Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy naiselta johon ei kukaan ole ikinä ihastunut

Vierailija
28.08.2014 |

Onkohan tää harvinaista...

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:07"]

En ole koskaan kertonut yhdellekään ihastukselleni että olen kiinnostunut hänestä. Ehkä sä kiinnostat lähinnä ujoja ihmisiä, jotka ei uskalla lähestyä sua? Vai tiedätkö, että kaikki tapaamasi miehet on kertoneet jollekulle ihastukselleen, vaan ei sulle?

[/quote]

Nooh, tätä ujojen miesten ihastumisia on käsitelty jo tässä keskustelussa :D

Yksikään mies ei ole kyllä tullut vahvistamaan, että on totta ettei ujot miehet uskalla tehdä aloitetta jos on ihastunut...

[/quote]

Mitä ihmettä? Onhan se nyt selvä, ettei ujot miehet helposti tee aloitetta. Siksi niitä sanotaan ujoiksi. Ei ujous ole yhtään sen erilaisempaa naisilla kuin miehillä. Itse olen nimenomaan ihastuneena ujo, en varsinaisesti muuten, mutta sitä ihastuksen kohdetta on usein vaan niin vaikea lähestyä.

Vierailija
2/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehet kiinnostuvat kyllä jossain määrin, jos ajatellaan sellaista ulkonäön ja ulospäin näkyvien ominaisuuksien aiheuttamaa alkuihastusta. Kuitenkaan kovin syvästi minuun ja minun persoonaani ei käsittääkseni kukaan ole ihastunut, eikä kukaan ole myöskään halunnut varsinaista parisuhdetta kanssani. Ilmeisesti "se jokin" vain puuttuu. Olen ihan mukava ja fiksu, keskustelutaitoinen ihminen, mutta aika epäsosiaalinen ja ehkä jollain tavalla jäykkä muiden seurassa. En tutustu kovin helposti uusiin ihmisiin. Nettideittien kautta olen päässyt treffeille ja tapailemaankin miehiä, mutta ei niistä mitään kovin pitkäaikaista ole tullut. Olen nyt päättänyt keskittyä tutustumaan miehiin enemmän netin ulkopuolella, sillä saattaa olla, että netin kautta tutustuu helposti jotenkin vääränlaisiin ihmisiin tai sitten netti vain on jotenkin huono lähtökohta aidon ihastuksen syntymiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, no mitä jos teet deittiprofiilin vaikkapa minglecomiin ja siellä sitten tulee vieraita miehiä sinulle juttelemaan ja väittävät "ihastuneensa" sinuun niin miten voit vielä silloin väittää ettei kukaan ole koskaan ollut ihastunut sinuun? tai jos kokeilet samaa suomi24ssä? kokeile ja kerro miten kävi!

Vierailija
4/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen sijaan, että te yrittäisitte todistaa että joku on ollut muhun ihastunut, musta olis mielenkiintoisempaa kuulla siitä mielipiteitä, että mikähän mussa on vialla?"
Pelkkää teiniangstia yhdistettynä 'oma napa' -syndroomaan. Älä tuollain heitä elämääsi hukkaan.

Vierailija
5/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:23"]

"Sen sijaan, että te yrittäisitte todistaa että joku on ollut muhun ihastunut, musta olis mielenkiintoisempaa kuulla siitä mielipiteitä, että mikähän mussa on vialla?" Pelkkää teiniangstia yhdistettynä 'oma napa' -syndroomaan. Älä tuollain heitä elämääsi hukkaan.

[/quote]

Tyhmähän mä olen, jos en ala kyseenalaistamaan sitä, että mitä teen väärin tai mikä muu on vialla kun hommat ei toimi :D

Vierailija
6/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:19"]

Minusta miehet kiinnostuvat kyllä jossain määrin, jos ajatellaan sellaista ulkonäön ja ulospäin näkyvien ominaisuuksien aiheuttamaa alkuihastusta. Kuitenkaan kovin syvästi minuun ja minun persoonaani ei käsittääkseni kukaan ole ihastunut, eikä kukaan ole myöskään halunnut varsinaista parisuhdetta kanssani. Ilmeisesti "se jokin" vain puuttuu. Olen ihan mukava ja fiksu, keskustelutaitoinen ihminen, mutta aika epäsosiaalinen ja ehkä jollain tavalla jäykkä muiden seurassa. En tutustu kovin helposti uusiin ihmisiin. Nettideittien kautta olen päässyt treffeille ja tapailemaankin miehiä, mutta ei niistä mitään kovin pitkäaikaista ole tullut. Olen nyt päättänyt keskittyä tutustumaan miehiin enemmän netin ulkopuolella, sillä saattaa olla, että netin kautta tutustuu helposti jotenkin vääränlaisiin ihmisiin tai sitten netti vain on jotenkin huono lähtökohta aidon ihastuksen syntymiselle.

[/quote]

Ulkonäkö onkin ainoa miksi miehet on edes jaksaneet mun kanssa jutella ja siitä syystä nykyisin ei jaksa kauheasti enää edes innostua jos mua pyydetään ulos, koska kyllähän sen tietää että menee se yksi treffikerta - kuukausi, että miestä ei kiinnosta (tai joskus mua) ja se siitä. Taitaa olla mullakin vaan sama kuin sinulla, että jäykkä ja epäsosiaalinen, mutta eihän sekään vaihe niin kauaa kestä etteikö mut opi tuntemaan jossain vaiheessa.

Ehkäpä tässä on joku sosiaalinen ongelma, sillä mähän en myöskään ole koskaan ollut kauhean hyvä ystävä kenenkään kanssa, koska kaveruudetkin jää vain pinnallisiksi.

Vierailija
7/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun tarvi kysyä kun oon ite samanlainen. pari kertaa olen kyllä seurustellut mutta kaikkihan sen tietää millä perusteella miehet tuohon hommaan alkaa.

Vierailija
8/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:07"]

ei mun tarvi kysyä kun oon ite samanlainen. pari kertaa olen kyllä seurustellut mutta kaikkihan sen tietää millä perusteella miehet tuohon hommaan alkaa.

[/quote]

Seksi vai?

Vierailija
9/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Seksi vai?
[/quote]
joo ja status, egon kohotus kun saa vihdoin tyttöystävän yms. eivät ole sitten aidosti kuitenkaan ihastuneet koskaan ainakaan käsittääkseni. ihastunut ei käyttäydy kuten he minua kohtaan. ehkä alussa ovat olleet kiinnostuneita mutta sitten se kuolee.

mä olen saman ikäinen kuin ap ja samantyyppinen luonnekin! meissä on ehkä joku tekijä X mikä ei vaan ihmisissä nappaa. ainakaan pidemmän päälle. toivon tietysti että olisin väärässä. ulkonäköni on ihan ok, luonnekin vain ihan ok. tuntuu että pitäisi olla jotain maagista ja erikoista että voittaisin rakastumisen lotossa

Vierailija
10/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:07"] ei mun tarvi kysyä kun oon ite samanlainen. pari kertaa olen kyllä seurustellut mutta kaikkihan sen tietää millä perusteella miehet tuohon hommaan alkaa. [/quote] Seksi vai? [/quote] joo ja status, egon kohotus kun saa vihdoin tyttöystävän yms. eivät ole sitten aidosti kuitenkaan ihastuneet koskaan ainakaan käsittääkseni. ihastunut ei käyttäydy kuten he minua kohtaan. ehkä alussa ovat olleet kiinnostuneita mutta sitten se kuolee. mä olen saman ikäinen kuin ap ja samantyyppinen luonnekin! meissä on ehkä joku tekijä X mikä ei vaan ihmisissä nappaa. ainakaan pidemmän päälle. toivon tietysti että olisin väärässä. ulkonäköni on ihan ok, luonnekin vain ihan ok. tuntuu että pitäisi olla jotain maagista ja erikoista että voittaisin rakastumisen lotossa

[/quote]

Niinpä :( Mulla on takana seksisuhteita, pitkiäkin, muttei seurusteluun asti edetty eli ei tunteita toisella mukana. On musta kerrottu aina miesten kavereille ja oltu sillä tavalla avoimia, että ehkä se myös menee siihen egonkohotus-kategoriaan miehen puolelta. Mulle myös se, että mies on ihastunut täytyy olla jotain muuta kun sitä että haluaa seksiä, juuri kiinnostusta ihmiseen itseensä, huolenpitoa, sellanen tietty katse (minkä on nähnyt kun seuraa muita pariskuntia) ja halu pitää paljon yhteyttä.

Samat fiilikset täällä ton suhteen, että pitäis olla jotain maagista. Kyllä mä vieläkin pidän itseäni ihan tavallisena (tavalliset ihmiset ne seurustelee muutkin), mutta aina tuntuu että pitäisi olla kauniimpi, mielenkiintoisempi, parempi luonne...Vaikka ne miehet kehen olen ihastunut ovat olleet ihan perusmiehiä myös.

Vierailija
11/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:22"]

Hei ap, no mitä jos teet deittiprofiilin vaikkapa minglecomiin ja siellä sitten tulee vieraita miehiä sinulle juttelemaan ja väittävät "ihastuneensa" sinuun niin miten voit vielä silloin väittää ettei kukaan ole koskaan ollut ihastunut sinuun? tai jos kokeilet samaa suomi24ssä? kokeile ja kerro miten kävi!

[/quote]

Siis olen ollut noilla saiteilla, on kysytty treffeille kun on puhuttu 1-2 päivää ja heti kun kuva nähty. Ei mitään ihastumisista ole kyllä puhuttu :D

Vierailija
12/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, etten itse huomaa puoliakaan kiinnostuneista miehistä, joskus saatan huomata jos miehet suoraan flirttailevat (tää harvinaista), mutta joskus ystävät tai oma mies huomauttaa, että tuo ja tuo katsoi sua ihastuneesti/himokkaasti jne enkä itse ole asiaa ollenkaan noteerannut.

Veikkaisin että sinuunkin ihastutaan ja miellytät miesten silmää, muttet itse näe kiinnostuneita katseita.

Vierailija
13/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehet katsoo himokkaasti ja haluaa panna =/= oikeasti kiinnostunut...

Suurin juttu mitä mä olen vuosien varrella oppinut on se, että miehillä tunteet ja seksi on täysin toisistaan erillään. Seksi ei merkkaa mitään ja sitä voi harrastaa kenen kanssa tahansa, viis siitä tunteeko mitään ihmeempää naista kohtaan.

Vierailija
14/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:47"]

Ei kaikkiin ihastuta. Tai voi olla, ettet ole vain huomannut. 

Jotkut naiset taas tulkitsevat jokaisen rennon puheenparren miehen puolelta ihastumiseksi. 

Kysyn silti: miltä näytät? 

[/quote]

Sellaiselta, että miehiä riittää baareissa kunhan jaksaa poimia, pelkkiin seksisuhteisiin tai niille treffeille pääsen, mutten koskaan muuhun. 163/61, blondi, pukeutuminen naisellista ja meikkaan. Naaman näteystasosta en sano muutakuin, että olen miesten mukaan nätti tai kaunis mutta sekin on sitä mitä sanotaan aivan kaikille naisille :D

Ujo olen, mutta kyllä ne ujotkin seurustelee.

[/quote]

Onpa "taas" yllätys että joku blondibimbo valittelee kuinka kelpaa nussimiseen tuntemattomien toimesta muttei pääse suhteeseen.

Teille on ihan ihkaoma nimityskin, lutka. n. 20-40% suomalaisnaisista on lutkia joita vain nussitaan ja käytetään hyväksi, ja he kuolevat vanhoinapiikoina.

Mitä jos et jakelisi itseäsi ympäri kyliä niin ehkä ne potentiaaliset miesehdokkaatkin voisivat ottaa sinut vakavammin.

Vierailija
15/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:47"]

Ei kaikkiin ihastuta. Tai voi olla, ettet ole vain huomannut. 

Jotkut naiset taas tulkitsevat jokaisen rennon puheenparren miehen puolelta ihastumiseksi. 

Kysyn silti: miltä näytät? 

[/quote]

Sellaiselta, että miehiä riittää baareissa kunhan jaksaa poimia, pelkkiin seksisuhteisiin tai niille treffeille pääsen, mutten koskaan muuhun. 163/61, blondi, pukeutuminen naisellista ja meikkaan. Naaman näteystasosta en sano muutakuin, että olen miesten mukaan nätti tai kaunis mutta sekin on sitä mitä sanotaan aivan kaikille naisille :D

Ujo olen, mutta kyllä ne ujotkin seurustelee.

[/quote]

Onpa "taas" yllätys että joku blondibimbo valittelee kuinka kelpaa nussimiseen tuntemattomien toimesta muttei pääse suhteeseen.

Teille on ihan ihkaoma nimityskin, lutka. n. 20-40% suomalaisnaisista on lutkia joita vain nussitaan ja käytetään hyväksi, ja he kuolevat vanhoinapiikoina.

Mitä jos et jakelisi itseäsi ympäri kyliä niin ehkä ne potentiaaliset miesehdokkaatkin voisivat ottaa sinut vakavammin.

[/quote]

Juu, todella lutka olenkin kun peräti kahden kanssa harrastanut seksiä :)

Vierailija
16/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:07"] ei mun tarvi kysyä kun oon ite samanlainen. pari kertaa olen kyllä seurustellut mutta kaikkihan sen tietää millä perusteella miehet tuohon hommaan alkaa. [/quote] Seksi vai? [/quote] joo ja status, egon kohotus kun saa vihdoin tyttöystävän yms. eivät ole sitten aidosti kuitenkaan ihastuneet koskaan ainakaan käsittääkseni. ihastunut ei käyttäydy kuten he minua kohtaan. ehkä alussa ovat olleet kiinnostuneita mutta sitten se kuolee. mä olen saman ikäinen kuin ap ja samantyyppinen luonnekin! meissä on ehkä joku tekijä X mikä ei vaan ihmisissä nappaa. ainakaan pidemmän päälle. toivon tietysti että olisin väärässä. ulkonäköni on ihan ok, luonnekin vain ihan ok. tuntuu että pitäisi olla jotain maagista ja erikoista että voittaisin rakastumisen lotossa

[/quote]

Niinpä :( Mulla on takana seksisuhteita, pitkiäkin, muttei seurusteluun asti edetty eli ei tunteita toisella mukana. On musta kerrottu aina miesten kavereille ja oltu sillä tavalla avoimia, että ehkä se myös menee siihen egonkohotus-kategoriaan miehen puolelta. Mulle myös se, että mies on ihastunut täytyy olla jotain muuta kun sitä että haluaa seksiä, juuri kiinnostusta ihmiseen itseensä, huolenpitoa, sellanen tietty katse (minkä on nähnyt kun seuraa muita pariskuntia) ja halu pitää paljon yhteyttä.

Samat fiilikset täällä ton suhteen, että pitäis olla jotain maagista. Kyllä mä vieläkin pidän itseäni ihan tavallisena (tavalliset ihmiset ne seurustelee muutkin), mutta aina tuntuu että pitäisi olla kauniimpi, mielenkiintoisempi, parempi luonne...Vaikka ne miehet kehen olen ihastunut ovat olleet ihan perusmiehiä myös.

[/quote]

jos sä haet jotain 'laadukasta miestä' johon haluat rakastua niin mitä veikkaat että sellainen tuumaa siitä että olet panetuttanut itseäsi ties millä lähiökapakan alkoholisteilla sun muilla vuosikausia? ymmärrä jo, olet pohjasakkaa etkä kelpaa muuhun kuin olemaan pelkkä panopatja

Vierailija
17/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:25"]

jos sä haet jotain 'laadukasta miestä' johon haluat rakastua niin mitä veikkaat että sellainen tuumaa siitä että olet panetuttanut itseäsi ties millä lähiökapakan alkoholisteilla sun muilla vuosikausia? ymmärrä jo, olet pohjasakkaa etkä kelpaa muuhun kuin olemaan pelkkä panopatja

[/quote]

Ah, nyt taas aggressiiviset nettimiehet löysi tänkin keskustelun :D Ai että mua naurattaa.

Mahtaa teitä vituttaa, kun en sovi teidän järjettömään 'lutkastereotypiaan' koska sellainen en ole enkä ole koskaan ollutkaan. 

Vierailija
18/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:28"]

[/quote]

Ah, nyt taas aggressiiviset nettimiehet löysi tänkin keskustelun :D Ai että mua naurattaa.

Mahtaa teitä vituttaa, kun en sovi teidän järjettömään 'lutkastereotypiaan' koska sellainen en ole enkä ole koskaan ollutkaan. 

[/quote]

en ole mies, tiedän vaan sunkaltaiset naiset, kun niitä on tullut nähtyä pilvin pimein tämän elämän aikana :) olette huvittavia ja hieman surkuhupaisia.

Vierailija
19/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

en ole mies, tiedän vaan sunkaltaiset naiset, kun niitä on tullut nähtyä pilvin pimein tämän elämän aikana :) olette huvittavia ja hieman surkuhupaisia.

[/quote]

Juupajuu, älä jaksa. Mutta perustelepa nyt vielä, miten kaksi seksikumppania tekee lutkaksi? 

Vierailija
20/80 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juupajuu, älä jaksa. Mutta perustelepa nyt vielä, miten kaksi seksikumppania tekee lutkaksi? 

[/quote]

Kertoohan se sinusta aika paljon ihmisenä ja naisena jos olet vain panemiseen kelvannut muttet ole vieläkään seurustellut kertaakaan elämässäsi. Enpä ketään vastaavaa tunne lähipiiristäni. Tai no, tutun tuttujen kautta kyllä, mutta nämä ovat niitä jotka laittavat facebookiin koulutuksen kohdalle "elämän kova koulu" ja hankkivat sitten lopulta viisi kissaa kun ymmärtävät ettei miehet halua heiltä kuin sitä toosaa.