Mitä herkkuja syöt kun puolisosi on matkoilla?
Onko muilla tällainen ”paha” tapa, että kun puoliso lähtee jonnekin reissuun niin alatte syöpöttelemään vaikka mitä herkkuja, joita ette hänen kotona ollessa juuri syö tai harvoin vain?
Itse syön aina pari litraa jätskiä, tilaan ison pitsan ja paljon sipsejä.
Kommentit (65)
Purkkikeittoja. Teen pakosti ruokaa - ja mies myös kun on kotona. Eli nautin siitä että purkin avaaminen ja sopan lämmitys riittää kun olen itsekseni. Olen aina dieetillä kun mies on matkoilla, ja se tekee todellla hyvää, tulee kevyt olo ja aineenvaihdunta kiihtyy. Mies kokkaa paremmin kuin minä ja on pahoillaan jos minulle ei näyttäisi maistuvan. Ja maistuuhan se.
Eksän ollessa muualla herkuttelin sipseillä. Toki niitä olisi voinut syödä hänenkin ollessa paikalla, mutta yleensä jos herkuteltiin, otettiin jäätelöä. Nyt sinkkuna ja lapset joka toisen viikon tuon eksän luona. Vapaa viikolla syön pakastimesta tai käytän kuivakaapeista hätävaroja tai syön mitä yli on jäänyt kun lapset oli kotona. Herkuttelen myös, vaikka välillä myös lasten kanssa.
Yksin ollessa nautin siitä, ettei tarvitse tehdä ruokaa. Ostan valmisruokia tai käyn ulkona syömässä.
Odotan kovasti että mieheni lähtee työmatkoille kun elämä normalisoituu.
Teen silakkapihvejä, se nyt sinakin tuli ensimmäisenä mieleen. Tai sienirisottoa tai keitän perunoita ja syön silliä