Mitä ajattelet perheestä joka matkustellut viimeaikoina näin?
2011 Kypros ja Egypti
2012 Ruotsi
2013 Thaimaa, Turkki ja Kreikka
2014 Egypti
Kommentit (30)
Ilmeisesti pakettimatkoja joista tykkää.
Miks pitäisi ajatella yhtään mitään teidän matkusteluista?
Ei mitään "valottamista", minusta tuo van on aika paljon lyhyelle aikaa ja mistä sitä rahaa riittää perusperheellä..ei siis ole oma perhe kyseessä.
ap
Että ei ainakaan minun matkaseuraksi kelpaisi, kuin Ruotsiin. Muut kohteet eivät minun makuuni.
Ajattelen että ovat matkustelleet. Eihän noilla tiedoilla mitään sen kummempaa edes voi ajatella. Ihme kysymys!
No ei ole yhtään erikoista höpö höpö
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:45"]
Ei mitään "valottamista", minusta tuo van on aika paljon lyhyelle aikaa ja mistä sitä rahaa riittää perusperheellä..ei siis ole oma perhe kyseessä.
ap
[/quote]
no ei ole paljon, ihan normaalia. Pakettimatkoilta vaikuttavat kaiken lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:45"]Ei mitään "valottamista", minusta tuo van on aika paljon lyhyelle aikaa ja mistä sitä rahaa riittää perusperheellä..ei siis ole oma perhe kyseessä.
ap
[/quote]
Aika peruskauraa, ei mitenkään erityisen paljon edes matkustelua! Me "perusperheenä" matkustelemme yleensä 2x vuodessa. T. Isä, äiti ja 2 lasta
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:43"]
En "ymmärrä" kysymystä. Valota vähän.
[/quote]
Olisit heti kertonut, että on ns. perusperhe, jonka ei pitäisi matkustella noin tiuhaan, koska nyt ihmetyttää mistä riittää rahat kaikkeen tuohon, josta voi päätellä, että olet mitä ilmeisimmin....
Mikä ihme vetää ihmisiä noihin kohteisiin? Se nyt ekana tulee mieleen. Ruotsi tosin poikkeaa listalta positiivisesti.
No mutta ap, olisit nyt vaan ihan tyytyväinen siihen toissavuotiseen Tallinnan reissuun ;D
Perheissä joissa ei käytetä alkoholia tai tupakkaa rahat riittävät matkusteluunkin.
Mä yritän miettiä miten me on markustettu
2011 koko perhe Lontoo
2012 mies Saksassa kaveriporukan kanssa
2013 Minä vkl-reissu keski-Euroopassa ja Tallinnassakin kävin, mies Norjassa ja Saksassa, koko perhe oltiin viikko Ruotsissa ja sitten joulu Lontoossa
2014 Mies viikonloppureissulla Keski-Euroopassa, koko perhe Lontoo ja pari viikkoa Italiassa, syksylle ei tiedossa nyt mitään
Mä en edes pidä meitä paljoa matkustelevina kun ei käydä juuri muualla kuin Euroopassa. Meille syntyi 2011 vauva, niin se vähän rajoitti 2012 vuonna.
Vanhemmat + 3 lasta
Voi ei! Minä olen meidän perheen ainoa tienaava, ja ollaan matkusteltu vielä enemmän! Tosin meillä ei oo omistusasuntoa eikä uutta autoa. Arvovalintoja nääs.
Ilmeisesti perus lähiöperhe. Duunarin palkkataso vanhemmilla. Tykkäävät pelkistä pakettimatkoista, wt-kohteista. Eri juttu jos ovat käyneet vaika istanbulissa mutta veikkaan kuten suurin osa suomalaisista ovat olleet jossain Alanyan biitsillä siellä Turkissa. Eli eivät harrasta mitään kulttuurimatkailua ym vähän keskiluokkaisempaa. Mielkikuvitus puuttuu.
En mitään. Varmaan kiva heille:). Matkailu avartaa aina, ihan sama minne.
ap
[/quote]
Olisit heti sanonut, että ei sinua heidän matkansa kiinnosta ja muiden mielipiteet kohteista, vaan raha! Tuosta perheestä en osaa sanoa mitään, mutta sinusta sen sijaan sen, että olet kateellinen ja aika pikkusieluinen ihminen kun jaksat vaivata päätäsi moisella ja tehdä siitä vielä avauksen. Kuinka paljon olette jo käsitelleet tämän perheen tulotasoa ja rahankäyttöä oman perheesi kesken?
ap
[/quote]No just tuollaisia matkoja perusperhe tekee. Halppispakettimatkoja lämpimiin, turismin pilaamiin kohteisiin.
En "ymmärrä" kysymystä. Valota vähän.