Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen läski

Vierailija
01.08.2014 |

Tuli mieleen tuosta toisesta löysä iho keskustelusta oma tilanteeni. Myös minä olen entinen lihava ja myös minulla on paljon löysää ihoa. Aihe on minulle arka, joten esimerkiksi töissä en ole kertonut ihmisille. Ystäväni toki tietävät, mutta ei ne, jotka ovat vain työkavereita, enkä kenellekään vastakkaista sukupuolta olevalla kertoisi. Minulla on jo pitkään ollut miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tulemme hyvin juttuun ja olen melkein alusta asti ollut ihastunut häneen.  Viime aikoina hän on muutamaan kertaan kysynyt, olisinko kiinnostunut enemmästä ja kun olen sanonut en, hän on yrittänyt kysyä, miksi en. Oletan, että hän tietää, että olen ihastunut, muuten hän kai olisi lopettanut ekaan ei:hin ja hän myös tietää, etten ole varattu, joten en voi käyttää sitä tekosyynä. En tiedä mitä sanoa, tilanne on hankala ja kiusallinen. Tiedän, että jos kertoisin totuuden, hän ei enää yrittäisi, mutta en millään haluaisi hänen tai muidenkaan työpaikalla tietävän. En tiedä mikä olisi paras tekosyy sille, etten halua/voi treffailla häntä, niin, että saisin kuitenkin pidettyä hänet kaverina. Mitä minun kannattaisi sanoa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän nyt haluatko oikeasti viettää loppuelämäsi yksin? En halua ehdotella tekosyitä, koska se ei olisi sun parasta ajatellen. Anna itsellesi ja miehelle mahdollisuus.

Vierailija
2/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:45"]

Mietihän nyt haluatko oikeasti viettää loppuelämäsi yksin? En halua ehdotella tekosyitä, koska se ei olisi sun parasta ajatellen. Anna itsellesi ja miehelle mahdollisuus.

[/quote]

En toki haluaisi, mutta minulla ei ole vaihtoehtoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]Tuo ei ole totta. Sähän annat itse itsellesi pakit miehen puolesta, huomaatko? Et edes anna hänelle mahdollisuutta todistaa, että sun ongelma ei ehkä olekaan ongelma hänelle.

Vierailija
4/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se toinen ketju on, johon viittasit?

Vierailija
5/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onhan. Mutta jos et halua nähdä muita vaihtoehtoja niin sitten olet yksin. Tekosyiden keksiminen on todella typerää tuossa tilanteessa.

Vierailija
7/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:51"]

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4240414/ketju/joudunko_olemaan_aina_yksin/sivu/2#comment27603973

Vierailija
8/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään itse tuota samaa. Olen nyt tiputtanut 20 kiloa ja toiset 20 olisi vielä jäljellä. Vielä iho ei roiku. Olen laihtunut tooooooodella hitaasti. Olen 40-vuotias.

Paljonko laihdutit? Minkä ikäisenä?

Vierailija
9/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sanot ei ?????????????

Vierailija
10/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:50"]

[/quote]

[/quote]Tuo ei ole totta. Sähän annat itse itsellesi pakit miehen puolesta, huomaatko? Et edes anna hänelle mahdollisuutta todistaa, että sun ongelma ei ehkä olekaan ongelma hänelle.

[/quote]

Tämä menee nyt sivupoluille. Ihan realistisesti me kaikki tiedämme, että nainen, jolla on löysää ihoa, ei kelpaa kenellekään, joten en nyt edes ala vänkäämään siitä. 

Vierailija
11/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

Onhan. Mutta jos et halua nähdä muita vaihtoehtoja niin sitten olet yksin. Tekosyiden keksiminen on todella typerää tuossa tilanteessa.

[/quote]

Minä tiedän, mitä miehet ajattelee jo pikkuvirheistä, joten tämä on nyt ihan turhaa vänkäystä. 

Vierailija
12/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:55"]

Pelkään itse tuota samaa. Olen nyt tiputtanut 20 kiloa ja toiset 20 olisi vielä jäljellä. Vielä iho ei roiku. Olen laihtunut tooooooodella hitaasti. Olen 40-vuotias.

Paljonko laihdutit? Minkä ikäisenä?

[/quote]

Saman verran, pikkuisen yli 40 kiloa!!! Kahden vuoden aikana ollessani 25 ja 26, mutta niin, että ekat 30 lähti aika nopeasti, viimeinen kymppi todella hitaasti. 

Vierailija
13/46 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:55"]

miksi sanot ei ?????????????

[/quote]

Minulla on runsaan painonpudotuksen takia löysää ihoa. 

Vierailija
14/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tämän asian kanssa painiskelevat aika oikeassa, vaikka tuntuu hullulta ajatella niin, jos joku todella kiinnostuu parsoonastasi muuten. Mistä sitä tietää, miten mies suhtautuu, kun olisi aika vähentää vaatetusta. Vieläpä työtoverit ja muu työyhteisö. On siinä kestämistä, jos ilkeitä juoruja lähtee leviään noinkin henkilökohtaisen asian vuoksi. En ottaisi riskiä ainakaan minä. Pahimmassa tapauksessa sinut leimataan, on tämä maailma niin armoton paikka. Etsisin muualta miesseuraa tai elämän kumppania.

Vierailija
15/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella julmaa porukkaa liikkeellä. Älä kuuntele noita ap. Et voi tietää, onko sinulla mahdollisuuksia työkaverisi suhteen, jos et kokeile. On varmasti pelottavaa antautua toisen arvioitavaksi, mutta niinhän meidän kaikkien on tehtävä ja suurimmalla osalla on jokin nolous, jonka takia ei pidä itseään rakastettavana.

Jostain syystä minä olen löytänyt miehen, joka rakastaa minua tämän näköisenä kuin olen.

Rohkeasti kokeilemaan!

Terv. 9

Vierailija
16/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä tiedän, mitä miehet ajattelee jo pikkuvirheistä, joten tämä on nyt ihan turhaa vänkäystä. 

[/quote]

Sinähän se tässä vänkytät. Ja kuvittelet osaavasi lukea ajatuksia. Hohhoijaa. 

Jos sinulla ei ole mielestäsi vaihtoehtoa etkä aio mitään tehdä niin mitä tässä enää keskustelemaan. Ihan turhaa jankutusta sinun puoleltasi.

Vierailija
17/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:02"]

Olette tämän asian kanssa painiskelevat aika oikeassa, vaikka tuntuu hullulta ajatella niin, jos joku todella kiinnostuu parsoonastasi muuten. Mistä sitä tietää, miten mies suhtautuu, kun olisi aika vähentää vaatetusta. Vieläpä työtoverit ja muu työyhteisö. On siinä kestämistä, jos ilkeitä juoruja lähtee leviään noinkin henkilökohtaisen asian vuoksi. En ottaisi riskiä ainakaan minä. Pahimmassa tapauksessa sinut leimataan, on tämä maailma niin armoton paikka. Etsisin muualta miesseuraa tai elämän kumppania.

[/quote]

Olen kuullut todella hurjia tarinoita vastaavassa tilanteessa olevilta naisilta, joten en todella aio edes yrittää mitään. Haluaisin vain kovasti säilyttää hyvät välit tähän mieheen. 

Vierailija
18/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:03"]

Täällä on todella julmaa porukkaa liikkeellä. Älä kuuntele noita ap. Et voi tietää, onko sinulla mahdollisuuksia työkaverisi suhteen, jos et kokeile. On varmasti pelottavaa antautua toisen arvioitavaksi, mutta niinhän meidän kaikkien on tehtävä ja suurimmalla osalla on jokin nolous, jonka takia ei pidä itseään rakastettavana.

Jostain syystä minä olen löytänyt miehen, joka rakastaa minua tämän näköisenä kuin olen.

Rohkeasti kokeilemaan!

Terv. 9

[/quote]

Toki kaikissa on vikansa, mutta minussa ei ole mitään ihan pikku vikaa. 

Vierailija
19/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:03"]

Täällä on todella julmaa porukkaa liikkeellä. Älä kuuntele noita ap. 

[/quote]

Niin, kokonaista kaksi ihmistä/vastausta. Me muut ollaan koitettu takoa ap:lle järkeä.

Vierailija
20/46 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:02"]

[/quote]

Olen kuullut todella hurjia tarinoita vastaavassa tilanteessa olevilta naisilta, joten en todella aio edes yrittää mitään. Haluaisin vain kovasti säilyttää hyvät välit tähän mieheen. 

[/quote]

Ihan turha siis koko topikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi