Kohta tulossa mies eka kertaa seksitreffeille,
jännittää!!!! Kuvieni perusteella olen hänen mielstä "täydellinen" mutta believe me, en ole.. Omasta mielestäni. Kohta kumottu yksi viinipullollinen, ja seksisessio, jolla tämä yh maksoi meidän kuukauden vuokran + muut laskut :o !
Kommentit (67)
Kannattasko mielummin hankkia joku hyvätuloinen avomies tai joku oikea ihmissuhde.... Tai työpaikka?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:39"]
Kannattaskohan ne lapset jättää tekemättä, jos pitää sitten huoraamalla vuokrat maksaa...
ja mitkä seksitreffit? Eiks se ole sana ihmisille jotka harrastaa tuollasta ilman että raha liikkuu. Eli ap on huora ja hänen luokseen tulee asiakas. Huoraaminen ei ole kivaa pientä seksitreffailua...
[/quote]
Huoria ovat ne naiset jotka pyörivät kaduilla. Tämä on palvelua. Palveluammatti.
[/quote]
Huora = ottaa rahan seksistä oli sitten kotona tai kadulla
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:39"]
Kannattaskohan ne lapset jättää tekemättä, jos pitää sitten huoraamalla vuokrat maksaa...
ja mitkä seksitreffit? Eiks se ole sana ihmisille jotka harrastaa tuollasta ilman että raha liikkuu. Eli ap on huora ja hänen luokseen tulee asiakas. Huoraaminen ei ole kivaa pientä seksitreffailua...
[/quote]
Huoria ovat ne naiset jotka pyörivät kaduilla. Tämä on palvelua. Palveluammatti.
[/quote]
Huora = ottaa rahan seksistä oli sitten kotona tai kadulla
[/quote]
Pahin huora löytyy sieltä kotoa. Vie rahat ja terveyden.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:44"]
Tämä on kyllä sellanen asia, mikä leimaa ihmisen omaa käsitystä itsestään loppuelämän ajan. Tulee olemaan aika ennen ja jälkeen kun aloit huoraamaan... Sääliksi käy.,, vielä omass kotonaan humalassa meinaa asian hoitaa... Huhuh... Mitä jos se syväkurkuttaminen ja perseeseenpano muuttuukin silkasksi väkivallaksi? Menetkö sitten poliisille itkemään kun asiakas käyttäytyi huonosti... Siis voi ei koko juttua...
[/quote]
Miten yhdenillan jutut erovat näistä? Tarjoat naiselle drinkkejä ja taksimatkan. Jos haluat erottaa nämä toisistaan niin ihan vapaasti. Itse lasken ne samaan. Tämä on sentään yksittäinen kerta ei mikään päivätyö.
Huii.. Päivityksiä.. Mies saapui, hiukan etuajassa, en edes kysynyt mutta antoi mulle suoraan käteisenä koko summan!!, en ole ikinä nähnyt niin paljon rahaa..! Otin suihin, vedettiin pikaiset, nyt mies painui suihkuun (mun jälkeen), täällä sytyttelen kynttilöitä ja ihmettelen miten ihmeellistä voi elämä ollakaan! :D Mies on komea, hyväkäytöksinen, ja kehui mut maasta taivaisiin! ap
Yhdenillanjuttuja harrastavat naiset tekee sitä koska ne haluaa saada seksiä. Huora myy itseään jotta saa rahaa. Aika merkittävä ero noin psykologisesti ja moraalisesti ihmiselle itselleen :)
voiko noin tyhmiä ihmisiä olla?
Hahahahahaha taitaa ap olla tosiaan todella köyhistä oloista! Miksi olet hankkinut lapsen?
Ap minkä ikäinen olet? Vaikutat aika nuorelta ja.. Anteeks nyt mutta aika yksinkertaiselta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:02"]
Hahahahahaha taitaa ap olla tosiaan todella köyhistä oloista! Miksi olet hankkinut lapsen?
[/quote]
Ihan perusduunarioloista olen.. Lapsen hankin silloisen kumppanin kanssa, koska halusimme. Mitäs se tähän kuuluu? Sovittiin 700e summasta, tämä mies antoi 800e mulle, koski "olin söpömpi mitä sovittiin" :D Ihan kiva, jos tuollaiset summat käteistä on normimammalle päivänselvää, no, mulle ei.. Mies palailee just, joten pitää mennä, päivitän tätä heti kun vaan voin :DD ap
Kuka sen ns huoran sinne toi?jos on noin reppana kärsi seuraukset
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:05"]
Ap minkä ikäinen olet? Vaikutat aika nuorelta ja.. Anteeks nyt mutta aika yksinkertaiselta.
[/quote]
Mitäs väliä sillä on minkä ikäinen olen tai miten yksinkertainen, pointti aloituksessa se, miten (ei ihan mallinmitoissakaan oleva!) nainen saa varatun miehen maksamaan maltaita seksistä!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:07"]
[/quote]
Joku pihtaava hienostorouva siellä pelkää että ap. puhuu hänen miehestään ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:00"]
Yhdenillanjuttuja harrastavat naiset tekee sitä koska ne haluaa saada seksiä. Huora myy itseään jotta saa rahaa. Aika merkittävä ero noin psykologisesti ja moraalisesti ihmiselle itselleen :)
voiko noin tyhmiä ihmisiä olla?
[/quote]
Kyllä ne rahaa ottavatkin nauttivat seksistä, tuskin muuten tekisivät. Kun siitä saa muita hyötyjä ovat normaalia fiksumpia. Minulla ne känniset yhdenillan hoidot ovat siellä asteikon alapäässä. Kyllä heillekin kelpaa raha, jos se suoraan siinä muodossa niin taksimatkoissa, ruoissa, hotellihuoneiden hinnassa jne.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:07"]
[/quote]
Joku pihtaava hienostorouva siellä pelkää että ap. puhuu hänen miehestään ;-)
[/quote]aivan ;)
Rehellisesti sanottuna Ap mullakin välillä sen verran tiukkaa rahallisesti, että oon joskus tuohon ryhtymistä ajatellut. En kuitenkaan sitä tee, koska ensinnäkin tuo on laitonta ja toisekseen en pystyis käyttämään niitä vaatteita/tavaroita, jotka olisin itseeni myymällä hankkinut. Sitähän tuo on.
Se riittää, että kaivaa lompakon esille. Kaikki huorat = naiset juoksevat perässä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:17"]
Rehellisesti sanottuna Ap mullakin välillä sen verran tiukkaa rahallisesti, että oon joskus tuohon ryhtymistä ajatellut. En kuitenkaan sitä tee, koska ensinnäkin tuo on laitonta ja toisekseen en pystyis käyttämään niitä vaatteita/tavaroita, jotka olisin itseeni myymällä hankkinut. Sitähän tuo on.
[/quote]
Itsensä myyminen ei ole laitonta. Paritus on.
Nauti ja tienaa vielä kun voit, ap. Feministit tekevät kaikkensa saadakseen seksin ostamisen kriminalisoitua ja saattavat pian onnistuakin siinä.
Tämä on kyllä sellanen asia, mikä leimaa ihmisen omaa käsitystä itsestään loppuelämän ajan. Tulee olemaan aika ennen ja jälkeen kun aloit huoraamaan... Sääliksi käy.,, vielä omass kotonaan humalassa meinaa asian hoitaa... Huhuh... Mitä jos se syväkurkuttaminen ja perseeseenpano muuttuukin silkasksi väkivallaksi? Menetkö sitten poliisille itkemään kun asiakas käyttäytyi huonosti... Siis voi ei koko juttua...