Tindermies tulee treffille tavallisella polkupyörällä
On polkenut 18 kilometrin matkan treffipaikalle. Mitä voi päätellä tuosta?
Kommentit (17)
Olis ny tullu edes jollain erikoispolkupyörällä vitti sentään! Vaikka kolmipyörällä tai yksipyöräisellä, jossa on apupyörät.
Täällä 25 sentin hangessa, sitkeä sissi. Tarjoaisin kupin kuumaa.
Tottunut ottamaan takapuoleensa vähän muutakin.
Minun kumppanini polkee usein tuollaisia matkoja. Mutta tämä aloitus on u l i m i e h e n trollausta.
Halusi saapua ja päätti ottaa urheilun kannalta. Enemmän terveellisen puolella.
Että on se ainakin innokas. Mun ex ei ollut niin innokas, mutta jos olis paljonkin nuorempi ja kauniimpi nainen ni ehkäpä sitten. Kyllä se muuten vaikka rämpii suolla ilman pyörää tuon matkan, muttei mun luo.
Kertokaapa suomiakat, että miksi asetatte kriteeriksi, että miehellä pitää olla auto? M28
Vierailija wrote:
Kertokaapa suomiakat, että miksi asetatte kriteeriksi, että miehellä pitää olla auto? M28
Koska voidaan.
Pyöräileekö tindermies Tampereen Hervannasta mun luo treffeille ??? Läpi Tampereen lumimyrskyn.
Vierailija wrote:
Mitä väliä siitä on sinulle?
Vierailija wrote:
Hyväkuntoinen mies, mutta sinun tulisi nyt tarjota hänelle sauna. Yhdessä meette niin siitä on luonteva jatkaa.848
Saunominenhan on suomalaisille luonteva tapa miesten kesken viettää aikaa, oli sitten Tinder-treffit tai business-miesten tapaaminen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska voidaan.
Ei ole ikinä ollut sellaista kriteeriä. Kolmella miesystävistä ei ollut autoa. Kahdella heistä ei ollut ajokorttiakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei olekkaan siitä minulle väliä, koska olen vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa asuessani. Mutta. Eihän se estä minua kysymästä naisilta vaikeita kysymyksiä. Eihän? Ja se, että osoitan naisten pinnallisuuden parinvalinnassa, ei ole naisvihaa, jos autoton mies kelpaa. :) :) :) M28
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei olekkaan siitä minulle väliä, koska olen vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa asuessani. Mutta. Eihän se estä minua kysymästä naisilta vaikeita kysymyksiä. Eihän? Ja se, että osoitan naisten pinnallisuuden parinvalinnassa, ei ole naisvihaa, jos autoton mies kelpaa. :) :) :) M28
Jos osaa kyrviällänsä ajaa, hyvin voi olla ilman autoa. Trolliko on tänään M28 eli ei se M38 tällä kertaa.
Vierailija wrote:
Ei ole ollut kriteeri, mutta tämä on 7 km keskustasta eikä kulje bussit. Samoin keskustasta naapurikaupunkiinkin on vähän nihkeää, että niin, ne tapaamiset jäävät melko harvaksi. Jommankumman on pyöräiltävä, minä olen tehnyt sen monta kertaa. Mies ei viitsi...
Hyväkuntoinen mies, mutta sinun tulisi nyt tarjota hänelle sauna. Yhdessä meette niin siitä on luonteva jatkaa.848