Luin palstalta, että joku laittautui lähteäkseen kauppaan. Laittaudutteko kauppaan?
Kommentit (47)
No kyllä! Yleensä olen pihavaatteissa kädet liassa. Pesen vähintään kädet, välillä täytyy naamakin huuhtaista, jos kovasti hikinen olo, niin kokosuihku. Harjaan hiukset, vaihdan vaatteet. Vaikka olisin vain sisällä, niin silti katson peiliin, laitan hiukset ojennukseen ja vaihdan kotivaatteet pois.
No en todellakaan ruokakauppaan laittaudu. Puen housut jalkaan ja paidan alle sujautan rintsikat, koska varsinkin helteellä olen usein kotona ilman rintsikoita. En meikkaa enkä laita koruja. Hiukset on usein nutturalla tai ponkkarilla muutenkin. Maski naamassa ei musta näy kuin silmät.
Pidän outona, jos lähikauppaan menoa varten pitäisi esim. meikata. Jotkut laittaa hiukset nätisti ja meikkaa joka aamu kotona ollessaankin. He ovat niitä aitoja itseään varten ehostautuvia, eli meikkaisivat autiolla saarellakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja jopa roskia en vie, ellen ole laittanut hiukset "hyvin" ja hieman meikkiä.
On toisten huomioonottamista.
Ikä 62.
Miksi ihmeessä laittautuisin roskia viedessä kun ei ole naapureita lähimaillakaan.
Minulla on aina ykköset päällä myös kotona ja etenkin jos lähden kauppaan, töihin, kioskille ym. Aina ennen kuin lähden ulko-ovesta ulos tarkastan peilistä miltä näytän.
En tietenkään. En minä sinne kenenkään iskettäväksi mene, vaan ostamaan ruokaa ja vessapaperia. Jos ei voi ostaa paskapaperia ilman meikkiä, niin pyyhkikää perseenne vaikka sammalilla.
Todellakin laittaudun, sillä jos en laittaudu, niin ihan taatusti tulee ainakin ziljoona tuttua vastaan ja katsovat säälien, että ai noin huonosti tuollakin menee.
En!puen vaatteet maski kuka näkee.Lasit vedän silmille kun en nää.En ole koronan aikaan meikkaillu.Näkee ihon paranneen.Kauppaankin menen rösävaatteissakin.Postilootal menen kotitossuilla..