Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit miehen luona

Vierailija
24.07.2021 |

Jos mies pyytää ekoille treffeille luokseen kahville, onko hänellä silloin seksikin mielessä? Oma oletus on, että luultavasti on. Tuli vaan mieleen, kun tuli tällainen pyyntö.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. En kyllä silti menisi.

Vierailija
2/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Trust me.

Vierailija
4/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synkkaa niin miksipä ei.

Muutoin olen vain rennompi kotona uuden ihmisen tavatessani.

Vierailija
5/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat ekat treffit aina julkisella paikalla ja senkin jälkeen tieto jollekin esim ystävällä mihin menee ja kenen kanssa.

Vierailija
6/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, voi olla olematta tai voi olla jotain paljon pahempaa. Suosittelen sopimaan ekat treffit julkiselle paikalle.

Vierailija
7/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat ekat treffit aina julkisella paikalla ja senkin jälkeen tieto jollekin esim ystävällä mihin menee ja kenen kanssa.

Niinpä…miehellä on aina se todistustaakka ettei ole uhka naiselle.

Vierailija
8/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ensimmäiset tapaamiset julkiselle paikalle!

Vierailija
9/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, ehdottomasti ensimmäiset treffit ulos kävelylle tai korkeintaan kahvilaan. Jos olette jo soittaneet videopuheluita, niin on ihan mahdollista, että teillä synkkaa livenä ja viihdytte hyvin keskenänne, mutta jos olette vain viestitelleet niin et yhtään voi tietää, millaisen tyypin olet tapaamassa. Ei ole kyse pelkästään siitä, että hän saattaa odottaa seksiä tai jopa käydä käsiksi vaan siitä, että tilanne voi olla todella kiusallinen, kun heti ovella jompikumpi tajuaa, että juueikiitos, ei todellakaan natsaa.

Vierailija
10/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saattaa tapahtua vaikka mitä. Saattaa pilkkoa palasiksi ja panna pakastimeensa säilöön.

Vierailija
11/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja vielä parempi kun on vanhempi naishenkilö esiliinana mukana kaikilla tapaamisilla kunnes pari on vihitty. Voi jessus näitä puritaaneja... Saako ekoilla treffeillä pitää kädestä kiinni?

Ekoilla treffeillä saa vaikka naida ja niin olen usein tehnytkin, mutta en koskaan ole ollut niin tyhmä, että olisin tavannut jomman kumman kotona. Olen juossut aikoinani paljonkin treffeillä ja monta kertaa sieltä hauskoja viestejä kirjoittaneen profiilin takaa on paljastunut ihan tuppisuu mies, jonka seurassa on ollut vain jäykkää ja kiusallista. Tai jopa epäsiisti, ryppyisiin vaatteisiin pukeutunut mies.

AINA ensitapaaminen lyhyeksi ja sellaiseksi, että kummankin on helppo todeta, että "oli hauska tavata ja hyvää jatkoa".

Vierailija
12/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo'o näinhän se on, mies on aina uhka. Aina ja iän kaikkisesti. Itse olen elämäni varrella treffannut ainakin 20 naista jomman kumman kotona ja yhtään kertaa ei ole tapahtunut mitään mitä kumpikin ei olisi halunnut. Ne treffit on johtaneet: kahvitteluun, ruokailuun, seksiin, avioliittoon, juopotteluun, naurun remakkaan ja hauskoihin iltoihin. 

Jos kaikki olisivat yhtä epäluuloisia kuin sinä niin eipä ihmiskuntaa olisi ollutkaan enää pitkään aikaan. 

Vierailija
13/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo'o näinhän se on, mies on aina uhka. Aina ja iän kaikkisesti. Itse olen elämäni varrella treffannut ainakin 20 naista jomman kumman kotona ja yhtään kertaa ei ole tapahtunut mitään mitä kumpikin ei olisi halunnut. Ne treffit on johtaneet: kahvitteluun, ruokailuun, seksiin, avioliittoon, juopotteluun, naurun remakkaan ja hauskoihin iltoihin. 

Jos kaikki olisivat yhtä epäluuloisia kuin sinä niin eipä ihmiskuntaa olisi ollutkaan enää pitkään aikaan. 

Eli koska sinä et ole tehnyt mitään pahaa treffaamillesi naisille, kukaan muukaan ei koskaan voi tehdä? Jeesus siunaa mikä logiikka. :D

Vierailija
15/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Vain törkeä mies ehdottaa kotitreffejä ja voit päästä hengestäsi.

Vierailija
16/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saattaa tapahtua vaikka mitä. Saattaa pilkkoa palasiksi ja panna pakastimeensa säilöön.

Tämä on ollut suunnitelmissa jo pitkään. Kellarissa on kaksi pakastinta valmiudessa.

Kiltimpimiäs45

Vierailija
17/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme olentoja täällä. Aina melkein on treffit kotona jomman kumman luona. Yleensä on ollut juttelua jo ennen treffejä niin paljon että voi luottaa. Ja säännöthän pitää olla. Aina sanonut naiselle että näytä ovea jos ei kiinnosta. Koskaan ei ole näytetty. Voihan se olla seksikin mielessä, mutta eiköhän siihenkin tarvita yhteinen kemia, itse en ainakaan ala panemaan, jos ei muutenkin kiinnosta. Mies 36v

Vierailija
18/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävättäreni meni treffeille jonkun mukavalta vaikuttaneen komean miehen luo. Tämän luona oli kuitenkin myös miehen erittäin ylipainoinen äiti, jonka pesemistä ystävättärelleni ehdottivat.............................

Vierailija
19/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan paloittelu kulkenut suvussa jo monta vuosikymmentä. Onhan sitä jo harjoiteltu muutamalla.

Vierailija
20/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen ennenkin treffanut miehiä jomman kumman kotona. Mutta näissä on jo etukäteen puhuttu seksistä, kun en ole parisuhdetta hakenut. Ja oon ajatellut että tuskin kyseessä on joku hullu rais kaaja, jos jo etukäteen on tiedossa että seksiäkin saa. Ja tottakai ollaan juteltu etukäteen ja jos yhtään on tullut huonot vibat, jätän väliin. Tämän kyseisen miehen kanssa ei seksistä puhuttu ja oli oletus, että ehkä hakee jotain vakavampaa. Ja minullakin alkanut tuntumaan välillä siltä, että voisi ajatella taas seurusteluakin. Mutta eiköhän tuo selviä, kun tavataan. Ollaan siis juteltu muuten, mutta tuota suhdeasiaa ei ole keskusteltu. Ja vaikuttaa ihan tavalliselta työssäkäyvältä mieheltä jolla on lapsikin.

Ap