♥♥♥ SYYS04 viikonvaihde ♥♥♥
Kirjottelin alkuillasta viestiä, mutta jäi kesken ja tuijotti mua ruudulla, kun herätin koneen äsken:) Eli antaa olla.
Oltiin kaupungilla syömässä, oli kivaa. Tultiin reilu puoli tuntia sitten kotiin.
Huomenna lisää...
T: Ynis
Kommentit (49)
Kyllä siellä netti on mutta luulen että olen pimennossa,ei ehdi...lapsetkin on hoidettava.Olen kyllä miettiny vähän myös kauhulla että yksin huolehtia kaikesta..siis nukutukset,pesut,vaipat jne.Mitä jos lapset tulee kipeemmäks??Poika yskii nyt..Nukutaa káikki samas huonees ja siihen ei tosiaan ole totuttu-ne herättää kuitenki toisesa ja valvotaan vaan!!!!!!!!!APUA!!!!!
LApset tappelee taas..poika pitää ehdottomasti kiinni jostain typerästä vauvanlelusta!!!!!!!!!!
G:Meillä oli tytölle nimi valmiina,toiseen nimeenki mies suostu heti synnytyssalissa.Pojalle ei olis oolu aavistustakaa!
Nimeä käytettii vasta juhlien jälkeen.Aluksi typyä kutsuttiin nimellä minkä veikka keksi ja se nimi otettiin myös yhdeksi viralliseksi nimeksi.Se nimi sopi hyvin meidän nimien kanssa ja kun sitä oli 2kk käytetty niin ei voinu pois jättää...
jatu
Tuo punainen olismulle tosiaan ongelma..Ei läydy jaen tahtos edes yksien juhlien takia ostaakuneimissään suhteessa olemun väri!
Leannalle hauskaa iltaa,toivottavasti salaisuus säilyy!
jatu
Leannalle hauskoja rapujuhlia.
Mimmulille jaksuja Nöösän allergioiden kanssa. Hus pois allergiat Nöösältä.
Ramika varmaan päässyt nyyttiä hakemaan kun ei oo mitään kuulunut muutamaan päivään. Ehkä minäkin jonain päivänä.
Käytiin tänään sellossa ostoksilla ja Alliin siellä törmäsin. Käytiin Veetille vähän vaatteita ostamassa ja muuten vaan siellä pyörimässä kun ei jaksanut vaan kotonakaan olla.
Vähän aikaa sitten tultiin saunasta. veeti rakastaa olla saunassa. Saa vaan koko ajan olla tosi tarkkana ettei itseään telo siellä.
Nyt on muutama supistus tullut nyt illalla mutta ei vielä sellaisia kunnollisia.
Meillä viime yö oli jotain ihan hirveetä. Veeti ei suostunut omassa sängyssä ollenkaan nukkumaan. Yritettiin se sinne pari kertaa kantaa mutta heräs joka kerta. No annettiin sitten nukkua meijän välissä. Veeti hyöri ja pyöri koko yön ja kun mä vähänkin käännyin tai kävin vessassa alkoi huutaa ihan hysteerisesti. En tiedä mikä sillä oli, ikinä ennen ei oo tuollainen ollut. Tänä yönä jos on sama homma niin meen sohvalle nukkumaan. En nimittäin juurikaan nukkunut viime yönä.
Nimistä: Veetin nimi oli raskauden alusta asti tiedossa. Mies oli niin vakuuttunut että poika tulee. Mies on Veetin nimet keksinyt.
Tällekkin vauvalle olllaan ollaan nimet valmiiksi mietitty. Voihan ne vielä muuttuakkin. Yhdessä ollaan tytölle sekä pojalle nimi keksitty.
Mies yrittää saada Veetiä nukkumaan ja veeti ei oo yhtään sen oloinen että nukahtais.
Nyt meen sohvalle makoilemaan.
Öttis, veeti ja masuasukki rv39+3
Monesti noi matkat voi sujua ihan hyvin, vaikka muuta odottaakin! Yksin sitä on muutenkin ehkä varautunut enempään. Meillä ainakin mies aiheuttaa välillä yhden stressin lisää, kun mietin miten mies ei hermostuisi kaikesta:) Jotkut asiat sujuu yksin helpommin:) Edelleen hyvää matkaa! Onko ystävä samanlainen yökukkuja? Jos on, niin teillähän on paljon aikaa jutella illalla keskenänne:)
Mulla on tunne, että Ramika on tositoimissa tai nyytti kainalossa! Onnea matkaan joka tapauksessa:)
Alkaisko Veeti jotenkin tajuta mikä lähitulevaisuudessa odottaa? Kun niin ripustautuu suhun. Muistakaa, että takapakkia voi tulla yhden, jos toisenkin asian kanssa ja mustasukkaisuuttakin esiintyä!
Ps. Koiru on hieman parempi, mutta tosi väsynyt.
jotenkin tuntuu että Veeti jotain tajuaa. Ei oo mun perään ikinä niin ollut kuin mitä nyt on.
Paljon Veeti hokee vauvaa ja näyttää mun mahaa.
Oon varautunut siihen että Veeti tulee olemaan tosi mustasukkainen vauvalle. Veeti on aina ollut aika mustasukkaista sorttia. Mies ei edes saa halata tai antaa mulle pusua. Veeti änkeää heti väliin ja sille pitää antaa pusuja ja halata. Tai edes vaari ei saa pitää mun siskon lasta sylissä jos Veeti on lähellä. Veeti änkeää heti syliin ja työntää serkkunsa pois.
Jotenkin tuntuu siltä että muutamat ekat kuukaudet tulee olemaan todella raskaat ja saan koko ajan vahtia Veetiä ja vauvaa. Hetkekskään niitä ei uskalla valvomatta jättää.
Tulipas sepustus.
hyvä Ynis että koiruus on parempaan päin.
Niinhän se on että miettii kaikki kamaluudet valmiiks..eniten kyl nää taudit pelottaa et paheneeko.Ja ku on yksin ei tarvi odottaa/olettaa/pyytää et joku tekis jotain..
Kyllä ystäväni on yökukkuja..varmaan viel pahempi;-)) Kukkumista voi vähä rajottaa se et lapset herää vieraas paikas aikasemmin :-/
Ja lapsetki on samas rytmis et 22pintaa unille..Kurja jos toisen ois tottunu olemaa kasilt sängys..Ystävän lapset on 6vja3v..Ihan pelottaa sekin mitä tuo nelikko keksii;-))
Nyt selviytyjiä kattoo...Aamulla sit itken täällä jos lapset on pahemmas taudis!
MA on tääl tarhojen valintakokous!Voi kun pojan tarhaan tulis joku eskaripoika!!!!
jatu
Jatu, kiva, kun on sama rytmi! Meillä oli tuskaa jo ennen syyslapsosta serkun luona, kun about samanikäiset pikkuserkukset meni sillon eri aikaan nukkumaan ja sitten herätti toisensa huudollaan koko ajan. Jotenkin tuli sellanen olo, että oltiin tosi rasittavat vieraat. Nyt ehkä ajattelen hieman toisin. Jos joku haluaa vieraaksi, niin pitää olla tietoinen mahdollisista hankaluuksista ja minä ainakin yritän aina kertoa kaiken etukäteen:)
Öttis, muista, että mustasukkaisuus ei välttämättä rajoitu ekoihin kuukauksiin! Toivottavasti te pääsette helpolla ja meilläkin on kaiketi ollut aika normaalia, mutta kaikenlaista näkee. Meillä tytöt edelleen 2 vuoden jälkeen taistelee joka asiasta ja isompi haluaa matkia pienempää (kun luulis sen olevan toisinpäin). Meni ehkä 1,5v, että alkoivat oikeasti tykätä toistensa seurasta ja sitten tuli molemminpuoliset lelujen perään huudot. Mutta ihanaa on, kun huomaa joissain asioissa lasten viihtyvän keskenään. Muutenkin tykkäävät toisistaan kaikesta huolimatta. Sen huomaa, kun kyselevät toisiaan, jos toinen ei olekaan paikalla. Omat hyvät ja huonot puolensa se sisarus tuo esille:) Mutta te olettekin varmaan hyvin valmistautuneita kaikkeen. Toivottavasti vauva antaa teidän nukkua, niin jaksaa paremmin!
Morsian oli kaunis jne.. Mutta olivat ihan erilaiset häät. Viimeksi häissä Rosa oli vielä masussa ja Sini meni mummolaan nukkumaan klo 21.30. Juu , kirkossa neidit käyttäytyivät esimerkillisesti mutta hääpaikalla sitten kiitettävästi työlistivät vanhempiaan! :-D No olihan se tiedossa että lasten ehdoilla häissä ollaan, mutta oli yllätys miten se käytännössä toimi. Siellä juhlivat myös aivan ihanat 5 viikkoa vanhat kaksoset. Jotka pökättiin mun syliin. IIH, ihania!
Unta palloon! Voih, Ramikalla taitaa olla nyytti sylissä! Toivottavasti saadaan pian kuulumisia!
Lila75
Koira tosiaan näytti jonkin verran paremmalta ja kirsukin muuttui nihkeästä jälleen suht kosteaksi ja viileäksi. Nukkui pitkään pöydän alla. Mies käytti äsken ulkona ja koiruus oli oksentanut 2 kertaa:( En tiedä onko koskaan näin kauaa kestänyt koiran pahoinvointi. Yleensä se on rajumpaa ja tulee lyhyemmällä ajalla. Nyt on hassua, kun menee monta tuntia ok ja sitten taas laatta lentää. Äsken joi kunnolla, kun tuli sisälle. Moneen tuntiin ei ole kelvannut vesi eikä mikään. Kokeilin paria koiranruokamurua ja pientä palaa näkkäriä, mutta haistoi ja lähti pois. Jääpalaa nuoleskeli, mutta nyt tosiaan ekaa kertaa ehkä viiteen tuntiin joi oikeasti vettä.
Tahtoo nukkua ensi yönä!
Onko kenellekään muulle käynyt niin, että koira on ollut se ensimmäinen vauva ja isoilla kirjaimilla perheenjäsen ja sitten myöhemmin se on alkanut välillä tuntua tosi rasittavalta oksennuksineen? Muulloin toki tuntuu edelleen kivalta otukselta:)
Kisulainen oli 5v meidän ainokainen...tai oli meil aikalail eläimii muitaki mut kissa oli se joka pyöri aina mukana.Eilen taas oli oksentanu mun sukille ja toissa yönä mies oli korjaillu yrjöjä et kyl sillon tuntuu et ei tätä tarvittas!!Tulee myös huoli kun toinen on jo yli11v ettei sairastu..nyt helteillä oksennellu paljo enempi...
Nyt nukkumaa,automatkallekaa ei ole kovin suuret odotukset-hki-jkylä ei ole meidän lapsille mikää helppopala!
Öitä!
Voi ku sais Ramikan uutiset ja ihmelapsen nimen!
jatu
Voihan kökkö, kun nuo allergia-asiat jaksaa syysperheitä rassata :( VOIMIA asianosaisille!
Ramikan kuulumisia täälläkin odotellaan.
Öttikselle voimia! Meilläkin oli levottonuutta ilmassa ennen synnytystä. Toki lapset vaistoaa tuollaiset jutut, vaikkei oikein ymmärräkään, mistä on kyse. Sisarus on kuitenkin lahja lapselle, mutta toki mustasukkaisuutta tulee kelle enemmän, kelle vähemmän. Meillä vaihtelevasti. Toisaalta Pekka haluaa enemmän syliin ym, mutta toisaalta taidot on edistyny ja pitää huolta vauvasta ja haluaa pitää sylissä jne.
Ynis. Toivottavasti koira on jo parempi.
Jatulle hyvää reissua ja toivotaan, että poika sais kaverin eskariin. Toisaalta ei kaikki pojat välttämättä sovi keskenään ja tyttökin voi olla hyvä kaveri.
Ite en muuten oo pitkiä ajomatkoja tehny yksin lasten kanssa. Mutta mä oonki muutenki arka ajamaan kaupungeissa.
Allille paranemisia.
Toivottavasti ihmelapsen ristiäiset sujui/sujuu hyvin. En oikein muista varmaks, kumpana päivänä ne on.
Lila. Muista kuitenki nauttia siitä, että sulla on vauva. Toki aina haaveilla saa.
Ja jos joku meinaa, ettei oo vauvakuumetta, niin tervetuloa vaan meidän hurmuripoju-Iikaa kattomaan ;)
Pitäisköhän mennä itekin syömään.
Hyvää pyhää kaikille!
Meinasin ensin laittaa, että hyvää viikonloppua, mutta taitaa olla vähän myöhäistä siihen ;)
T@hti
Eikös se ole että varhainen lintu madon nappaa???
No ei, hormoonit vaan herättelevät aamutuimaan vaikka kuinka myöhään menis ilta.Sitten päivällä väsyttää armottomasti=)
Rapukekkerit meni kiitos tosi hyvin--Joo ja se siitä mun äitini luotettavuudesta.Taitaa olla aika tohkeissaan itsekkin asiasta kun niin suurella showlla ja viinillä,kertoi asian julki.Ihmeen hyvin veli ja isä asian kuitenkin otti.Isäni jopa halasi!!!Ja siihenkin väitän viinin olleen osasyy=)=)
Multa mennyt ihan ohi tää nimigalluppi mutta ilmeisesti kysytty onko nimet olleet valmiina??
-Aina ollut nimi valmiina.
Kolme tyttöä kun tuli eka,niin sama pojan nimi on heistä asti ollut se minkä olisin antanut jos poika olisi tullut.Ja kun se poika sitten tuli,sai juuri sen nimen.
Joka kerta oon valmiiksi miettinyt sekä tytölle että pojalle nimen,nimet.Tyyliin samoilla alkukirjaimilla.
Nytkin nimet odottamassa valmiina.
Mukavaa että Lilan häät onnistui lasten kanssa.Muista itse kun oltiin miehen serkun häissä ja 2 ekaa oli 1v10kk ja 6kk,mikä meininki olikaan=)Aika kultaa muistot!
Ystävä perheellä oli käynyt kauheuksia.Siellä missä juuri olimme kylässä viime viikonlopun.Heillä kun oli kissanpentuja joita meidän lapset pallottelivat ja hellivät.
Edellispäivänä oli äiti heittänyt kissanpissasen maton pyykinpesukoneeseen,puhelin oli soinut joten ei heti laittanut konetta päälle.Kun sitten tuli jo kiire töihin heitti koneen päälle ja lähti.Kun palasi ja nosti pyykit löysi 3 kissanpentua koneesta,kuolleena=(=(
Ihan järkyttyneenä soittivat meille.Äiti tietty syyttää itseään ja yksi tytöistä ihan shokissa.
Ihan kamalaa!
Ramika tosiaan taitaa olla jo laitoksella!Uutisia odotellessa...
Ja Öttiksellekkin pikaista lähtöä!!!!
L+5 ja sissi rv 10+
Koska täällä on herätty jo ennen seiskaa, päätinpä tulla tänne. Mies tuli eilen muuttokuorman kanssa ja on tuossa Onnin kanssa nyt pöydän ääressä. Tietää sitä, että netti elikkäs syysmammat saavat minun jakamattoman huomion nyt:)
Onni ei syö. Torstain jälkeen on alkanut lakkoileen. Ei ole ennen ollut näin nihkeää. Eilen ei aamupuuroa menny ku 2 lusikallista, lounaasta söi 2 lihanpalaa... Tekisköhän tuo hampaita. Herää yölläkin huutamaan. Hö, eilen mentiin aamulla tuohon mun tätin pihalle, menin jututtamaan mun serkkuja. Onni oli tietysti se odotetuin vieras ja täti lähti heti sen kanssa sisällä (=suklaakaapille). Onni nimittäin osaa itse mennä siellä sinne tietylle kaapille, jossa tätini säilyttää Onnin gluteenittomia suklaanappeja. Sitten Onni tuli käymään pihalla ja meni pian taas sisälle. Menin tovin päästä katsomaan, että eihän vaan täti syötä herkkuja (koska Onni ei ollut syönyt mitään, silloin ei _ainakaan_ saa herkkuja meidän perheessä). No, Onni popsi pienen pientä porkkanaa. Ajattelin, että hienoa, sehän on terveellistä. Kunnes tätini sanoi: me ollaan syöty keksiä ja juotu mehua ja nyt me syödään porkkanaa! No, eipä siinä voinut kuin nauraa ja miettiä, että kuinkas muutenkaan:)
Netti ja nimigeet: Onni antaa aika hyvin mun olla koneella hereillä ollessaan. Tosin usein on heti vaatimassa pihalle tai vieläkin useammin kuulen " luetaan kiijaa" . (eikös se Neakin ole kova luetuttamaan? Välillä aika rasittavaa...)
Nimestä ei vielä ennen Onnin syntymää ollut tietoa. Vähän mietittiin ja taidettiin karsia kalenterista " parhaimmat" nimet muistiin. Sitten hiljalleen se nimi sieltä löytyi. Vaikka Onni olikin Paavon näköinen minusta, Onni oli sittenkin se oikea:)
Eläinkysymys. Meidän Tikru oli kuin lapsi konsanaan. Sai siis ennen Onnin syntymään melkein yhtä paljon huomiota ja rakkautta kuin ihmislapsi - jos nyt näitä kahta voi leikkimielisesti verrata. Synnärilläkin olin vielä huolissani ajamassa miestä iltaisin aina kotiin ruokkimaan ja hellimään kissaa. Mutta onhan se totta, että jossain vaiheessa sitten kissan olemassaolo välillä potutti. Silti olisin mieluusti Tikrua pitänyt kauemmin mutta eihän syövälle voi mitään:(
Ramika taitaa tosiaan olla jo nyytti kainalossa. Kovasti jännittäen täälläkin odotellaan uutisia!
Mitähän jäi pinosta muuta mieleen... AInakin Mimmulin ja Lilan allergiataistot, sekä Aaviksen. Mitä niihin osaa sanoa, ei mitään järkevää ja lohdullista.
Nyt aloin tuijottaa vaan, joten poistunpa tästä. Väsyttää ihan hulluna. Onnikin meni nukkumaan vasta 21.45, itse 23 aikaan ja tosiaan herätys tuli aikaisin. Plus yks huuto yöllä...
T-P
Pitkästä aikaa täällä.
Pojan 2v synttärit takana, nyyh nyt se on iso poika. Menivät hyvinmutta ihan ekaks muistatt6eko tämän naapurini, joka haukkui poikaani kamlan villiks ym??????????? heidän perhe oli kutsuttu juhliin. Mutta nyt tiedän aivan varmasti että jotain sillä on joko minua tai poikaani vastaan kävi vaan ovella tuomassa lahjan ei kuulemma voinut tulla sisääm kun heidän tyyyö niin kamalassa räkätaudissa ja sitä piti mennä hoitaan , kas kummaa isä oli kuitenkin otona. No anoppi kertoi että tämä äiti oli kuitenkin ollut samana iltana tytön kanssa ulkona!!!
niin poika sai paljon lkivoja lahjoja mm. kirjoja, parkitalon, nallen, ruohonleikkurin , tom traktorin ym. kivaa. söi kakkua ja oli muutenkin itse päivänsäde, sunnuntaina olivat miehen suku syömässä.
22- 25.8 oltiin sit Tukholmassa ja matka meni todella hyvin vaikka ensin epäilinkin, poika juoksi ympäri käytävää laivalla ja hyppi ympäri hyttiä. Hyvin nukkui hytissä 11- 10 tuntia per yö.- Käytiin Tukholmassa Skansenissa, kierreltiin vanhaa kapunkia ym. Syötyä tuli kamalasti. Vikana yönä poika meni isovanhempien hyttiin meidän oli tarkotus bilettä mutta taietaan olla vanhoja koska 23 aikaa painuimme hytiiin ja nukahdimme samntien:)
Mutta ihan kiva matka oli. Pallomeri oli iah suosikki.
Nyt sutten palattu arkeen. Tänään tulee vielä serkku miehensä kanssa kahville kun eivät synttäreille ehtineet. Ja ajtella ens pe mä menen jo töihin. Kamalaa ajatella. Pian se 2 vuotta kotona meni.
Jotain galluppeja tasi olla: Netti: saan istua hetken koneella jos poika kotona nimi; oli valmiina pojalle ja tytölle varmaan vuoden ajan.
nyt lopetan ja jatkan kahvin juontia. uskallonkohan mennä huomenna vaaalle??
t. manteli ja poika 2v 1vko, nyyh
Luulin jo yöllä että lähtö tulis. Supistuksia tuli 3-6minuutin välein kello 01-04. Olivat todella todella kipeitä ja olo oli tukala. sitten kuitenkin menivät loppumaan. En siis saanut viime yönäkään nukuttua.
Veetin kanssa oli illalla kamala tappelu että sain nukahtamaan omaan sänkyyn. En yritin meijän sänkyyn nukuttaa mutta tappeli vaan vastaan. Kokeilin sitten miten nukahtais omaan sänkyynsä ja teppeluhan siitäkin tuli. Puol tuntia huus kurkku suorana. Lopulta kyllä nukahti. 5 aikaan aamulla sitten kömpi meijän viereen nukkumaan.
Ynis onko koiran vointi jo parempi?
Ramikan kuulumia odottelen minäkin.
Nyt meen lepäämään. Hieman nimittäin väsyttää.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv39+4
Ei ole koira kunnossa, ei:( Oksennellut ei ole enää sen eilisen myöhäisillan jälkeen ja on juonut vettäkin, mutta on ihan apaattinen ja vaivainen. Ulkonakin saa vetää perässä ja kotona saattaa monta minuuttia seistä vaan paikoillaan häntä luimussa, kunnes lopulta menee makoilemaan.
Olen miettinyt tätä koira-lapsihommaa. Koirahan on kiva kaveri kyllä, mutta suhtaudun tosiaan erilailla nykyään. Lapsista huolestuu heti tai ainakin myötäelää sairauksissa. Koira taas tuntuu ärsyttävältä oksentaessaan, kunnes viimein tulee iso huoli, jos ei toivu normaalisti taudistaan.
Nyt tuntuu kyllä tympeältä, kun esikoinen koko ajan kitisee ja vaatii jotain ja me yritetään huolehtia koirasta. Täytynee soittaa pieneläinklinikalle ja kysellä mitä pitäis tehdä.
Ihmelapselle onnea nimestä!
Jatulle hyvää matkaa ja ihania hetkiä ystävän seurassa. Kyllä varmasti kaikki menee ihan hyvin lastenkin kannalta! Yleensä sitä kai varautuu pahimpaan (mikä kai ihan järkevääkin? :) )
Ynis, voi teidän koiraparkaa :( Toivottavasti pian helpottaisi pienen karvaisen olennon olo. Oletteko viemässä pian eläinlääkärille?
Öttis, pian taidat sinäkin tositoimiin päästä! Voimia kovasti.
Leanna, ihana kun noin hyvin isäsi ja veljesi asian kuitenkin otti vastaan (vaikka sitten viinin voimalla :)!! Kiva että oli mukava ilta. Kamala juttu tuo kissanpentujen kohtalo :( Surullinen vahinko, tosiaan.
TP:lle jaksua ruokalakkoilijan kanssa. Niitä näyttää tulevan ja menevän. Meillä ei tänä aamuna myöskään syöty kuin 2 lusikkaa puuroa. No, sitten lounaalla tarjoillaan ruokaa jälleen - syö tai ei. Eilinenkin oli nihkeä päivä ruuan suhteen. Iltaisin kyllä maistuu yleensä iso annos puuroa vaikka mitään muuta ei juuri päivän aikana söisikään ...
Mantelin pojalle 2-v onnea :)
NimiG: Meillä oli ainoastaan pojalle mietittynä nimi. Tytön nimestä ei ollut mitään hajua. Noin viikko ennen ristiäisiä, päivää ennenkuin mentiin papin puheille, nimi sitten keksittiin. Mies se oli joka tytön nimen löysi. Mutta niin on meidän tyttö ihan nimensä näköinen ja oloinen (sellainen " keijukais-nimi" ). Toisen nimen minä löysin, se nimi kulkee suvussa.
Kivaa päivää kaikille!
Alli
oikein maistuvia rapuja Leannalle :-) Hyvä, että värikoodiin sopivia vaatteita löytyi. Mulla olis punainen paita, mutta alaosaa tuskin löytyis...
Jatulle ja pesueelle mukavaa reissua ja hyvää aikaa ystävän kanssa.
Minäkin tapaan huomenna erään hyvän ystäväni, joka sitten taas alkuviikosta palaa kauas meren taa. Toisen hyvästelin jo viime viikolla, kun palasi Atlantin taakse.
Jännää odottaa Ramiksen uutisia! Olenkin pari kertaa tänään jo käynyt lukaisemassa pinoa, mutta en ole ehtinyt tekstiä suoltamaan.
Öttikselle voimia h-hetkeen malttamiseen ja siitä eteenpäinkin :-)
Paranemisia sairastuville. Kurjia tauteja ripulit ja loppukesän flunssat :-(
Aavis: hyvä, että kävit ilmoittautumassa. Kaipasin jo kuulumisiasi!
Lila: Tosi ihana, että vauvakuume vaivaa sua :-)
Täälläkin väsymys vaivaa, mutta on ollut ihanaa huomata, että en ole niin dementoitunut laholatva kuin pari vuotta jo luulin olevani.
NettiG: juu ei... Typy vielä antaa hetken tietokoneen ääressä ollakin, mutta jos mies on paikalla niin en saa yhtään istua ja kirjoittaa. Höh, taas ehti huutaa mua keittiöön avukseen...
Keilin