Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin väkivalta, jonka olet kohdistanut lapseen?

Vierailija
01.08.2014 |

Oliko kyseessä oma vai vieras lapsi? Kasvatus vai kosto? Kenties itsepuolustus? Mitä teit ja mitä siitä seurasi?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:52"]

eli äidit , jotka pahoinpitelee lapsiaan , saavat ymmärrystä mamma-palstan korkeimmalta neuvostolta?

ihanat "Äitylit".

jos aloittaisin samantyyppisen ketjun, jossa mies tukistaa ja antaa luunappeja?

minkätyylisiä vastauksia luulisitte ruudun olevan täynnä hetkessä?

mutta pahoinpitely on tosi ok, koska nainen ?

[/quote]

Kuule Lösöperseäijä, tämä on naisten palsta. Täällä on varmaan ( toivottavasti ainakin) 95% vähintään kirjoittajista naisia. 

Joten jos sä haluat mennä jonnekin äijäpalstalle tekemään tällaisen vastaavan avauksen, niin veikkaanpa, että saisit ihan samalla tavalla äijäporukalta samanlaista vertaistukea.

PS: Kerro nyt vässykkä vielä mitä kaikkien näiden lapsiinsa kajonneiden äitien pitäisi tehdä?? Mikä sun mielestä olisi oikein ja kohtuullista?

Vierailija
202/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakannut (humalassa) auton antennilla paljaalle perseelle ja selkään. Tulihan siitä kunnon verijuomut.

Äiti 35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:23"]Jännä huomata, että "luunappi" ja "tukistaminen" kääntyy mammojen silmissä sanaksi "lyödä". Kauhea kaakatus ettei ketään saa lyödä, no ei saakaan, mutta eihän kukaan täysjärkinen rinnasta lyömistä luunappiin, eihän?

[/quote]

Pitääkin muistaa, että luunappi on sallittu jos vaikka kaupan kassa ei muista käyttäytyä kuten häntä on ohjeistettu :) tai jos työkaveri mäkättää mäkättämästä päästyään, mies ei ole siivonnut... kun sehän ei ole väkivaltaa vai kuin?!

[/quote]

Miten kaupan kassa liittyy teidän lukutaidottomuuteenne? Aika ontuva vasta-argumentti sulla.

[/quote]

Sillä tavalla, että vanhemmat opettavat lapselle miten tilanteissa joissa menee hermot kuuluu toimia. Jos hyväksyt itse luunapin tai tukistaminen, hyväksyt myös sen että lapsi tekee samalla tavalla suuttuessaan, esimerkiksi sitten kaupan kassalla.

[/quote]

Ei saatana, se on kyllä tosi hyvä, että sun kaltaisilla aspergereilla on tosi tiukat säännöt, kun minkäänlaista tilannetajua tai harmaan eri sävyjen ymmärrystä ei löydy.

PS. Mä en usko hetkeäkään, että lapsi normaalissa perheessä verrastaa itseään aikuiseen. Ei lapsi kuvittele voivansa käsitellä isoja veitsiä, ajavansa autolla, juovansa viinaa tms. vaikka aikuiset voivatkin niin tehdä.

Kuten normaalit ihmiset eivät kuvittele voivansa pamputtaa muista tai ampua kumiluoteja ihmisiä päin tai päästää koiraa rikospaikalta karkaavan naapurin kimppuun, vaikka poliisi niin voikin tehdä. Eiks niin? Vai onko av-mammat todella näin helvetin tyhmiä ja yksioikoisia?

Vierailija
204/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:42"]

Täällä näemmä av-palstan Sirpa Laamaset kokoontuvat ja taputtelevat toisiaan selkään. Valehdelkaa vain itsellenne, että käyttämänne väkivalta oli pakon sanelemaa ja lapsen parhaaksi. Se ei muuta sitä faktaa, että sisimmässänne olette valmiita vahingoittamaan puolustuskyvytöntä lasta ettekä ole niin kiiltokuvamaisia äitejä mitä kuvittelette.

Mitä ajattelisit, jos lapsen isä "pimeänä" hetkenään läimäyttäisi, nipistäisi, puristaisi, polttaisi tupakalla tai tönäisisi tahallaan ovea vasten lapsesi? Niinpä, sinun, eli äidin, harjoittama väkivalta on IHAN eri asia.

[/quote]

Kukahan täällä on missään viestissä kirjoittanut olevansa kiiltokuvamainen äiti? En mä ainakaan ole lukenut kuin ihan tavallisten ihmisten tarinoita siitä kun hommat on vaan lähteneet lapasesta.

Sitten haluaisin myös muistuttaa sellaisesta asiasta, että kaikki aikuisetkaan eivät ole terveitä. Olen itse ollut aina elko aggressiivinen ja impulsiivinen ja taipuvainen käymään rankasti ylikierroksilla, ja kyllä, olen myös käyttäytynyt lapsiani kohtaan väkivaltaisesti. Pahinta kun kysyttiin, niin olen lyönyt, siis oikeasti lyönyt 5-vuotiasta poskelle. Olin silloin aivan mahdottomassa stressitilanteessa, ja tekoni oli täysin kohtuuton.

Sain muutama vuosi sitten ADHD-diagnoosin ja lääkityksen. Elämämme on muuttunut melkoisen paljon tuon diagnoosin myötä. Olisiko sitten ollut parempi, että lapset olisi otettu minulta pois? Kun en kuitenkaan usko, että tässä maailmassa kukaan heitä enempää rakastaa kuin minä.

Vierailija
205/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tukistettiin kun yritin kampata isäni. Ihan hyvä minusta tuli silti eikä jäänyt mitään traumoja.

Vierailija
206/206 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä pahoinpitelyä kyllä. Parempi että sanoo pahasti kuin että tekee pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi