Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot naistenvaatteet (46-54) kirppiksellä? Milloin talvikamat myyntiin?

Vierailija
02.08.2014 |

Olen laihtunut reilusti ja kotiin on kertynyt kasa vaatteita, jotka ovat ihan hyvässä kunnossa, mutta liian isoja. Meneekö kirppiksillä naisten vaatteet kokoa 46-54 kaupaksi? Onko näissä hinnoissa mitään järkeä? Ovat Lindex/Kappahl/perusketjuvaatteita, hyväkuntoisia.

- talvitakit (villakangas ja toppa) 15-20e.

- farkut ym. housut 7-10e

- "paremmat" paidat (ei trikoota) 5e

- t-paidat ja trikoopaidat 2-3e

- topit 0,5-1e

Tarkoitus on vaan päästä vaatteita eroon. Fb:n kirppiksillä on niin kamalasti sääntöjä, että hermot menee. en myöskään halua alkaa postitusrumbaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, olisiko vielä kommentteja? Olen pk-seudulta, joten sen alueen hyvät kirppikset kiinnostaisi. Ap

Vierailija
2/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs tori.fi? on ainakin maksuton, ja jengi voi noutaa tuotteet kotoasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä myydä pakettina. Minulla olisi vaatteille tarvetta mutta vähän rahaa. 

Vierailija
4/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:41"]Missä kannattaisi myydä näitä osokoisoa vaatteita? Olen joskus yrittänyt myydä pk-seudun eri kirppiksillä, mutta hyvä kun saa kulut peitottua. Kalliit ja korkealaatuiset metkit jäävät kokonaan myymättä, jos ei myy ihan parilla eurolla. Vinkkejä?

toinen myyjä

[/quote]

Osokoisoa?

[/quote]

Hehe.. tää on tätä kun puhelin pikkunäppiksillä kirjoittelee aurinkolasit päässä:)

Merkkejä on ainakin Marina Rinaldi, Gerry Weber, Samoon, Signora, Evans, sitten näitä perusmerkkejä Lindex, KappAhl, HM+...

Minne vien, meneekö Mankkaan Akselissa? Kanuuna on ylikallis ja kauhean pitkä varausjono. Vai onko parempia ehdotuksia?

Vierailija
5/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa itse sitä hinnoittelurumbaa, niin Tapiolan Toinen kierros kirppiksellä on semmoinen myyntivaihtoehto, että roudaat vain tavarat niille (voi viedä paljonkin kerralla), ja ne sitten tekee kaiken, hinnoittelee, laittaa tavarat esille jne. ja voit sitten itse päättää haetko loput tavarat pois vai jätätkö sinne. Siinä on joku kiinteä hinta sekä provikka 50%. Itse vein keväällä sinne muuton yhteydessä rullakollisen tavaraa, ja sain sekä hyvän tilin, että pääsin kaikesta kamasta eroon kun en halunnut mitään enää takaisin.   

Vierailija
6/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan isot vaatteet menee, ainakin keski-ikäisten vaatteet. Möin äitini kuolinpesän vaatteita ja ne menivät kaikki kokoa 48-52, omista pienistä vaatteista ei yksikään. Mielestäni hinnat ovat oikein hyvät lähtöhinnat, jos ei mene, sitten pudota lopussa vähän.

Vierailija
7/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lisää, että parhaaksi myyntiajaksi olen havainnut elokuun puolivälin ja joulun aluksen. Silloin ihmiset liikkuvat kirppiksillä etsimässä pääasiassa koululaisille tavaraa ja joululahjoja, mutta siinä sivussa menee muutkin tavarat. Tammikuu ja heinäkuu on erittäin huonoja aikoja, kun on alet ja ihmiset muutenkin pa. 

Vierailija
8/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kannattaisi myydä näitä osokoisoa vaatteita? Olen joskus yrittänyt myydä pk-seudun eri kirppiksillä, mutta hyvä kun saa kulut peitottua. Kalliit ja korkealaatuiset metkit jäävät kokonaan myymättä, jos ei myy ihan parilla eurolla. Vinkkejä?

toinen myyjä

Vierailija
9/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:41"]Missä kannattaisi myydä näitä osokoisoa vaatteita? Olen joskus yrittänyt myydä pk-seudun eri kirppiksillä, mutta hyvä kun saa kulut peitottua. Kalliit ja korkealaatuiset metkit jäävät kokonaan myymättä, jos ei myy ihan parilla eurolla. Vinkkejä?

toinen myyjä

[/quote]

Osokoisoa?

Vierailija
10/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap pk-seudulta, tule kertomaan minne kirppikselle viet tavarasi. Tulen ostamaan ainakin takit :)

Vierailija
11/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut  max 5e ja takit 10 hintaan niin menevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän