Mies kusetti minua!
Olin eilen kavereiden kanssa terassilla käymässä ja tutustuin yhteen mukavan oloiseen mieheen tai ainakin silloin pidin viehättävänä häntä. Lähdettiin jatkoille kaksistaan miehen luokse ja en ollut ennen harrastanut yhden yö juttuja. Kuten asiaan kuuluu niin oltiin aika humalassa kun jatkoilla juotiin skumppaa ja viiniä.
Päädyttiin sitten sänkyyn ja sanoin miehelle "h-hetkellä", etten syö pillereitä ja vaadin häntä käyttämään kortsua. Hän kääntyi etsiäkseen niitä ja kuului myös epämääräistä rapinaa.
Tajusin liian myöhään, ettei hänellä ollut mitään kondomia. Tosi kiva oli käydä apteekissa tänään hakemassa katumuspillerit. Lisäksi ajattelin vielä käydä testeissä varmistuakseni, ettei minulla ole mitään tautia.
Ihmettelenkin, miten joku voi olla noin törkeä. Huomasin, että kyseisen miehen henkinen taso on matala ja älykkyysosamäärä nolla. Itsekin olisin voinut olla tarkempi, mutta elämä opettaa.
Mistähän kyseisen jätkän käytös olisi voinut johtua? Monet miehet sanovat seksin olevan parempaa ilman kumia, mutta voisiko tähän käytökseen olla muitakin syitä? Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (58)
Näin miehenä en oo koskaan tajunnu, että mikä siinä kortsussa hiertää?! En ite ainakaan haluais tautia taikka raskautta.
Ap, et enää tulevaisuudessa mene samaan lankaan.
Käy kollaa ettei tullu vaan mitään tauteja.
Ap, olet saanut todella sairaita kommentteja. Ymmärrät ehkä itsekin, että ne eivät edusta normaalien ihmisten ajatusmaailmaa. Myöskään se että mies tekee noin ei ole normaalia vaan päästä puuttuu jotain.
Luultavasti ap on miespuolinen trolli. Ja näin moni on ruokkinut innoissaan trollia, kun pääsee "nuorta typerää naista" sättimään. Veikkaan että aloittaja on mies.
Alkoholi ON hermomyrkky ja seuraamukset ovat sen mukaiset. Olisi sinun kannalta paras vaihtoehto, jos pystyisit lopettamaan kokonaan alkoholin käytön. Ajan kanssa oppii muuten saamaan yhtä hyvät fiilikset, mutta aivot eivät tuhoudu. Jotkut onnistuvat olemaan raittiita, toiset eivät. Osalla voi olla mielenterveys ongelmia tai ahdistusta, johon haetaan hetkellistä helpotusta hermomyrkystä. Panokset ovat kovat.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en oo koskaan tajunnu, että mikä siinä kortsussa hiertää?!
Kortsun sisäpuoli hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en oo koskaan tajunnu, että mikä siinä kortsussa hiertää?!
Kortsun sisäpuoli hiertää.
Eikä pillu tunnu silloin hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Sama aloitus oli pari viikkoa sitten suoli24:lla. Jonkun misogynistin slutsheimaus-yrkkä 😂😂😂
Tämä aloitus kommentteineen antaa kylläkin entistä typerämmän ja ilkeämmän kuvan miehistä.
Miehen mainettahan tuo aloitus pilaa, ei sen naisen.
N28
Vierailija kirjoitti:
Kaveri teki horolle niin että kotona puhkoi spärdärin ja muijan nähden veti munaan sen, pannessa se repesi ja riekaleet roikkuivat varressa ja täysi lasti muijan sisään.
Sitten ihmetteli vaan että miten se tuolleen repesi??
Kaveri tosin sai kaupan päälle klamydian.
On kyllä karmeata, että sinun ja kaverisi kaltaisia ihmisiä on edes olemassa.
Harmi, etteivät isänne käyttäneet kortsua.
Voithan ap ajatella asian eräänlaisena kehuna; Tutkimuksen mukaan mies haluaa seksiä ilman kondomia kaikista haluttavimman naisen kanssa. Syy on biologinen, mies etsii parhaat geenit omaavaa naarasta suvun jatkamiseen. Olet siis ilmeisen puoleensavetävä.
Mut tietty aika perus juttu, mies yrittää tuikata aina paljaalla jos vaan tilaisuus tulee.
Tuo on raiskaus, että tiedoksi nyt kaikille.
Älkää käyttäkö sanaa katumuspilleri.
öö mitähän kaveri nyt luulee kun on ollut taas jakorasian kanssa toivottavasti kaveri ei saanut tautia sinusta
ihmeen löysäperseitä naisia täällä liikkuu
Ilman kortsua paneminen on raiskaus, jos on sovittu kortsulla panemisesta. Tekisin rikosilmoituksen. Bonuksena soittaisin parin kuukauden päästä sankarille ja kertoisin että pullat on uunissa ja kaksoset tulossa, tervetuloa keskustelemaan elareista. Ekstrana saattaisin myös vähän säikäyttää kertomalla että olen muuten HIV-positiivinen.
Miten seksi voi olla noin tärkeää.
kaveri kertoi kanssa että meni naisen kanssa sen luo ja pani sitä ja kääntyi nelinkontin ja nainen sanoi onko kordaria, kaveri pimeässä räpelti tupakkiaskia ja sit laski paljaalla mällit sisään
Mua on ihan sananmukaisesti kusetettu
Eka kimppakiva,en ehtinyt edes pesulle kun mut otettiin.
Oli hetken huili,sanoin että kusettaa ,pakko mennä veskiin.
Olin jo nousemassa ylös kun mieheni otti kädestä kiinni,ja kysy niiltä mua naisilta miehiltä onko kaikki nähneet mistä nainen pissii.
Ei ollut ja mua painettìn alas vuoteelle.
Rakko tuntui haluavan ,en vaan päässyt irti.
Mies tuli siivous sanoin kans ja sanoi miehille että kääntävät mut kanttaus asentoon.
Siin olin ja hoin woi wittua.
Kauan siin piti pyllistellä ,miehet kattoi hymyillen.
No kuse nyt mulle hoettu,muovi sanko oli valmiina ottamaan vastaan Pusuja.
Niin se vaan lirahti ensin pikkuisen ja sitten ujosti enemmän.
Lässyn lässyn