Oletteko ajatelleet kuinka vähän loppujenlopuksi ihminen tarvitsee ollakseen onnellinen?
Hetkellisen mielihyvän sijaan tulisi tavoitella enemmän pysyvyyttä ja kestävyyttä.
Kommentit (18)
Olisi edes terve.
T. monisairas työtön
No muuta telttaan asumaan sitten kuten Simoska. Tonni kaksiosta Helsingissä ei mielestäni ole vähän mutta halvemmallakaan ei saa.
Olen. Siihen riittää että on terve ja perustarpeet tukevat hoidettua sekä pystyy toteuttamaan itseään.
Samaa mieltä, mutta monet ihmiset tässä maailmassa eivät saa niitäkään vähiä asioita, jotka tekevät onnelliseksi.
Hyvän hallituksen. Perustarpeiden tyydytyksen. Mielekästä työtä, jolla elää.
Terveys (ja mielenterveys) eivät ole vähäisiä asioita, ap.
Orgasmin kouristukset kestävät paljon kauemmin kuin hetken ja orgasmiin johtaneet kohonneet hormonitasot palautuvat normaalille tasolleen vasta parin tunnin päästä.
Läheiset ihmissuhteet/tukiverkko, riittävä toimeentulo, mielekäs tekeminen, terveys, turvallinen koti jossa viihtyy, aika monelta puuttuu paljonkin ihan perusasioita hyvä jeesustelija.
Kun mieli ja keho ovat kunnossa, niin se on hyvä lähtökohta hyvälle elämälle.
Joo. Mä olen onnellisempi taivasalla lämpimässä rannalla, kuin talossa kylmässä ja tylsässä Suomessa.
En tarvitse kuin vakituista seksiä ja jotain pienimuotoisia autotallipajaprojekteja. Kaikki muu on turhaa.
No kun mikään ei ole pysyvää eikä kestävää, niin minkäs teet.
Mulle riittää teinikinkku, hoikka ja tottelevainen.
tottakai. kaikki mitä ihminen tarvitsee, mahtuu reppuun. loput on turhakkeita ja krääsää, jotka pyörittävät maailman taloutta, koska lihavat länsiorangit tahtoo tavaraa. meillä on hankkiuduttu turhasta eroon ja silti löytyy jatkuvasti lisää roinaa kaapeista ja varastosta. outoa.
Naisten ajama neekerisaatio estää tätä tehokkaasti, koska apinaihmisten luonne tuottaa jatkuvaa tarvetta alistamiseen, tappeluun ja sekoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää teinikinkku, hoikka ja tottelevainen.
Joutuisi sitten leonardon tyylillä olla uusimassa säännöllisesti koska se ei todellakaan ole pysyvää ja kestävää.
Itselle riittää pelkkä teltta ja päivittäisiä alkoholijuomia.
Persu
Ei nykyihminen tarvitse muuta kuin älypuhelimen mikä on älykkäämpi kuin ihminen.