Mikä laulu? Pikainen vastaus pliis!
Nyt on tullu aamuisin telkkarista ylen kanavilla joku mainos tulevista ohjelmista tms. jonka taustalla soi ihana laulu. Kotimainen, vanha (ehkä 60-luvulta), jonka laulaa nainen. En muista sanoja mut jotenki jääny erityisesti mieleen. Tietääkö kukaan???
Kommentit (15)
Mitä siinä "mainostetaan "? Itsekin mietin mikä mahtaa olla Teeman tulevien elokuvien -pätkässä taustabiisi, jonka laulaa nainen. Voisi vastata tuota sun kuvausta, joten mielelläni kuulisin itsekin vastauksen jos joku tietäisi :)
Tiedän mitä tarkoitat. Siinä mainostetaan kotimaisia elokuvia ja just naishahmoja. Biisiä en tiedä mutta kaunis se tosiaan on.
Mä en oikein tiedä mitä siinä mainostetaan, koska tv on yleensä vain "taustameluna" aamuisin... :)
ap
Jossain Ylen mainoksessa on soinu Laila Kinnusen esittämä "Näitkö sen?" Sanat ovat kylläkin erit ja oon itekin pohtinu, et mikähän versio mahtaa olla kyseessä.
Olisko siitä Neitoperho elokuvasta se musiikki? Anki tai Carola ehkä?
Just tuo Laila Kinnusen laulu!!! Mutta eri sanat munkin mielestä. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:24"]
Jossain Ylen mainoksessa on soinu Laila Kinnusen esittämä "Näitkö sen?" Sanat ovat kylläkin erit ja oon itekin pohtinu, et mikähän versio mahtaa olla kyseessä.
[/quote]
Joo mä luulen kanssa, et ap tarkoittaa tätä biisiä, mainostaa Teeman kesäleffoja. Lailan versiossa on eri sanat kuin mitä on Anki Lindqvistin tekemässä versiossa Niin aikaisin. Molemmat löytyy youtubesta.
Aah! Neitoperho-vinkki selvensi: Anki - Niin aikaisin. Sama melodia ku Kinnusen biisis.
T. 7
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:24"]
[/quote]
Joo mä luulen kanssa, et ap tarkoittaa tätä biisiä, mainostaa Teeman kesäleffoja. Lailan versiossa on eri sanat kuin mitä on Anki Lindqvistin tekemässä versiossa Niin aikaisin. Molemmat löytyy youtubesta.
[/quote] Niin ja piti lisäämäni, et toi Ankin versio soi Auli Mantilan leffassa Neitoperho, joka tulee elokuussa Teemalta.
Mahtista! Kiitos, teihin voi aina luottaa!
Tuo Ankin biisihän se :)
ap
Tietääkö kukaan!?