Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mies kysyy: Onko tällä suhteella tulevaisuutta?

Vierailija
02.08.2014 |

Olen siis perussuomalainen iältäni 29-vuotias mies ja oikea panomies. Mittani ovat: 185-114-(26-26). Itsemitattuna. Olen melkein raitis (juon max 2 krt/vko kännit) ja tupakoinkin vain päivisin - en nukkuessani. Hieman mustasukkainen, mutta muuten ihan ok. Kertokaa vinkkejä - onko tämä 18v silikonitissi kiinnostunut minusta ja onko suhteella tulevaisuutta? Edellinen suhteeni päättyi pettämiseeni vuosi sitten Neste Oil Rallyssa.

Tapasin tuossa viime viikonloppuna lopulta Porvoossa sopusuhtaisen siiderivalaan terassilla, joka oli entinen mamupatja, mutta eronnut nyt miehen narsismin ja alkoholismin takia. Tällä hetkellä hän on Vela, mutta haluaa tulevaisuudessa olla wt yh-äiti (haluaa kaksoset: Jani-Petterin ja Ilpo-Jonnen). Ulkonäkö oli hieman pöhöttynyt mielialalääkkeiden takia ja samasta syystä hiukset eräänlaiset kananpersutukkaa muistuttavat. Isona aikoo kuitenkin muuttaa ulkonäkönsä vastaamaan trendikästä Upponallea.

Töissä hän on jossain ammattivalittajien nettifoorumilla moderaattorina ja vapaa-aikanaan kirjoittaa muotiblogia. Todella mukavan oloinen, mutta en saa signaaleista selvää?!!

Välillä ei vastaa mulle moneen tuntiin, kun on olevinaan "nyppimässä pinseteillä häpykarvoja" tai sitten "ottamassa monta tuntia duckface selfieteitä"?!? Onkohan nuo tekosyitä, että ei tarvitse olla tekemisissä mun kanssa.

Olen epätoivoinen ja haluan tietää pääsenkö sänkyyn, jos menemme treffeille tänään MacDonaldsiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo!! Kukaan 18v ei olisi oikeasti kiinnostunut 29-vuotiaasta ylipainoisesta miehestä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Sinunlaisesi nössö-jantterin tulee elää yksin, selibaatissa, kylmässä ja pimeässä peräkammarin huoneessa. Sinulla ei ole parisuhdemarkkinoilla tulevaisuutta. Luovuta ajoissa!

Vierailija
4/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs upponalle. Olenko häiriintynyt jos pidän tuota tulevaisuuden näkymää söpönä? =)

Vierailija
5/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie se mäkkäriin ja osta vielä vaikka pirtelö jälkkäriksi.

luulisi lohkeevan.

ja varmistat vielä homman kotiin ostamalla 12-packin karjalaa nissanin takakonttiin,

jolla voitte myöhemmin skoolata, lämpimänä tottakai.

Vierailija
6/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut lyhyellä tähtäimellä, mutta pitkällä ei kuten kirjoititkin! 

Vierailija
7/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Piristit päiväni! Ihana teksti :))

Vierailija
8/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos joku ottaa tämän tosissaan :D oikea tyhmyystesti

Vierailija
9/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulevaisuutta.

Vähän mielikuvitusta hei...

Vierailija
10/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty tiivistelmä päivän polttavista av-teemoista klassikoilla höystettynä:)

Vierailija
12/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt aivan unelmien naisen. Pidä siitä kiinni!!!

Vierailija
13/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:29"]Olet löytänyt aivan unelmien naisen. Pidä siitä kiinni!!!

[/quote]

Yritän parhaani, siksi kysyn apua :) ap

Vierailija
14/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:29"]Hyvin keksitty tiivistelmä päivän polttavista av-teemoista klassikoilla höystettynä:)

[/quote]

Kiitos :D Mun oli vaan jotenkin ihan pakko tiivistää tämä päivä! Ap

Vierailija
15/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vierailija
16/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D ei hemmetti. Kävin vaan miettii, että toi tiivistää tämän palstan aika täysin ja sit me vielä luetaan tätä kun elämän Raamattua :D

Vierailija
17/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hytkyy naurusta!!!! :D :D :D Jollakin oikee loistoläväytys!!!

26x26!!! Pituus vielä menettelee, mutta ... Noin paksua ei oo norsullakaan!!! Sulle varmaan sopis se ämpäri! :D Ei, mä repeen, en kestä tuota! Perussuomalainen! Just! :D  Porvoolaisesta terassistakin on jo ehtinyt tulla mamupatja! Iso on patja, joo, terassin kokoinen! Lie yhtä kovakin? On siinä siiderivalaan mukava pyöriskellä ja haaveilla wt yh - duckface-upponallen tulevaisuudesta perussuomalaisen panomiehen häippästyä taas Neste Oil Rallyynsa ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan