Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne menette talvella 2014-2015 lomalle?

Vierailija
02.08.2014 |

Lomamatkalle tarkalleen.  Viikko on aikaa matkustaa. Kaukokohteet ei kiinnosta.

Minne te matkaatte? Jospa saisin jonkun ahaa elämyksen itselle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemelle.

Vierailija
22/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään kanarialle, mas palomakseen tai puerto ricoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaskaan maaliskuussa.

Vierailija
24/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomalla Cerviniaan, Itävallan alpeille, laskettelemaan. Vanhemmat ja lapset 8v ja 13v.

Vierailija
25/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lennetään Suomeen :)

-ulkomamma

Vierailija
26/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:26"]

Hiihtolomalla Cerviniaan, Itävallan alpeille, laskettelemaan. Vanhemmat ja lapset 8v ja 13v.

[/quote]

sorry, siis Italian alpeille, tää helle sekottaa mun pään tai sitten se on tää lonkero...

Vierailija
27/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:18"]

Teneriffa on niin wt-kohde kuin olla ja voi, eikä siellä ole lämmintäkään kun tuulee joka puolelle saarta ainakin jonkin verran. Ja muuallekin pääsee kohtuullisella 5-6h lentoajalla.

ps. Se on Thaimaahan, ei Thaimaaseen. Ja ei siellä sietämätöntä ole muu kuin kosteus% jonka vuoksi se esim helmikuinen +33 astetta tuntuu tod pahalta.

[/quote]

En ole itse Kanarialle innostunut menemään, tykkään käydä Karibialla, mutta miksi pitää aina tulla toisten iloa pilaamaan? Ollaan erilaisia ja ap varmaan tykkää turvallisesta ja tutusta kohteesta, jossa ruokalistatkin on ravintolassa suomeksi, esim. Itse tykkään käydä eri paikoissa ja kanaria on mulle liian tylsä, mutta Sehän on hyvä juttu ap:lle, ikävää olisi jos menisi sinne kanarialle ja ei tykkäisi yhtään. Ja ehkä ap:lle riittää että on lämmintä, ei kuumaa!

Vierailija
28/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:09"]

Ehdottomasti Teneriffa. Thaimaaseen on hirveä lentomatka ja siellä on sietämättömn kuuma. Kanarialla taas on sopiva lämpö, euro käytössä ja mm. hyvä ruoka.

[/quote]   Teneriffalla ehdottomasti Puerto de la Cruz karnevaalien aikaan keväällä joskus maaliskuussa,

Vierailija
29/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:32"]

Teneriffa on niin wt-kohde kuin olla ja voi, eikä siellä ole lämmintäkään kun tuulee joka puolelle saarta ainakin jonkin verran. Ja muuallekin pääsee kohtuullisella 5-6h lentoajalla.

ps. Se on Thaimaahan, ei Thaimaaseen. Ja ei siellä sietämätöntä ole muu kuin kosteus% jonka vuoksi se esim helmikuinen +33 astetta tuntuu tod pahalta.

[/quote]

En ole itse Kanarialle innostunut menemään, tykkään käydä Karibialla, mutta miksi pitää aina tulla toisten iloa pilaamaan? Ollaan erilaisia ja ap varmaan tykkää turvallisesta ja tutusta kohteesta, jossa ruokalistatkin on ravintolassa suomeksi, esim. Itse tykkään käydä eri paikoissa ja kanaria on mulle liian tylsä, mutta Sehän on hyvä juttu ap:lle, ikävää olisi jos menisi sinne kanarialle ja ei tykkäisi yhtään. Ja ehkä ap:lle riittää että on lämmintä, ei kuumaa!

[/quote] taidat unta vaan nähdä kari piasta.

Vierailija
30/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Oletko kännissä? Järkyttävä toi sinun kirjoituksesi. Jankkaat ja jankkaat!

Vierailija
31/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme 2 x 5 yön kaupunkilomaa Eurooppaan. Toinen joulukuussa ja toinen maaliskuussa, kummallakin kerralla matkan pääosaa esittää jalkapallo! Toisella kerralla Bundesliga ja toisella kerralla Premier. :)

Vierailija
32/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih kun mä oon kateellinen 3*1 vk mahdollisuudesta lomailla talvikautena. Meillä kun ei ainakaan ole kuin 1vk talvilomaa töistä ja ei mahdollisuutta siirtää kesälomaviikkoja talvelle, lomat on pidettävä lomakaudella. Vastaus kysymykseen: ei minnekään, mutt syys-lokakuun vaihteessa Kyprokselle.

Vierailija
33/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:32"]

[/quote]

[/quote]

Ei kiitos ruokalistaa suomeksi. Kielitaitoa riittää niin minulla, kuin puolisolla. Ja onneksi jokainen voi valita omien mieltymysten mukaan matkakohteensa. Kanaria on riittävän lähellä (lue kohtuullinen lentoaika). Ja viikko aikaa.  + omat mieltymykset minne on valmis menemään ja minne ei.

Syys-lokakuussa ei jouda matkustamaan. Joku tuolla Kyproksen mainitsi.  Tässä kuussa on yksi matka tiedossa. Viimeksi olimme toukokuussa reissussa.  Tässä olen tarjontaa katsonut ja näyttää siltä, että maaliskuussa Teneriffa ja joulukuussa jälleen Lanzarote.

Kiitos kaikille ehdotuksista ja kommenteista.

t. ap

Vierailija
34/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tämä espoolainen perhe lähtee kansallis- tai kaupunginteatteriin Helsinkiin. 

Lomalla on ihana olla kotona ja käyd kulttuuririennoissa. Luultavasti teatterin jälkeen jonnekin ihanaan kahvilaan tai ravintolaan.

Vierailija
35/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa, ei lomaa.

Vierailija
36/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:40"]Dubai. Lyhyempi lento kuin Kanarialle!

[/quote]

Ei. Liikaa rättipäitä.

Vierailija
37/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Et halua pilata toisen iloa, mutta silti sönkötät että Kanaria on tylsä ja blääblääblää?

Vierailija
38/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa taas Floridaan. Joo, tiedän että on mielikuvituksetonta, mutta tykkään alueesta.

Vierailija
39/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Egyptiin. Tuttu hieno hotelli, lyhyt lento, 5 minuutin transfer kentältä. Ei ollut vaikea taaskaan valita.

Vierailija
40/55 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialle.
En sano tarkemmin, minne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi