haluan erota
voisiko joku kertoa miten pääsen tästä
kamalasta suhteesta pois? Olen marokkolainen nainen joka on marokkolaisen miehen kanssa naimisissa. Olemme olleet yhdessä 8vuotta naimisissa. Meillä on kaksi yhteistä lasta. poika ja tyttö.Mä en vaan ole enään onnellinen hänen kanssa. Hänellä ei ole minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan. Olen hänelle kuin orja:( Se on hyvin väkivaltainen ja tosi aggressiivinen. se aina vaan hakkuu ja käy käsiksi. Mun sydän on nyt todella kuollut, minulla ei ole mitään tunteita sitä kohtaan :( minä vihaan kun hän koskee minua:'( Miksi olen hänen kanssa vielä on noi lapset. minä olen muuttanut tänne Hollantiin hänen takia eli olen jättänyt kaiken vain hänen takia. Ja minulla on pelko et jos lähen pois niin menetän lapset :( välillä on niin pahaolo et tekee mieli satuttaa itseäni. Ja on välillä käyny niin.
Kommentit (10)
Olin nuori enkä ajatellut pitkälle. Mutta nyt kaduttaa todella paljon :( Mä en vaan tiedä millä tavalla voisin lähteä pois. Neuvoja kiitos!
No enpä tiedä millaista siellä hollannissa on. Onko millainen sosiaalitoimi, onko turvakoteja jne.
Muuta takaisin Suomeen ja sanoa au revoir koko onnettomalle äijänkuvatukselle.
Nämä kaikenmaailman marokkolaiset ja arabit luulevat olevansa jumalan lahja naisille ja käyttäytyvät kuin idiootti öykkärit.
Jos minulla olisi tuollainen ukko se itkis ja rukoilis, että pääsis eroon minusta.
Näille öykkäreille on osoitettava paikka ja tehtävä selväksi miten ollaan ja eletään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:46"]Muuta takaisin Suomeen ja sanoa au revoir koko onnettomalle äijänkuvatukselle.
Nämä kaikenmaailman marokkolaiset ja arabit luulevat olevansa jumalan lahja naisille ja käyttäytyvät kuin idiootti öykkärit.
Jos minulla olisi tuollainen ukko se itkis ja rukoilis, että pääsis eroon minusta.
Näille öykkäreille on osoitettava paikka ja tehtävä selväksi miten ollaan ja eletään.
[/quote]
Muutenhan toi toimis, mutta lapsia ei voi ottaa mukaan. Tulee kaappaus syyte
Sen kaappaussyytteen kanssa voi sitten taistella aikanaan. Lapsethan ovat Suomen kansalaisia?
Ei kun kamat kassiin ja lento Suomeen.
Tulkoot perässä onneton äijä jos kantti kestää, epäilen ettei tule. Täällä sitten on aikaa puida ja laittaa asiansa kuntoon.
Mutta HUOM! Kaikki lähtee itsestä. Kukaan ei voi tehdä mitään eikä auttaa jos ei itse tee mitään vaan odottaa kuin nauta teuraalle menoa ja valittaa. Aina on ulospääsy tilanteesta kuin tilanteesta kun luottaa itseensä eikä anna ylipuhua ja usko tyhjiin lupauksiin.
Tota mä tässä pelkään et mua syytetään lasten kaappauksesta :( Yritän ensin ottaa yhteyttä Suomen suurlähetystön ja kysyä neuvoja. Sillä olen kohta tulossa fyysisesti sekä henkisesti sairas tämän henkilön kanssa. Haluaisin takas sen elämän mitä se on riistänyt minulta. Haluan olla se sama tyttö joka oli täynnä iloa. Paljon kiitoksia vastauksesta ♥♥
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:10"]Olisit nainut suomalaisen, nyt olisit onnellinen!
[/quote]Tai sitten et!