Mitä herkkuja syöt kun puolisosi on matkoilla?
Onko muilla tällainen ”paha” tapa, että kun puoliso lähtee jonnekin reissuun niin alatte syöpöttelemään vaikka mitä herkkuja, joita ette hänen kotona ollessa juuri syö tai harvoin vain?
Itse syön aina pari litraa jätskiä, tilaan ison pitsan ja paljon sipsejä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Yleensä pyrin siihen, etten käytä yhtään rahaa poissaollessa. Tykkään pihistellä yksin.
Muutana vuosi sitten mies lähti syyslomalla matkalle lasten kanssa.
Tulivat kotiin, olin tyhjentänyt pakkasen. Eipä siellä paljoa ollut.
Pakkanen oli sulatettu ja tein ruuaksi sämpylöitä ja päälle suolakurkkua.Tulivat kotiin, kun olin töissä. Tulivat hakemaan ja mentiin Jumboon hakemaan täydennystä. Ei ollut halpa reissu se
Tunnistan tuon saman asenteen, tykkään siivota silloin ei ole muita pyörimässä jaloissa. Suunnittelen mieluummin tulevan viikon ruokatarpeita kuin ahdan itseni täyteen jäätelöä. Ajatus litrasta kylmää makeaa jäätelöä vatsassa ihan puistattaa.
Unohdin tuon siivoamisen. Kun ovat poissa, siivoan heti kodin. Vien roskat, vaihdan petivaatteet, kuuraan uunin, voin pestä ikkunat.
Sitten tyhjennän vielä puhtaassa kodissa jääkaapin/pakkasen ja mahdollisesti sulatan.
Aivan ihanaa !!!
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Yleensä pyrin siihen, etten käytä yhtään rahaa poissaollessa. Tykkään pihistellä yksin.
Muutana vuosi sitten mies lähti syyslomalla matkalle lasten kanssa.
Tulivat kotiin, olin tyhjentänyt pakkasen. Eipä siellä paljoa ollut.
Pakkanen oli sulatettu ja tein ruuaksi sämpylöitä ja päälle suolakurkkua.Tulivat kotiin, kun olin töissä. Tulivat hakemaan ja mentiin Jumboon hakemaan täydennystä. Ei ollut halpa reissu se
Itsellä on tämä sama. Olen eronnut joten tämä näkyy kun lapset ovat isällään, en käy kaupassa ja syön pakkasesta ja kaapeista. Monesti ne 2 vko kun lapset ovat isällään elän nolla budjetilla. Seuraavat 2vko kun lapset luonani niin pakkanen taas täydentyy ylijääneistä ruoka-annoksista. Lasten kotona ollessa leivotaan ja herkutellaan myös. Eikä kyse olisi siitä etteikö rahaa olisi, mutta saan yksin pihistelystä ja kaiken ostetun ruuan syömisestä jotain suurta nautintoa.
Herkutellaan kyllä puolisonkin kanssa ihan kun siltä tuntuu, mutta kun puoliso on matkoilla teen itselleni yhtä tosi yksinkertaista ruokaa jota en kehtaisi tarjota kenellekään :'D
En mitään. Joskus olen paastonnut.
Lihon aina kun mies on matkalla, korona-aikaan ei tietty niin pljon.
:(
Vierailija kirjoitti:
Lihon aina kun mies on matkalla, korona-aikaan ei tietty niin pljon.
:(
Olis aika ihanaa nähdä puolison ilme aina sen jälkeen kun hän on ollut poissa... :)
Ettekö kehtaa syödä miehenne läsnäollessa vai miksi syötte salaa kun miehenne pois? :D Minä syön silloin herkkuja kun mieleni tekee, oli mies kotona tai ei. En kyllä terveyssyistä herkuttele kuin kerran viikossa ja se onkin miehen kanssa sellainen yhteinen juttu. Mätetään yhdessä kerran viikossa kaikki paska suuhun.
Kun puoliso palaa kotiin, hän ihmettelee, miten tuo on noin turvonnut ja rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi ette puolison nähden herkuttele tai "juopottele"?
No ainakin minä haluan syöpötellä yksin ja rauhassa. Iso osa nautintoa on se että kenekään muun käsi ei kärky sipsikulholla, kukaan ei vaadi kuuntelemaan juttujaan kun keskityn herkkuihin eikä tarvitse pelätä että jätski loppuu kesken siksi että toinen ahmi osan nenäsi edestä. Ap
Kyllähän niitä sipsejä voi laittaa vaikka kahteen kulhoon tai olla vaikka eri huoneessa kuin kumppani ja jätskiä ostaa hieman enemmän pakkaseen ettei lopu kesken. En tiennyt, että tämäkin on jollekin ongelma...
Meillä tytär tulee aika usein käymään, kun mies ajosssa ajaa rekkaa. Varataan jotain hyvää ja herkutellaan ja katsotaan Tv:tä yhdessä. Molemmilla on ylipainoa pitäis vaan lopettaa mutta aina jompi kumpi yllyttää .
Laihiksella ollaan toisen poissa ollessa. Helpompaa, kun ei ole hoikutuksia vieressä.
Meillä on taas niin että kun mies reissussa laitan hänelle ja itselleni hyvää ruokaa kun tulee kotiin. Vaikka hän tietää sen hän ostaa kuitenkin aina jotain hyvää kotin tuomisiksi. Meillä kaikki pyörii liikaakin ruuan ympärillä. Kumpaakaan toisen ylipaino ei haittaa ja nautitaan liikaakin kyllä.
Herkkujen syöminen ei minulla riipu miehen läsnäolosta. En koskaan syö mitään herkkuövereitä, ei vain tee mieli. En myöskään häpeä mitään syömisiäni enkä yritä piilotella mitään mieheltä.
Syön yksin tosi vähän, mieheni ollessa kotona kyllä kokkaan. Syömisen sijaan tissuttelen viiniä, kuuntelen just sitä musiikkia mitä itse tahdon ja tanssin. Siivoan, liikun koiran kanssa piiiitkiä lenkkejä. Ehkä poltan paukut.
Hah, minä jään ens viikonloppuna yksin kolmeksi päiväksi kun ukko lähtee reissuun. Mietiskelenkin tässä että mitä syön silloin! Ainakin munkkipossuja, isoja, aion ostaa.
Voi taivas varjele näitä aloituksia.
Yritän haalia itselleni vadelmatäytekakun ja suklaapusuja. 🤗🍰
Saan syödä yksin, eikä tarvi kuunnella puolison ei niin mukavia kommentteja ja nähdä kummallisia ilmeitä. Ja saan syödä niitä mihin aikaan vaan 😄.
Minä syön tavallista vähemmän herkkuja silloin. Otan miehen poissaolot laihdutuskuurina, koska kukaan ei ole tekemässä houkutuksia.