Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen junassa vieressäni istui n. 24-vuotias teini, joka kuunteli koko matkan korvalapuista pappamusaa. Se kuului läpi

Vierailija
24.07.2021 |

Siis ihan sellaista metallimusaa, mitä Iron Maidenia tai jotain.

Kommentit (26)

21/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, kun iäkkäät henkilöt kutsuvat kolmekymppisiäkin ihmisiä nuoriksi. Itse olin 33-vuotias enkö tunne itseäni varsinaisesti enää ”nuoreksi”.

Vierailija
22/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko maidenissa jotain vikaa

T: 17

No ei tietenkään, mutta se on pappaikäisten musaa, ei tehty nykynuorisolle. Jos nyt musiikkia voi kategorisoida jollekkin ikäryhmälle.

Ei hyvällä musiikilla ole ikärajaa. Rock lakkaisi jo kauan sitten olemasta pelkkää nuorisomusiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan.

Vierailija
24/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"24-vuotias teini?"

Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi. Keskenkasvuista kutsutaan teiniksi tai lapseksi.

Sinulla vielä näköjään kehitys pahasti kesken. Meillä päin tuollaisia keskuskasvuisi kutsutaan kakaroiksi. 

Jaahas, siellä kolahti.

Vaatii kyllä jonkin verran itseltä että pystyy itsensä kyseenalaistamaan. Helpompi aloittaa lapsellinen solvaaminen "argumentointina" ;)

Vierailija
25/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotias teini ja pappamusa Iron Maiden. Nyt on trollissa yritystä.

Vierailija
26/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Se on jännä, kun iäkkäät henkilöt kutsuvat kolmekymppisiäkin ihmisiä nuoriksi. Itse olin 33-vuotias enkö tunne itseäni varsinaisesti enää ”nuoreksi”.

No ethän sinä nuori olekaan, vaan jo lähes keski-ikäinen, mutta minkäs ikäisiä on mielestäsi ne iäkkäät henkilöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän