niin paljon jo omaan asuntooni, että mm. olohuone on aivan täynnä. Säilyketölkkipinojen ja muiden tavaroiden keskelle olen raivannut polkuja, joita pitkin pääsen kulkemaan.
[/quote]
Sinkoni on tyyppiä Granatgevär m/48 Carl Gustav
Siihen on keksitty jo kaiken maailman lääkkeet :)
Lihamyyjät sais enemmän asiakkaita :)
"Ei voisi syödä mitään muuta kuin lihaa, ja aivot ei toimisi normaalisti."
Tää on jo mun ukolla...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:09"]Johan zombievirus on! Tosin oikeammin se on sieni, joka tarttuu muurahaisiin. Muurahainen menee ensin ihan sekaisin ja puree muita muurahaisia tartuttaakseen. Vie sen pesäänsä ja tartuttaa loputkin. Sen jälkeen muurahainen kuolee ja sieni kasvaa sen ruhosta kunnon tatiksi. Seuraava muurahainen joka haukkaa tatista aloittaa uuden kierroksen. Tästä zombieleffat muinoin saivat alkunsa.
[/quote]
Vau, aika pihalla olet. Siis kyseinen sieni ottaa muurahaisen valtaansa ja pakottaa sen kävelemään esim kasvin runkoa ylös ja huipulle päästyään pakottaa muurahaisen pureutumaan leuoillaan kiinni kasviin jonka jälkeen sieni kasvaa ulos muurahaisen ruumiista. Korkealta paikalta sieni sitten levittää itiöitään alla kulkeviin muurahaisiin ja kierto jatkuu. Tästä ilmiöstä kärsivät myös muut hyönteiset jolloin kyseessä on hieman erilainen sienilaji samalla toimintaperiaatteella.
Tästä ilmiöstä on saanut alkunsa ainoastaan yksi zombie-videopeli The Last of Us, sillä ilmiö on ollut tunnettu vain suhteellisen vähän aikaa. Kyseisessä pelissä poikkeuksellisesti zombismin aiheuttaa sieni-infektio kun yleensä aiheen peleissä ja elokuvissa syypää on virus. Vanhemmat zombie-elokuvat ovat ihan puhtaasti virukseen perustuvia.
[/quote]
En väitä, etteikö myös tämä toinen muuraistarina ole totta, mutta eka on varmasti. Katselin dokkaria lasten kanssa ja tunsin surua kun muurahainen lyyhistyi polulle ja sieni kasvoi siitä. Yleensä en välitä hyönteisistä. Oli aika creepyä!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:03"]Mikä ois muuten teidän toimintasuunnitelma, jos zombievirus iskisi?
[/quote] myyjäksi lihatiskille ;)
Tuskin lopputulos olisi kuitenkaan niin magee kuin walking deadissa tai world war z:ssa. Ihminen on kone, eikä todellakaan liiku jos ei juo esim vettä, tai jos esim jalka märkii. Kyllä se haava-infektio hävittää muut virukset. Ja syksyinen hallayö tiputtaa elimistön muuten vaan pois pelistä, oli aivotoimintaa tai ei.
hirveän vihamielistä porukkaa. kaikki on heti tappamassa meikäläisiä. en ymmärrä :( t. zombi
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:32"]
Ketipinor. Zombie. Aggressio.
[/quote]
Tämä! Mielialalääkkeitä kiskovat zombit ovat jo täällä. Be afraid, be very afraid.
^ Suuret rakennukset pahimpia paikkoja, etkö sen vertaa ole zombileffoja katsellut?
Sodankäyntiä varten on kehitelty vuosikymmeniä hermokaasuja ja muita myrkkyjä joita on testattu mm. Persian sodassa. Eivät ole kertomassa vaikutuksista testatut kohteet. Tutkimuslaboratorioissa ympäri maailman tapahtuu koko ajan asioita mitä tavis ei pysty ymmärtämään..
Tulisikin virus ja pian. Vain aidot selviytyisivät. Päästäisiin kaikenmaailman idiooteista, hallituksesta, merkityksettömistä vinkumisista av-ja muilla palstoilla. Loppuisi väittelyt tissien, nännien ja pillujen paremmuudesta ja pettämiset tai lasten arvottaminen sekä ikuiset ilkeilyt samoista, turhista aiheista. Joutaisi monet poies.