Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiinmeno, ja ongelmia lasten isän kanssa

Kunhan pohdin
24.07.2021 |

Olen menossa naimisiin avopuolisoni kanssa. Meillä on uusioperhe, yhteensä 5 lasta. Ongelmaksi on nyt osoittautunut lasteni isä(vaiko sittenkin minä?). lapset iältään 3 ja 5 vuotiaat. Ollaan erottu silloin, kun nuorimmainen oli hyvin pieni.

Meillä on viikko viikko järjestely. Ja nyt hääjuhlapäivämme sattuu lasteni isän viikolle. Lasten isä ei halua päästää lapsiamme häihin, koska häitä ei ole suunniteltu minun viikolle, ja joustoa tähän ei löydy yhtään.

Olen monesti sanonut lasten isälle, että se onnistuu kyllä, jos heillä olisi jotakin suunniteltua meno minun viikolle, esim. Sukulointia, joka ei hänen viikolle muuten sattuisi sukulaisten menojen puolesta.

Mies on täysin mustavalkoinen, ja hän ei hyväksy tällaista joustoa, vaan hänen mielestä täytyisi pärjätä itse.

En oikein tiedä, mitä tekisin tämän asian kanssa. Tiedän, että jos kerron lapsilleni(5 ja 3 v) että on juhlat, he ilman muuta haluavat osallistua, ja mielestäni heidän kuuluisikin ainakin tietää asiasta. Mutta samalla jos kerron lapsille, lasten isä syyttää minua manipuloinnista ja lapsien käyttämisestä pelinappuloina.

Ja jos joku nyt kysyy, miksen suunnitellut omalle viikolle, niin kuten sanoin. Meillä on uusioperhekuvio, ja monta muutakin asiaa, kuten työt ja sukulaiset, jotka piti ottaa huomioon päivämäärän valinnassa.

En oikein tiedä mitä tekisin, täytyy varmaankin tyytyä siihen, että lapseni eivät pääse äitinsä häihin. Harmuttaa hirveästi.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa pitää lapset isäviikolla itsellään, jos haluaa. Sehän on fakta. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta joustaa, ja tuskinpa lapsetkaan niin innoissaan on äitinsä häistä uuden miehen kanssa. Ap vain haluaa kuvitella niin, että koko perhe on onnensa kukkuloilla ja haluaa juhlistaa suurta päivää. 

Kokonaan toinen juttu sitten on tuo, onko mitään mieltä mennä päätäpahkaa uuden äijän kanssa naimisiin.

Vierailija
82/84 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätäköhän AP kysyikään? Keneltähän avioituminen, mahdollisesti ensimmäinen lajiaan on pois? Ihan vinkkinä kaikille, harva äiti haluaa jäädä pienten kanssa yksin ellei puoliso sitten pahoinpitely, ryyppää ja/ tai petä. Ja AP, ota yhteys lastenvalvojaan ja neuvottelee järkijoustoa tuohon sopimukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EXän pyrkimys on ainoastaan käyttää valtaansa sinuun niillä keinoilla mitä hänellä on jäljellä. Itse en lähtisi siirtämään häitä, salaamaan niitä lapsilta tai anelemaan lapsille pääsyä häihin. Jos ex haluaa evää lapsiansa osallistumista toisen vanhempansa häihin, niin niin ainakaan ei jää kenellekään epäselväksi millainen sankari on kysymyksessä. Toivottavasti hän on ymmärtänyt järjestää päivästä lapsille ikimuistoisen, sillä asiaan tullaan palaamaan vielä lasten varttuessa.

Vierailija
84/84 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi