Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ylihygieenisyyttä olet tavannut?

Vierailija
02.08.2014 |

Kyse ei sairaaloitten steriileistä paikoista, vaan kodeista ja ihmisten tavoista. Vastapainoksi tuolle epässistille ketjulle :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava vaihtaa tyynyliinat joka aamu, perheessä 5 lasta. Kylpypyyhkeet laitetaan pesuun heti käytön jälkeen. Pyykkiä riittää, mutta ihailen tuollaista siisteyttä.

Vierailija
22/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:09"]

Kyläpaikoissa pyyhin aina käteni paperiin, en ikinä pyyhkeeseen, vaikka näyttäisi puhtaalta ja siinä lukisi vieras.

[/quote]

Sama. Mutta meillä on yksi tosi siisti sukulaisperhe muuten mutta tiedän, että pyyhkeitä vaihtavat harvoin. Siitä tiedän, kun ihmetteli mun tapaa pitää perheenjäsenillä omat pyyhkeet ja vieraspyyhe erikseen sekä sitä, että pesen ne vähintään kerran viikossa. Minusta tuo ei edes paljon ole, enemmänkin varmaan pitäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesin käyttö ns. normaalielämässä ei ole tarpeen. Kodin siivouksessa käytetään tarpeettoman vahvoja aineita. Kaikki, mikä desinfioi, on tavallisessa kodissa yleensä turhaa ja aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä. Minusta on surullista että ihmiset eivät osaa enää ajatella järkevästi, vaan kaikkialla pelätään bakteereja. Koko nykyaika on ylihygieenistä hössötystä :(

Vierailija
24/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:29"]Olen itse aika tarkka. Pesen käsiä usein, pidän autossa käsidesiä, käsilaukussa käsidesipyyhkeitä, vältän yleisöjoukkoja, en kyläile, jos parin viikon sisällä vierailupaikassa on ollut tarttuvaa tautia, noutopöydissä valikoin ruuan takaosasta, en käy yleisissä vessoissa, siivoan usein jne. Eiköhän tämä ole kuitenkin aika tavallista ainakin omassa tuttavapiirissäni.

[/quote]

Sulla on tosi outo tuttavapiirissä, jos kaikki ovat yhtä hysteerisiä. Ei ole normaalia pelätä pöpöjä tuolla tavalla.

Vierailija
25/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kun työkaveri jolla oli jotain ongelmia, alkoi pestä itseään kaverin puolesta, koska kaveri oli mukamas likainen.  L L

Vierailija
26/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:19"]

yks nainen kantaa käsidesinsä kaikkialle

[/quote]

Minulla on immunodefekti ja aion todellakin kantaa käsidesiä aina sinne minne menenkin. Minua ei kiinnosta olla sairaalapotilaana tuon tuostakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan