Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen läski

Vierailija
01.08.2014 |

Tuli mieleen tuosta toisesta löysä iho keskustelusta oma tilanteeni. Myös minä olen entinen lihava ja myös minulla on paljon löysää ihoa. Aihe on minulle arka, joten esimerkiksi töissä en ole kertonut ihmisille. Ystäväni toki tietävät, mutta ei ne, jotka ovat vain työkavereita, enkä kenellekään vastakkaista sukupuolta olevalla kertoisi. Minulla on jo pitkään ollut miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tulemme hyvin juttuun ja olen melkein alusta asti ollut ihastunut häneen.  Viime aikoina hän on muutamaan kertaan kysynyt, olisinko kiinnostunut enemmästä ja kun olen sanonut en, hän on yrittänyt kysyä, miksi en. Oletan, että hän tietää, että olen ihastunut, muuten hän kai olisi lopettanut ekaan ei:hin ja hän myös tietää, etten ole varattu, joten en voi käyttää sitä tekosyynä. En tiedä mitä sanoa, tilanne on hankala ja kiusallinen. Tiedän, että jos kertoisin totuuden, hän ei enää yrittäisi, mutta en millään haluaisi hänen tai muidenkaan työpaikalla tietävän. En tiedä mikä olisi paras tekosyy sille, etten halua/voi treffailla häntä, niin, että saisin kuitenkin pidettyä hänet kaverina. Mitä minun kannattaisi sanoa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:43"]

Kiinteytä itseäsi. Salille ja lihasta hankkimaan nahkakin näyttää sitten ainakin vähän paremmalta. Personal trainer avuksi? Etsi seuraa miehistä joilla on samoja ongelmia kuin itselläsi esim netistä?

[/quote]

Käyn salilla ja juoksen, mutta roikkuvaan ihoon ei auta kuin leikkaus. 

Vierailija
42/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisi reilua sanoa, että olet epävarma ulkonäöstäsi, koska olet laihduttanut todella paljon ja iho roikkuu kovasti. Paljon reilumpaa kuin keksiä jotain tekosyitä. Sitten jos mies kauhistuu ajatusta roikkuvasta ihosta, siinäpä kauhistuu. Jos taas mies on törppö ja kertoo muille että sinulla varmaan on ylimääräistä nahkaa, joku ylipainoinen työkaveri saattaa tulla kyselemään sinulta painonpudotusvinkkejä.

Mun mieheni pelkäsi kauheasti minun reaktiotani, kun näen hänen isot arpensa. En ymmärtänyt ollenkaan. Onhan ne aika hurjan näköiset, mutta kun ihminen on kiva, sellaisilla ulkonäköjutuilla ei ole mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on paljon pinnallisempia kuin naiset... Minä en edes ole laihduttanut noin paljoa kuin ap, mutta minullakin on velttoja kohtia ja tähän mennessä se on osoittautunut ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi deittailussa. Olen vähän vaihdellut, että miten olen kertonut ja missä vaiheessa, mutta tähän asti kommentit on olleet yksiselitteisesti "ei kiitos". Jotkut miehet ovat keksineet jonkin tekosyyn, jotkut on sanoneet suoraan, että ulkonäkö on tärkeää, eivätkä voi olla naisen kanssa, jolla ei ole kiinteä vartalo. Kävin laihduttuani ehkä 20 miehen kanssa ulkona, heistä 14 kanssa deittailu jatkui useamman kerran ja kun seksi tuli ajankohtaiseksi, kerroin. Kukaan ei ollut sen jälkeen kiinnostunut. Osa sanoi ihan suoraan, etteivät ole enää kiinnostuneita, osa sanoi, ettei haittaa, mutta sitten joko sain tekstiviestin, jossa oli ihan järjetön syy, miksi emme voi enää tavata, osasta en kuullut enää koskaan. Viimeiseen joukkoon kuului mies, joka yritti iskeä minua varmaan vuoden ja lopulta annoin hänelle tilaisuuden. Hänelle kerroin ensitreffeillä vartalostani. Siihen loppui ne iskuyritykset. Se oli oikeastaan ihan hyvä, koska itsekin olin sitä mieltä, etten pysty kiinnostumaan hänestä. 

Toisaalta ymmärrän, koska minustakin löysä iho on rumaa, mutta varsinkin niissä tapauksissa, joissa mies on muuten ollut todella kiinnostunut, tuntuu vähän oudolta, että onko se oikeasti niin tärkeää?!! Kai se sitten on. Nyt olenkin luovuttanut, enkä enää käy treffeillä. 

On se varmasti mahdollista, että mies huolisi silti, mutta se mahdollisuus on kuitenkin aika pikkuruinen. Yksi työkaveri jätti joskus naisen, koska hänellä oli rumat kynnet, joten siihen verrattuna löysä iho on jo ihan hyvä syy! :D

Vierailija
44/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi, itsekin 30kg laihduttaneena on kiva etureppu mukana ja siinä varmaan pysyykin mikäli ei leikata. Kun tapasin poikaystäväni niin piilottelin ja salailin laihdutustani ja kroppaani. Lopulta kerroin ja hän vastasi että huomasi kyllä että olen laihduttanut mutta häntä ei haittaa että se on vain hieno asia. Ole sinäkin ylpeä, ei moni kykenisi samaan. Jos mies tuollaisen asian takia ei hyväksy niin anna olla. Älä häpeä, et joudu jäämään yksin!

Vierailija
45/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toivoisin että näyttäisit tunteesi ja et olisi niin huolissasi. Jos tyyppi on idiootti ja dissaa niin löydät paremman.

Vierailija
46/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! Kerro miehelle, että olit ennen satakiloinen paskasäkki ja saat varmasti olla rauhassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä