Kohta tulossa mies eka kertaa seksitreffeille,
jännittää!!!! Kuvieni perusteella olen hänen mielstä "täydellinen" mutta believe me, en ole.. Omasta mielestäni. Kohta kumottu yksi viinipullollinen, ja seksisessio, jolla tämä yh maksoi meidän kuukauden vuokran + muut laskut :o !
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:45"]Mäkin olen luullut, että seksin myynti on laitonta. Onko se sitten niin, että myyminen laillista ja ostaminen laitonta vai miten?
[/quote]Myyminen on laillista ja ostaminenkin, kunhan ei osta alaikäiseltä, paritetulta tai ihmiskaupan uhrilta.
[/quote]
Miksi netin treffipalstoilla sitten lukee seksin myyntiin viittaavat ilmoitukset kielletty?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:45"]Mäkin olen luullut, että seksin myynti on laitonta. Onko se sitten niin, että myyminen laillista ja ostaminen laitonta vai miten?
[/quote]Myyminen on laillista ja ostaminenkin, kunhan ei osta alaikäiseltä, paritetulta tai ihmiskaupan uhrilta.
[/quote]
Miksi netin treffipalstoilla sitten lukee seksin myyntiin viittaavat ilmoitukset kielletty?
[/quote]Seksipalveluiden markkinointi on paritusta.
Päivitystä odotellaan! Jaksaako se vanha orhi ko yötä jyystää? :)
Maksaisiko joku nainen seksistä miehelle? Vaikka parisataa kunnon panosta?